Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, joka ällöttää sinua?

Vierailija
29.03.2016 |

Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.

Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?

Kommentit (513)

Vierailija
181/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää niin perkeleesti koiran mauskutus ääni... Koira rodultaan bernhardinkoira... Kun se näkeekään ruokaa, alkaa sellanen kauhea kielen kanssa mauskuttelu ja kuola valuu... Sama juttu kun se juo vettä, veden juonnin jälkeen lipoo kielellään roikkuvia huuliaan ja kuuluu kauhea mauskutus ja se tekee tätä niin jumalattoman pitkään...

Ja sitten tuo helvetillinen läähätys ääni, kun esim tulee lenkiltä... Ja sellanen ihme röhinä, siis kun se ikäänku haukottelee ja kuuluu sellanen KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖH KRÖÖÖH KRÄÄÄYHH ja sen perään kauhee mauskutus ääni taas..

Ei vittu, miten nuo äänet voiki ottaa hermoon, vaikka koira toki ihana muuten kaikinpuolin onkin.

Tämä! Olen aivan samaa mieltä. Joskus yölläkin HERÄÄN siihen ääneen ja komennan koiraa. Kamalaa, en tiedä mikä siinä on niin älyttömän raivostuttavaa.

Täälläkin. Inhottava herätä yöllä kun koira nuolee alapäätään, slurps slurps kuuluu vaan kun antaumuksella puhdistaa ja sen jälkeen makustelee suutaan. Inhoan myös koskea muiden naisten hiuksia, miesten en. Kaikenlaiset ryystämisäänet, hyi.

Vierailija
182/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuverhot. Ällöttävää, jos sellainen limainen, kylmä muovi osuu ihoon ja tarttuu kiinni. Onneksi niitä ei juuri missään enää näy ja lasiseinät / ovet korvanneet ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan, jos toisen hengitys osuu suoraan minun ihooni esimerkiksi nukkumaan mennessä. En pysty nukkumaan poikaystäväni kanssa naamat vastakkain, koska en pysty hengittämään sitä toisen uloshengitysilmaa, mutta kun käännyn selkä häneen päin, niin ahdistaa se hengitys omassa selässä/niskassa.

Vierailija
184/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena joskus -90 luvulla näin gommin ja pommin sellasen jakson missä sille pupulle oli tullut kai joku sairaus tai ihottuma? Ja siitä sen puvust, jalan kohdalta, oli työnnetty läpi NAKKEJA joku 15kpl vierekkäin ja ne oli se sairaus ja sut se kissa parans sen ja työns ne nakit sinne sisään. Ainaki luulen et ne oli nakkeja.. O_o Muistaako kukaan tätä?! Siitä lähtien mua on kuvottanu pienet pyöreät esineet tai asiat joita on monta vierekkäin, ihan hirveet traumat jäi! Nytki puistattaa kirjottaa tätä.

Vierailija
185/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena joskus -90 luvulla näin gommin ja pommin sellasen jakson missä sille pupulle oli tullut kai joku sairaus tai ihottuma? Ja siitä sen puvust, jalan kohdalta, oli työnnetty läpi NAKKEJA joku 15kpl vierekkäin ja ne oli se sairaus ja sut se kissa parans sen ja työns ne nakit sinne sisään. Ainaki luulen et ne oli nakkeja.. O_o Muistaako kukaan tätä?! Siitä lähtien mua on kuvottanu pienet pyöreät esineet tai asiat joita on monta vierekkäin, ihan hirveet traumat jäi! Nytki puistattaa kirjottaa tätä.

Mä en ymmärtänyt yhtään tästä sun kirjoituksesta! ?

Vierailija
186/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenvuoto. Varsinkin nenäverenvuoto tai ajatuskin että lapsella jäisi talvella kieli metalliin kiinni ja se veren määrä kun sen repäsee irti. Yööh 😨

Toinen on kalansilmät. Jos on tehty ruokaa missä kokonainen kala, en voi olla samassa pöydässä silmän kanssa, oli kyseessä sitten paistetut muikut tai kokonainen lohi 😀

Vierailija
187/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä vähän pelkäsinki. Yksin olen ällötysongelmani kanssa. :,(

Vierailija
188/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin koko tekstin, edellisellä kenties lukihäiriö. Kuulostaa hauskalta jaksolta, linkkaa jos löydät.

Vierailija
189/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akillesjänteet.

Ne tuntuvat sellaisilta ihme "muljahtelevilta", ja pelkään että ne katkeavat itsestään. Pukeutuessa ja peseytyessä vältän koskemasta niihin, ja lämpimillä keleillä, kun ihmiset ovat ilman sukkia, välttelen katsomasta kenenkään nilkkoihin.

Vierailija
190/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvilumpiot. Hyi, ne vaan muljuu ja luiskahtelee..

Vierailija
191/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa istuessa viereen istuvat ylipainoiset, sekä kännykkään huutajat. Somalit, jotka haisevat suitsukkeelle.

Vierailija
192/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolielinten nuoleminen. En tiedä miten muut pystyy tai jopa nauttii. Yök.

Vierailija
193/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin koko tekstin, edellisellä kenties lukihäiriö. Kuulostaa hauskalta jaksolta, linkkaa jos löydät.

Mä joskus yritin googlailla tätä jaksoa mut en löytäny. Linkatkaa ihmeessä jos joku löytää, kai se pitäis kohdata pelkonsa että pääsis niistä eroon. :D

Vierailija
194/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutelu. pidän muuten läheisyydestä ja seksistä.

Vierailija
195/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää maito. Ajatus siitä et joisin ihmisen rintamaitoa on todella etova ja jotenkin ajatus siitä et joisin lehmän maitoa on lähes yhtä ällöttävä.

Samoin mua etoo liian paksut voikerrokset leipien päällä ja kastikkeet/keitot joiden päälle on hyytynyt sellainen kalvo.

Vierailija
196/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaankynnet, varsinkin kaikki yhtään nysää pidemmät ja etenkin miehillä.

Banaani kaikissa muodoissaan, mutta etenkin mässyttäen syötynä.

Appelsiinin ja muiden sitrushedelmien ne valkoiset säikeet, joita ei saa mitenkään pois.

Vierailija
197/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuolit. Yhdistän ne jotenkin haiseviin vaipoissa oleviin ihmisiin, häpeään ja surkeuteen. Vaikka tiedänkin ettei suurin osa pyörätuolia käyttävistä edes oo vaipoissa! Esim. uimahallissa jos altaan vieressä on pyörätuoli niin tuntuu vähän vastenmieliseltä mennä sinne veteen kun se pyörätuoli-ihminenkin on siellä seassa. Juu, varmaan joudun itse jossain vaiheessa pyörätuoliin rangaistukseksi...

Vierailija
198/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolikot. Oksennus lentää, jos joutuu pitämään kädessä tai haistamaan likaista kolikkoa.

Mulla sama! Kolikot, jossain pöydällä tai hyllyllä. Varsinkin vanhat markat, ulkomaalaiset kolikot, 1 ja 2 senttiset tai likaiset kolikot.Kaiken lisäksi oon kassalla töissä. Kolikot lippaassa tai kukkarossa ei haittaa. Ne kuuluu sinne.

Kun asiakkaat kaivaa taskuistaan kolikoita.... Inhottaa ajatella, että ne istuu ne housut jalassa jossain sohvalla ja niitä kolikoita tippuu sohvan rakoihin. Oksennus nousee suuhun...

Myös muut pienet metalli/rauta esineet.

Pitäkää ne kolikot pliis vain kukkarossa..

Vierailija
199/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussattu banaani kun se on semmosta vähän ilmaista. Ja marja/hedelmäpuuro (aprikoosi omena tms ) , yökötys raskausajalta kun sitä piti töissä syöttää :(

Vierailija
200/513 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkilaarit kaupoissa. Kauhutarinoiden jälkeen en uskalla ostaa niitä ikinä.

Yleensäkin huono hygienia esim.ravintolakeittiöissä. Olen itse todella tarkka käsihygieniasta ja sellaisesta. Keittiössä työskenneltyäni olen ruvennut suhtautumaan terveen skeptisesti erilaisten ravintoloiden ruokien puhtauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi