Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: naiset eivät suostu deittailemaan heitä pienituloisempia miehiä, vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä

Vierailija
29.03.2016 |

http://www.express.co.uk/life-style/life/640467/Rich-decline-date-men-e…

60% naisista kieltäytyvät toisista treffeistä, jos käy ilmi että mies on vähätuloisempi. Miehillä sama prosentti on kolme.

41% naisista kieltäytyy toisista treffeistä, jos mies olettaa naisen maksavan oman osuutensa ravintolalaskusta.

Kommentit (366)

Vierailija
161/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt niin monta kertaa tämän, että ensin julistetaan että unelmamies on pitkä, komea ja hyvätuloinen. Kuluu 6kk ja se hemmetin tavallisennäköinen pätkä duunari on vienyt jalat alta. Tosin ystäväpiirissäni ei suosita deittisovelluksia, lähinnä kavereiden kautta tutustutaan.

Vierailija
162/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyshän on siis lontoolaisista sinkkunaisista. Oletettavasti taustalla myös kulttuurieroja, esim. tuossa laskun maksamisessa. Naiselle voi olla tärkeää se ele, että mies tarjoutuu maksamaan ekoilla treffeillä, vaikka nainen sitten vaatisikin saada maksaa oman osuutensa itse. Taitolaji tämäkin :)

No onpa ylläri, että kun onkin kyse naisten kannalta kiusallisesta tutkimustuloksista, niin sun kulttuurieroista muistuttava viesti saa satoja ylänuolia. Mutta kun on kyse jostain miesten kannalta huonosta, niin sitten niitä kulttuurieroja ei yksikään palstamamma ymmärrä olevan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3494253/kolme-neljasta-naisesta-kokee-h…

No ensiksikin, tämä ei ole mikään korkean tason tutkimus. Ja toisekseen miten niin tämä on naisten kannalta kiusallinen tulos? Minusta olisi paljon kiusallisempaa, jos tulos olisi se, että naiset treffailevat ihan ketä tahansa, kunhan mies on komea. 

Olen valinnut ammattinikin sen perusteella, että alalla on työllisyysnäkymiä ja järkevä palkka, joten miestä valitessako olisi sitten jotenkin parempi vain pyydystää joku mahdollisimman komea yksilö, muusta viis? Sitä paitsi ne parhaimmannäköiset miehet ovat usein täysin itserakkaita paskiaisia, koska ulkonäkö on kihahtanut päähän eikä sellaisen kanssa ole kivaa välttämättä edes lyhyessä suhteessa saati että suhteesta muodostuisi pitkää, koska miehen pitää saada taas seuraava valloituksensa. 

Kahdesta höpökriteeristä raha on käytännöllisempi valinta. Miehet taas suosivat ulkonäköä, koska he luottavat omiin kykyihinsä hankkia rahaa ja kaunis nainen nostaa omaa statusta. Naiselle taas joku köyhä toyboy on nolo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tosissaan kiinnostunut jostain miehestä, niin ei varmaan pienten tulojen takia kiinnostus lopahda. Usein naiset (etenkin köyhät) lähtevät treffeille vain siksi, että mies maksaa. Jos mies ei sitten maksakaan, niin totta kai se harmittaa eikä toisia treffejä tule. Mutta jos mies maksaa, niin tutustuminen voi jatkua ja parhaassa tapauksessa nainen kiinnostuu miehestä myöhemmin.

Vierailija
164/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin toiselle valehtelin palkkani pienemmäksi, koska useimmille miehille se, että nainen tienaa enemmän, on ongelma.

Kerrothan tälle naurettavalle väitteellesi jonkin perustelun.

En ole ylläolevan viestin kirjoittaja mutta jo käytännön kokemus osoittaa tämän todeksi. Suomalainen mies on heikko. Hyvin tienaava ja menestyksekäs kumppani ottaa miehuuden ja itsetunnon päälle. Samalla tavalla kun alkaa kiukutelu kun nainen onkin korjannut jo itse allaskaapin vuotavan hanan. "Olisin mäkin voinut ton tehdä..". Tottakai olisit voinut, kulta, ongelma on vain se että et tehnyt. Mutta mies murjottaa pitkään tuon jälkeen, vaikka nainen teki koko huushollille palveluksen. On tiettyjä asioita joissa naisen ei kuulu hypellä miehen varpaille ja niihin kuuluvat kodin kunnostustyöt ja yleinen ansiotaso. Näin se on, miehen mielestä.

Vierailija
165/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin miehessä ensimmäisenä kiinnittyy huomio ulkonäköön. En tiedä olenko outo.

Jos ollaan ensitreffeillä niin katson ensiksi että minkä näköinen tyyppi tämä on. Paitsi siinä tapauksessa jos miehellä on vaikka seteleistä tehty solmio tai jos hän leyhyttelee itseään seteleistä tehdyllä viuhkalla. Silloin on kyllä huomioni taattu, mutta ei varmaan sen laatuinen mitä mies toivoisi saavansa.

Vierailija
166/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin toiselle valehtelin palkkani pienemmäksi, koska useimmille miehille se, että nainen tienaa enemmän, on ongelma.

En ole ylläolevan viestin kirjoittaja mutta jo käytännön kokemus osoittaa tämän todeksi. Suomalainen mies on heikko. Hyvin tienaava ja menestyksekäs kumppani ottaa miehuuden ja itsetunnon päälle. Samalla tavalla kun alkaa kiukutelu kun nainen onkin korjannut jo itse allaskaapin vuotavan hanan. "Olisin mäkin voinut ton tehdä..". Tottakai olisit voinut, kulta, ongelma on vain se että et tehnyt. Mutta mies murjottaa pitkään tuon jälkeen, vaikka nainen teki koko huushollille palveluksen. On tiettyjä asioita joissa naisen ei kuulu hypellä miehen varpaille ja niihin kuuluvat kodin kunnostustyöt ja yleinen ansiotaso. Näin se on, miehen mielestä.

Ja miehen pitää antaa tehdä itse pintaremontti, vaikkei miehellä oikein ole edellytyksiä siihen ja lopputulos on mitä on, sitten kun se ylipäätään valmistuu. Vaikka naisella olisi ollut varaa tilata maksullinen remppamies hoitamaan homma kunnolla ja saada mahdollisuus reklamoida virheistä. Sitten mies uhriutuu siitä seuraavat kymmenen vuotta, että teki sen rempan silloin vuonna yksi ja kaksi eikä nainen arvosta tätä pätkän vertaa vaan käyttää miestä hyväkseen. 

Vierailija
167/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt niin monta kertaa tämän, että ensin julistetaan että unelmamies on pitkä, komea ja hyvätuloinen. Kuluu 6kk ja se hemmetin tavallisennäköinen pätkä duunari on vienyt jalat alta. Tosin ystäväpiirissäni ei suosita deittisovelluksia, lähinnä kavereiden kautta tutustutaan.

Niin se menee kaikessa. Unelmatyö on ihan erilainen kuin oma työ, unelmakroppa on ihan erilainen kuin oma kroppa jne.

Vierailija
168/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin miehessä ensimmäisenä kiinnittyy huomio ulkonäköön. En tiedä olenko outo.

Jos ollaan ensitreffeillä niin katson ensiksi että minkä näköinen tyyppi tämä on. Paitsi siinä tapauksessa jos miehellä on vaikka seteleistä tehty solmio tai jos hän leyhyttelee itseään seteleistä tehdyllä viuhkalla. Silloin on kyllä huomioni taattu, mutta ei varmaan sen laatuinen mitä mies toivoisi saavansa.

Kerran saapuessani treffipaikalle mies pelasi pasianssia mustilla ja platinum-amexeillaan. Rakastuin noihin Amexeihin sydänjuuriani myöten. Myöhemmin jouduin jättämään miehen kun kävi ilmi että hänellä on tuhottomasti velkaa.

Vierailija
169/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee kaikessa. Unelmatyö on ihan erilainen kuin oma työ, unelmakroppa on ihan erilainen kuin oma kroppa jne.

Tai sitten tajuaa että ne omat "kriteerit" olivatkin höpöhöpöä ja oikea elämä, oikean ihmisen kanssa onkin parempaa?

Vierailija
170/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän voi helpsoti testata treffipalstoilla. Itse tein kerran tarkoituksella kaksi eri profiilia:

Toinen oli pienituloinen pätkäduunari ja toinen taas suurituloinen DI. Mitään muita eroa näillä profiileilla ei ollut tulotason ja omaisuuden lisäksi.

Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa ja kumpaan ei.

Olet varmaan niitä ihmisiä, joiden mielestä luonne on ihmisessä tärkeintä? Sitten kun kysytään, että mitä se käytännössä tarkoittaa, niin mielestäsi kannattaisi suosia kunnollisia, luotettavia, rauhallisia, mukavia miehiä. Mutta kun luonteenpiirteisiin kuuluu monia muitakim asioita kuten määrätietoisuus, kunnianhimo, ahkeruus, sitoutumiskyky jne. Niitäkö ei saisi arvostaa ja elämänkumppanissa etsiä?

Eli kun nainen etsii miestä, niin

- ulkonäkö ei saisi vaikuttaa

- koulutus/ammatti ei saisi vaikuttaa

- ikä ei saisi vaikuttaa (miehet vain parsnevat vanhetessaa)

- vain luonne saisi vaikuttaa ja siinäkin ainoat hyväksyttävät piirteet ovat "kunnollisuus ja k.i ltteys"

Vierailija
171/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos haluaa taas rajata miehet huonoitsetuntoisiin pölöihin. Toki voisi kysyä miksi joku haluaa tuollaisen rajauksen tehdä? Mulle on ihan sama mitä nainen tienaa kunhan osallistuu yhteisiin kuluihin samalla tavalla. On hienoa (mutta ei tietenkään pakollista), jos nainen osaa tehdä kodin kunnostustöitä tai koota huonekaluja, koska itse en osaa. Aina voidaan palkata ammattilainen. Itse ihan mielelläni pyykkään ja imuroin

Vierailija
172/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toive on että mies pystyisi tiukan paikan tullen pitämään huolen itsestään ja maksamaan tuottamansa laskut. Onko paha?

Vierailija
173/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyshän on siis lontoolaisista sinkkunaisista. Oletettavasti taustalla myös kulttuurieroja, esim. tuossa laskun maksamisessa. Naiselle voi olla tärkeää se ele, että mies tarjoutuu maksamaan ekoilla treffeillä, vaikka nainen sitten vaatisikin saada maksaa oman osuutensa itse. Taitolaji tämäkin :)

No onpa ylläri, että kun onkin kyse naisten kannalta kiusallisesta tutkimustuloksista, niin sun kulttuurieroista muistuttava viesti saa satoja ylänuolia.

Juu, kulttuurieroja, jne, Suomessa ei kuulemma nämä samat jutut päde. Kummasti silti täälläkin asetetaan miehelle tienaamiseen ja tulotasoon liittyviä pakkovaatimuksia ja niistä ei tingitä. Silti noi tutkimustulokset ei kuulemma päde Suomessa ja täällä ratkaisee ihan muut asiat kuin raha.

Vierailija
174/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toive on että mies pystyisi tiukan paikan tullen pitämään huolen itsestään ja maksamaan tuottamansa laskut. Onko paha?

Mun toive on, että naista oikeasti kiinnostaisi suhteessa muut asiat kuin raha (ei vain paskapuheissa) ja raha olisi naiselle ihan oikeasti täysin yhdentekevää. Onko paha?

Vierailija
175/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Arvasin otsikosta heti, ettei ole Suomessa tehty tutkimus.

Ap:n on helpompi ajatella, että hn ei löydä naisseuraa kun ei ole rahaa tai sitä laatikkoleukaa. Ei tarvi miettiä todellisia syitä.

Olisin kiljuen ottanut miehen, jonka kuukausitulot pyörivät 600 eurossa, jos hän olisi halunnut minut. Katsopa se rakkaus.

Minua harmittaa, että niin moni nainen alkaa puolustella henkilökohtaisia valintojaan näille trolleille ja asettuu siten ihan oma-aloitteisesti altavastaajan asemaan. Siitähän ne nimenomaan nauttivat. Sorruin aikoinani itsekin siihen mutta silmäni ovat auenneet. Nämä miehet kirjoittavat yleistäviå "naiset sitä, naiset tätä" -julistuksia, eivät he itse IKINÅ kerro omasta parisuhteeestaan tai tilanteestaan. Naiset kiltisti vastaavat minä-puheella: "minå valitsin", "minä halusin", "minä rakastuin".

Ei näitä tyyppejä kiinnosta. He julistavat omaa totuuttaan ja vain nauttivat kun joku nainen yrittää hakea heidän hyväksyntäänsä.

Vierailija
176/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa ylläri, että kun onkin kyse naisten kannalta kiusallisesta tutkimustuloksista, niin sun kulttuurieroista muistuttava viesti saa satoja ylänuolia.

Juu, kulttuurieroja, jne, Suomessa ei kuulemma nämä samat jutut päde. Kummasti silti täälläkin asetetaan miehelle tienaamiseen ja tulotasoon liittyviä pakkovaatimuksia ja niistä ei tingitä. Silti noi tutkimustulokset ei kuulemma päde Suomessa ja täällä ratkaisee ihan muut asiat kuin raha.

Ettei nyt vaan olisi kyse siitä että juokset parikymppisten, kuvankauniiden, pinnallisten tyttöjen perässä ja sitten ihmettelet kun heillä on korkeat vaatimukset?

Vierailija
177/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun toive on, että naista oikeasti kiinnostaisi suhteessa muut asiat kuin raha (ei vain paskapuheissa) ja raha olisi naiselle ihan oikeasti täysin yhdentekevää. Onko paha?

Minulle on, koska yksi asia mitä kaipaan, on turva. Tietty holtti raha-asioissa luo turvaa. Toki miehen pitää olla muutenkin turvallinen. Eli ei mitään reppureissaajaa minulle, kiitos. Hänkin löytää kyllä sen itselleen sopivan seikkailunhaluisen naisen. 

Vierailija
178/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätkö luontaistaloudessa? Jos et, niin silloin raha on vaihdon väline eikä se voi olla yhdentekevää. Suomessa harva voi maksaa asumistaan tekemällä jotain työtä suoraan vuikranantajalle tai pankille, eikä kaupasta saa ruokaa keräämällä vastineeksi vaikka marjoja myyntiin. Oravannahatkaan eivät enää kelpaa.

Vierailija
179/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaikuttaa varmasti keskimääräistä vähemmän. On maita, joissa mies joutuu kantamaan vastuuta perheen elättämisestä ja siellä kyllä katsotaan paljon tarkemmin miehen ominaisuuksia. Suomi on yksi niitä maita, joissa aidolle rakkaudelle ja rakastumiselle on parhaat edellytykset, kun puhutaan saman kansan sisällä tapahtuvasta pariutumisesta. Meillä on hyvä sosiaaliturva sekä naisilla omaa rahaa. 

Vierailija
180/366 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksi niitä maita, joissa aidolle rakkaudelle ja rakastumiselle on parhaat edellytykset, kun puhutaan saman kansan sisällä tapahtuvasta pariutumisesta. Meillä on hyvä sosiaaliturva sekä naisilla omaa rahaa. 

Raha on täysin yhdentekevää jos kyse on aidosta rakkaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi