Mummo ei osallistu mökillä mihinkään, odottaa että kaikki tuodaan valmiina pöytään ja kukkapenkkikin kitketään
On tulossa aina "muutamaksi päiväksi" mutta viipyy sitten vähintään viikon. Ongelma ei ole tilanpuute päinvastoin vaan ymmärtämättömyys pelisäännöistä. Kaikkien on osallistuttava kykyjen ja voimien mukaan mökkipuuhiin. Miksi se on niin vaikea käsittää??
Kommentit (89)
Tietenkin tekee noin kun tietää, ettei teistä kukaan uskalla sanoa vastaan.
Minkäikäinen mummo on ja onko hyvässä kunnossa?
Mummoille nyt vaan kuuluu erioikeudet kuin muille.
Vierailija kirjoitti:
65 ei mitään perussairauksia paitsi astma
Ei mummon tarvitse tehdä enää mitään.
Onko mökki ollut aikaisemmin hänen vai oletteko sen ostaneet joltain vasta itse?Jos jo ollut mummolla aikaisemmin ymmärrän että ei enään tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65 ei mitään perussairauksia paitsi astma
Eli täysin työikäinen vielä kauan. Pankaa se paikoilleen.
Mummo on varmasti aikansa passannut muita, nyt on teidän nuorten aika.
Joo no mummot ottaa ihan relaxmeiningillä. Meidän mummo se tuli käymään ja oli viikon päivät syömässä mun ruokia uuden miesystävänsä kanssa. En siis tunne sitä miesystävää. Mummon miesystävä lämmitti saunaani minulta lupaa kysymättä.
Kävin päivätöissä kun mummon miesystävä piti kotiani omanaan vailla rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Mummo on varmasti aikansa passannut muita, nyt on teidän nuorten aika.
Meidän mökki meidän säännöt.
meillä vaimo teki excel taulukon ja siitä selvisi että mummoja on melkein joka viikko täällä meiän saaristomökissä nytkin kun katson tuonne ulapaille niin joku mummo taas soutamassa niin että airot vaan menee ku helikopteri ilmassa. on tää rankaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Joo no mummot ottaa ihan relaxmeiningillä. Meidän mummo se tuli käymään ja oli viikon päivät syömässä mun ruokia uuden miesystävänsä kanssa. En siis tunne sitä miesystävää. Mummon miesystävä lämmitti saunaani minulta lupaa kysymättä.
Siis mitä haittasi, että saunan lämmitti?
Minkä takia suomalaisilla on pakon tarve hankkia sellaisia mökkejä, mitkä on työleirejä? Se on varmaan joku perinteinen kulttuuriperintö. Just oli televisiossa joku ikivanha mustavalkodokumentti missä hehkutettiin kuinka suomalaiset eivät halua kesälomallakaan levätä vaan kaupungeista matkustetaan maaseudulle tekemään maatilan töitä :-DDD
Ja mummonkin siellä pitää raataa että ap saa palstailla ja juoda sidukkaa?
Mitä sitä vanhaa ihmistä kiusaan.
Ei väkisin
Lopeta säkin valittaminen niin elämä on nautinnollisenpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta en tykkää jos vieraat häärivät meillä kuin kotonaan. Ja mummon uusi miesystävä on juuri sellainen vieras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittoi se, että lämmitti saunani jokaisena päivänä kun oli makoilemassa mun kodissa. Ja minäkin haluan saunoa samalla lämmityskerralla. Mummon miesystävä lämmitti saunan keskellä päivää kun olin töissä. Se haittasi.
Että yleensä maksimissaan kerran päivässä saunan lämmitys, mutta ton äijän takia kaksikin kertaa.
Mökille ei oteta ketään.