Tutkimus: naiset eivät suostu deittailemaan heitä pienituloisempia miehiä, vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä
http://www.express.co.uk/life-style/life/640467/Rich-decline-date-men-e…
60% naisista kieltäytyvät toisista treffeistä, jos käy ilmi että mies on vähätuloisempi. Miehillä sama prosentti on kolme.
41% naisista kieltäytyy toisista treffeistä, jos mies olettaa naisen maksavan oman osuutensa ravintolalaskusta.
Kommentit (366)
Mä en anna miehen maksaa edes kahvikupillistani kun mennään ekoille treffeille. Mulla on ihan periaatekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en anna miehen maksaa edes kahvikupillistani kun mennään ekoille treffeille. Mulla on ihan periaatekysymys.
Mites periaate joustaisi toiseen suuntaan? Voisitko maksaa treffeillä miehen kahvikupillisen jos treffit sattuisivat kuun loppuun ja miehellä olisi väliaikainen likviditeettiongelma?
t. Pete. Sinkkuna jo vuodesta 1993
Tietty, miksen?
Oletan että jos on nuori nainen kyseessä joka haluaa lapsia, niin miehen olis tärkeä kanssa käydä ansiotöissä. Pystyy elättämään perhettä kun nainen synnyttää ja on kotona äitiyslomalla ym.
Eikös luonnossa esim linnuilla urokset tee pesät ja esittele niitä naaraille että tässä olisi hyvä turvallinen paikka munia js hoivata poikasia? Se on kilpailuvaltti?
Sikäli ihan loogista että miehellä tarvii olla jotain tuloja jos lapsia halutaan.
Näin keski-iässä asialla ei ole mitään merkitystä kunhan on hyvä, uskollinen, kunnollinen mies, jonka kanssa on hyvä olla.
Muuten ap sit kävi vain trollaamassa ja hävisi kuin pieru Saharaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei olisi varaa jatkuvasti kahden ihmisen matkojen maksamiseen ja ne kohteet, joissa haluan käydä, eivät siirry Itä-Eurooppaan vain, jotta niihin pääsy olisi halvempaa. Onnekseni löysin kumppanin, joka on matkustellut paljon jo ennen tapaamistamme eli aidosti tykkää siitä itsekin, ja haluaa matkustella ja käyttää siihen rahaansa.
Hyvä näin. Minulla taas meni niin, että oli ensin suhde ja rakastuminen, sitten vasta tuli se, kun mietittiin, mihin asti rahat riittävät. Ajattelen tämän ilmeisesti eri lailla kuin sinä. Minä en jotenkin osaa kumppania valita sen perusteella, mitkä resurssit hänellä on tai jonkun matkustelun perusteella. Mutta sinulle ehkä matkustelu on tärkeämpää - itsekin tykkään matkustaa, mutta osaan nauttia vaikka jostain Viron kiertämisestäkin, eli ei ole pakko päästä kiertämään vaikka Uutta-Seelantia. Hyvä, että löysit hengenheimolaisen - sehän minullakin on tärkeänä kriteerinä, joskin minulle se hengenheimolaisuus tarkoittaa eri asioita kuin sinulla.
n23 kirjoitti:
minän seurustelin miehen kanssa joka oli erittäin komea, 185 cm pitkä, hyvä kroppainen, kauniit kasvot jne
mutta suhteestamme puuttui sitä jotain, hän oli kyllä ystävällinen ja huomaavainen, mutta jatkuvat taloudelliset ongelmat, ja kemioiden puute johti siihen että jätin hänet
Käytännössä ei siis muuta vikaa kuin se, ettei osoittanut tarpeeksi maksukykyä ja -halukkuutta.
Mites periaate joustaisi toiseen suuntaan? Voisitko maksaa treffeillä miehen kahvikupillisen jos treffit sattuisivat kuun loppuun ja miehellä olisi väliaikainen likviditeettiongelma?
t. Pete. Sinkkuna jo vuodesta 1993