Oudoin asia, joka ällöttää sinua?
Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.
Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?
Kommentit (513)
Monia inhottavat paljaat varpaat, mutta minua inhottavat jalat, joissa on sukat. Varsinkin valkoiset sukat ovat aivan hirveät, pienikin lika näkyy niissä. Toivoisin aina, että suomalaiset käyttäisivät Keski-Eurooppalaisten tavoin jotain kotikenkiä tai -tossuja, ettei tarvitsisi katsella sukkajalkoja.
Villasukat ja sukkahousut ovat ok.
Verisuonet ja kyynertaipeet, koska tulee mieleen verikoe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikäkammo!
Hyi helvetti ne googlen kuvat sanalla trypofobia!!!
Oh God!! Kävin kans kattoo. Ällötti, mut teki kauheesti mieli kaataa noihin käsissä oleviin reikiin jotain ainetta :DD ja imeä ne jollain imurilla tyhjiks ja ja..
Mua noi kiehtoo ja ällöttää kans, tekis mieli puhdistaa noi reiät ja puristaa niistä jotain ulos niinkuin ihohuokosista :D nenänpään isot ihohuokoset ällöttää mua myös vähän, mutta tekee aina mieliä sörkkiä niitä... Tiedän, olen ällöttävä!
JEE MÄ SAAN YKSIN MENNÄ LAIVALLE VAPPUNA >!
Ajatus siitä, että partaterä, naula, ruuvi tms raaputtaa hammasta.
Uimahallissa ajatus, että muiden persereiät killuu samassa vedessä kuin oma naama ja tukka. :(
Liian avoimesti seksielämästään kertovat ihmiset. Ehkä olen vähän estynyt, mutta ällöttää todella. En halua että asian kanssa "tullaan iholle".
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää niin perkeleesti koiran mauskutus ääni... Koira rodultaan bernhardinkoira... Kun se näkeekään ruokaa, alkaa sellanen kauhea kielen kanssa mauskuttelu ja kuola valuu... Sama juttu kun se juo vettä, veden juonnin jälkeen lipoo kielellään roikkuvia huuliaan ja kuuluu kauhea mauskutus ja se tekee tätä niin jumalattoman pitkään...
Ja sitten tuo helvetillinen läähätys ääni, kun esim tulee lenkiltä... Ja sellanen ihme röhinä, siis kun se ikäänku haukottelee ja kuuluu sellanen KRÖÖÖÖÖÖÖÖÖH KRÖÖÖH KRÄÄÄYHH ja sen perään kauhee mauskutus ääni taas..
Ei vittu, miten nuo äänet voiki ottaa hermoon, vaikka koira toki ihana muuten kaikinpuolin onkin.
Tämä! Olen aivan samaa mieltä. Joskus yölläkin HERÄÄN siihen ääneen ja komennan koiraa. Kamalaa, en tiedä mikä siinä on niin älyttömän raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nännit ja napa. Erityisesti naisten nännit kun ovat niin isot. Kyllä miestenkin. En voi koskea omianikaan. Inhottaa niin.
Minulla on onneksi pienet nännit, mutta jaan muuten inhosi. En voi sietää niihin koskemista, en halua koskea muiden nänneihin ja parasta olisi jos niitä ei olisi olemassakaan. Kaiken lisäksi luin jostain, että niissä on monta reikää.. luulin, että siinä keskellä on yksi. Mutta ei. Ne ovat REIKÄISET. Hyi...
Joo niin olisi, että niitä ei olisi olemassakaan. Inhoan myös miesten sukupuolielimiä ja kaikkia kehon eritteitä ja ajatustakin yhdynnästä. M21
Toisten ihmisten hampaiden harjauksesta tulevat äänet. Tai harjaamisen näkeminen. Vihloo selkäpiitä ja mahaa!
Minttupurukumin löyhkä! Lemuaa varmaan 10 metrin päähän
Koirat. Haisevia, yli-innokkaita, kuolaavia, läähättäviä typeryksiä.
Tämän kanssa lienen täysin yksin, mutta: Disneyn piirretyt! Myös ihmiset, jotka osaavat niiden piirrettyjen laulut ulkoa ja laulavat niitä, ällöttävät. Koko se teennäinen tyyli, jolla ne piirroshahmot liikkuvat ja ilmehtivät, ja ne laulujen ällömakeat tai muka-hauskat sanoitukset..hrrrr! En ole koskaan pitänyt Disneyn piirretyistä, edes lapsena. Koko sukupolveni tuntuu rakastavan niitä. Synnyin -86.
Kiitos samoin,en olekaan yksin outo.Telkasta tuli joskus Lauantaitanssit-kaikki kiehnäsivät kameran edessä näyttäen taitojaan.Kilpatanssi todella ei juttu.
Vierailija kirjoitti:
Multa sisätiloissa. Kotona vain leikkokukkia.
Mikä mullassa etoo?
Ala kasvattaa versoja ja oraita. Ovat niiii-iin terveellisiä 😃
Saat siedätyshoitoa 😉
Styroksi
ja pahvi, etenkin kun kasaa jonku muuttolaatikon ja ne laatikon sivut nirhaa toisiaan vasten aiheuttaen ihan kamalan selkäpiitä karmivan äänen.
Miehillä sellainen raspikurkkuääni. Puistattaa ja tekee mieli pistää kädet korville samantien. Hyvä esimerkki tällaisesta muusikko Joe Cocker. Yhhyyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa sisätiloissa. Kotona vain leikkokukkia.
Mikä mullassa etoo?
Ala kasvattaa versoja ja oraita. Ovat niiii-iin terveellisiä 😃
Saat siedätyshoitoa 😉
Mullassa etoo se ajatus, että toimii kasteltuna erinomaisena kasvualustana homeitiöille.
Multa kuuluu pihalle, piste. Ja kyllä, kasvatan kesällä yrtit pihalla, mutta sisälle en niitä tuo multapaakkuineen. Pahinta se, että toiset pitää ruokapöydällä multaruukkuja - ilmeisesti sinäkin keittiön pöydällä oraita ja versoja kasvatat?
Kusetteko ennemmin housuihin kuin käytte yleisessä vessassa,ei tsiisus.