Oudoin asia, joka ällöttää sinua?
Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.
Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?
Kommentit (513)
Ihmisten alapäät(paitsi oma ja miehen), varpaat.Kaikki eritteet ja hilse.Hiukset ruuassa.uimahallit ja kylpylät.
Suurin osa ihmisistä on niin likaisia ja haisee!Yök!
Onneksi olen päässyt tästä eroon, mutta mua ällötti useiden vuosien ajan oma 'lantio-(tai lonkka) luu".
Suihkussa käydessä koitin pestä itseni niin etten näe tuota kehonosaa ollenkaan.
En vieläkään ymmärrä mikä siinä oli niin ällöttävää. Solisluutkin koin jokseenkin ällöinä, mutta en niin pahasti.. Ja tämä ällötys ei ulottunut muiden ihmisten vartaloihin, vaan ainoastaan omaani.
En pitänyt näitä kohtia itsessäni mitenkään "virheellisinä" mutta jostain kumman syystä menin tolaltani ks. kehon osien vuoksi.
Hampaiden harjauksen ääni TVssä. Pakko vaihtaa kanavaa.
Oman sydämen tykytys, en pysty nukkumaan toisella kyljellä ollenkaan kun kuulen sen... Se tekee mut pahoinvoivaks
Rihmastot semmoiset verkkomaiset jutut. Myös merilevä ällöttää. Sit jos jollakin on kynnet ja hampaat huonossa kunnossa.
Öllöttää toden teolla, kun kesä on tulossa, eikä kaupungissa voi enää kävellä jalkakäytävillä. Sen vuoksi, että skuutit ajavat surutta päälle. Näin käy päivittäin, joka ikisenä päivänä.
Ja mitähän ne ajajat luulevat tööttäämisellä saavan aikaan. Ei selässä ole silmiä, että tietäisi, mihin suuntaan pitää pötkiä pakoon. Eikä siinä ajassa ehdikään pakoon, kun he ovat jo ajaneet päälle.
Mua ällöttää ajatus sukkien roskiin heittämisestä. Siis se ajatus että roskiksessa ne sekoittuvat ruokaroskiin tms. Makuutan sitten reikäisiä sukkia laatikossa kun oksettaa se ajatus niiden laitosta roskiin 😳😳
Vierailija kirjoitti:
Pumpulin koskettaminen. Sekä irtonaisena että erilaisina tyynyinä. Jos lisäksi kynsi on lohjennut ja säikeitä jää kiinni siihen halkeamaan, niin kokemus on täydellisen puistattava. Pelkkä ajatuskin aiheuttaa kylmiä väreitä selkäpiihin.
Meinasin tulla kirjoittamaan saman mutta joku muu ehti ensin :D. Pumpulin puristaminen tai nyhtäminen saa aikaan voimakasta kuvotusta. Se pienenpieni ääni tai väreily joka tulee niiden kuitujen hankautuessa toisiinsa on aivan kam-mot-ta-va.
Hammastahna. Miksi ihmeessä kaikki hammastahnat maistuvat samalta kuvottavalta piparmintulta ja vaahtoavat niin paljon? Varsinkin se vaahtoaminen on aina oksettanut minua niin merkittävästi että jossain vaiheessa teininä en pystynyt ollenkaan käyttämään hammastahnaa ja menin vain suuvedellä ja harjaamisella ilman tahnaa. Sitten tietysti tuli reikiä ja oli pakko alkaa käyttämään taas jotain... Mutta hampaiden pesu vaatii edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen, melkoista keskittymistä ettei ala oksettaa. Onneksi on olemassa vaahtoamattomia tahnoja, sääli vain että nekin maistuvat niin hirveiltä.
Navat
Turha kiroilu
Suu auki syöminen. Tää ei oo pelkästään edes ällöttävää, vaan myös ihan h*lvetin ärsyttävää.
Pumpulin koskettaminen. Sekä irtonaisena että erilaisina tyynyinä. Jos lisäksi kynsi on lohjennut ja säikeitä jää kiinni siihen halkeamaan, niin kokemus on täydellisen puistattava. Pelkkä ajatuskin aiheuttaa kylmiä väreitä selkäpiihin.