Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, joka ällöttää sinua?

Vierailija
29.03.2016 |

Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.

Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?

Kommentit (513)

Vierailija
201/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullavehe, kuten meillä päin sanotaan, eli kääretorttu.

Siinä kaikkea, mitä inhoan: Kuivahtanut, sokerinen "kakkupohja", hilloa ja "keinotekoista" kermaa. Tähän samaan ryhmään menee myös kaikki ylimakeat leivonnaiset marsipaanikuorrutteineen.

Vierailija
202/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikäkammo!

Hyi helvetti ne googlen kuvat sanalla trypofobia!!!

Oh God!! Kävin kans kattoo. Ällötti, mut teki kauheesti mieli kaataa noihin käsissä oleviin reikiin jotain ainetta :DD ja imeä ne jollain imurilla tyhjiks ja ja..

Mä saan jotain sairasta mielihyvää noista kuvista :D Hieman kyllä puistattaa, mutta kovasti haluaisin tehdä noille rei´ille jotain, en vain oikein tiedä mitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien polvien koskeminen ja ajatteleminen, yyyh..

Vierailija
204/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffet-pöydät ja ruokalat. Yleiset vessat. Varpaat ja jalkapohjat. Kaikki uintipaikat (altaat, järvet, meret).

Vierailija
205/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikkojen haju yhdistettynä veren hajuun.

Vierailija
206/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikäkammo!

Oh God!! Kävin kans kattoo. Ällötti, mut teki kauheesti mieli kaataa noihin käsissä oleviin reikiin jotain ainetta :DD ja imeä ne jollain imurilla tyhjiks ja ja..

Mä saan jotain sairasta mielihyvää noista kuvista :D Hieman kyllä puistattaa, mutta kovasti haluaisin tehdä noille rei´ille jotain, en vain oikein tiedä mitä...

Olet finnipervo kuten minä. Mene katsomaan youtubesta videoita, missä puristellaan finnejä. Tai kiskotaan jotain loistoukkaa ihosta. Kamala-ihania eli creepyjä.

Dr Sandra Lee on lääkäri, jolla on näitä finni jne videoita ja kuvia sekä youtubessa, että instassa.

Vierailija
207/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitolasin tai kahvimukin reunan ulkopuolelle jäävä maito/kahvi kun joku on juonut siitä loppaturpansa kanssa. En ole väittänytkään olevani terve.

Vierailija
208/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus paperihaavasta silmässä vaivaa mua.

Ei tunnu kivalta, voin kertoa.

Vierailija
209/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta!! Varpaat inhottaa!? Miten yhdellä palstalla voi olla noin paljon ihmisiä, joita inhottaa VARPAAT!? Niitä nyt on vaan kaikenlaisia ja ne on aika tärkeitä . Kyllä ihmiset on vieraantuneita todellisuudesta, herranjestas!

Vierailija
210/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolielinten nuoleminen. En tiedä miten muut pystyy tai jopa nauttii. Yök.

Sama. Varsinkin perse, ei voi olla ajattelematta että sieltä tulee paskaa. Ei auta vaikka olisi pesty. Ulostebakteerithan aiheuttaa mahatauteja? Olen emetofoobikko, mikä ehkä vaikuttaa tähän.

Vierailija
211/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikäkammo!

Olet finnipervo kuten minä. Mene katsomaan youtubesta videoita, missä puristellaan finnejä. Tai kiskotaan jotain loistoukkaa ihosta. Kamala-ihania eli creepyjä.

Dr Sandra Lee on lääkäri, jolla on näitä finni jne videoita ja kuvia sekä youtubessa, että instassa.

Minussakin nuo reiät herättävät jotain kummaa mielenkiintoa ennemmin kuin ällötystä. Dr Sandra Lee on sankarini! Mustapäävideot on parhaita, vaikka niistä tulee sellainen ihmeellinen mielihyvän ja oksetuksen sekainen olo :)

Itse en siedä yhtään mitään papereita, kaikista pahimpia on sellaiset käsipyyhepaperit työpaikalla/koulussa... Hyi helvetti kun ajatteleekin että käsillä pitää sellaiseen koskea... Myös pahvit ja erityisen karkeat paperit herättävät jäätävän kuvotuksen. Ällöttävyyden maksimoi vielä jos käsien, erityisesti sormenpäiden iho sattuu olemaan kuiva. Huhhuh.

Vierailija
212/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi, pimpsa, pippeli, pipuli -sanojen käyttö. Se on kuvottavaa.

Raha. Oon ollu kassalla töissä ja jotenki se likanen mammona, jota siinä liikkuu niin tekee vaan mieli desinfioida käsiä joka toinen hetki.

Irroneet hiusnyytit. Miesystävällä pitkä tukka, mulla lyhyt. Joskus suihkun ritilä näyttää siltä, että sen alta yrittää ryömiä hirviö!

Kylmät ja nihkeät kädet.

Vierailija
213/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, että purisi jotain collegepaidan hihaa tai villavaatetta yms hampaillaan.

Vierailija
214/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoneva napa

Vierailija
215/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus siitä, että purisi jotain collegepaidan hihaa tai villavaatetta yms hampaillaan.

Tämä myös itselläni! Jotenki inhottaa ajatuskin.

Vierailija
216/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne teitä vikisijöitä elävässä elämässä.

Vierailija
217/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helsinkiläinen nariseva puhetyyli etenkin nuorilla naisilla, ja olen huomannut että tuota harrastaa lähinnä Itä-Suomesta tänne muuttaneet jotka kokevat olevansa juntteja ja alkavat oikein liioittelemaan tuota puhetta. Kuten muutamat työkaverini.

Kaikki tuntemani miehetkin ovat sanoneet että se oven saranan ääntä muistuttava nariseva puhe on todella turn-OFF naisella.

Vierailija
218/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ eli ne itäsuomalaiset yrittää peittää lähtökohtansa ja matkivat tuota narinaa jotta ihmiset muka luulisi heitä alkuperäisiksi stadilaisiksi. Olen itse alunperin Keski-Suomesta eikä kukaan meiltä päin tänne Helsinkiin tuleva yritä puhua noin.

Vierailija
219/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ihmiset jotka eivät kunnioita toisen henkilökohtaista tilaa vaan tunkevat liian lähelle naamaa juttelemaan.

Lisäksi jos ihmisen henki haisee, sellaiselle ummehtuneelle käytetylle hammaslangalle. Yleisesti likainen hammaslanka, siksi minulla on pakkomielle mintunmakuisiin hammaslankoihin koska ne peittää pienimmätkin ruuan tähteen hajut kun niitä hinkaa. Minä käytän sellaista joka kolmas päivä.

Vierailija
220/513 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää Minnat eli Miesrinnat.

Pelottaa nyt jo ennalta, kun terassikausi alkaa 2-3 kk päästä ja hikiset äijät heiluu paidattomina minnat heiluen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi