Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on parisuhteessa oikeus vaatia kaikenlaista?

Vierailija
28.03.2016 |

Vaatimukset yleensä kohdistuvat yhteiseen elämiseen ja niiden noudattamatta jättäminen aiheuttaa riidan. Riitelyä inhoavana aina alistun kunnes mitta on täynnä ja lähden suhteesta. Näin kävi jo kolmannen kerran. Suhteet ovat kestäneet 1-2 vuotta ja vaatimusten määrä aina lisääntyy suhteen aikana. Miten mielivaltaista käytöstä voi estää ilman riitaa? Vai onko olemassa naisia, jotka ei halua yliotetta suhteessa?

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kauhee homma yrittää saada sottapyttyinen tyttöystävä siivoamaan. Ei ole toistaiseksi onnistunut. Jos minä en tee, kukaan ei tee.

Oletko kohtuuttomia vaatimuksia esittävä, nalkuttava puoliso?

Vierailija
182/185 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee, ainakin nuorten naisten kanssa. Ei ne osaa vielä olla parisuhteessa. Haluavat elää prinsessaunelmaansa. Liikaa sinkkuelämää ja cosmopolitania. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä alistu äläkä välttele konflikteja. Tunne ja pidä omat rajasi. Vain tällä tavalla löydät tasapainoisen suhteen toisen tasapainoisen kanssa. Nyt vedät puoleesi "Justiinoita".

Mulla sama juttu. En tiedä mikä on että kohdelleni ovat osuneet usein nuo "justiinat". En tarkoita sitä että en kykenisi kompromisseihin mutta kynnysmatoksi en ala. Olen kyllä ollut yllättynyt miten vaikeita ihmisiä monet naiset ovat ovat. Sen ainakin olen oppinut mitä suhteen pitää olla. Toisen oikkujen mukaan ei pidä ruveta hyppimään eikä minua yksikään nainen "testaa". En tiedä onko se alistumisen tunne lukko mutta sitä ajattelee että toisen vaatimukset kohtuullistuisivat alun jälkeen mutta kuten ap sanoi niin ei käy vaikka ajattelisi normaali ihmisen tajuavan mikä on kohtuullista. Alistua toki voin mutta vain makuuhuoneessa.

Vierailija
184/185 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee, ainakin lapsellisten miesten kanssa. Ei ne osaa olla parisuhteessa. Haluavat elää kuningasunelmaansa. Liikaa ylilautaa ja RedPilliä. 

Oli aika paljon kirjoitusvirheitä tuossa edellisessä tekstissä, mä korjasin.

Vierailija
185/185 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen todennut, että eläminen on naisen kanssa mahdotonta. On kokeiltu enkä jaksa riidellä koko aika, parempi olla yksin. Nykyään pitäisi olla joku kynnysmatto enkä aio sellaiseen suostua.

Minä olen todennut, että eläminen miehen kanssa on mahdotonta. Parisuhteissa ei ole kompromisseja, vaan aina jompi kumpi suhteen osapuolista jää alakynteen ja lopulta "antautuu" toisen tahtoon. Tai eroavat, ei ole kolmatta vaihtoehtoa. Jos väität, että on, kerro ihmeessä!

Ihan loputtoman kyllästynyt ihmissuhdekiemuroihin.

N39