Mies myönsi ettei seksi enää maistu
Eli meillä miehellä ollut tänä vuonna haluttomuutta, ja seksi vähentynyt asteittain kerta viikosta, kerran kuukauteen. Olen yrittänyt kysellä haluttomuuteen syitä, mutta mies ei millään saa mitään sanottua. Eilen sitten yli kuukauden jälkeen ehdottelin, että miten olis ja taas torjui minut. Menin sitten kuitenkin ja viettelin hänet, niin seksi oli ihan hyvää, vaikkei mitään tajunnanräjäyttävää ollutkaan. Testotasoja ei suostu mittauttamaan. Kyseessä keski-ikäinen mies ja itse olen huomattavasti nuorempi. Harmittaa, kun mies vain sanoo, että tuntuu, että hän alkaa vanhettua sen osalta, ettei seksi enää maistu.
Teen kaikkeni seksin eteen. Pukeudun joka päivä seksikkään tyylikkäästi, olen ehdottanut seksileluja, ehdottanut enemmän suihin ottoja yms, mutta mikään ei tunnu kiinnostavan.
Onko tällä suhteella enää mitään toivoa, vai loppuuko seksi kohta kokonaan?
Kommentit (9)
Ei ole Porvoossa toivoa eikä tulevaisuutta.
Itselläni on haluton ja kyvytön mies. Ei olla edes viiskymppisiä, en olisi ollut valmis luopumaan seksistä vielä. Mutta kun toinen ei halua eikä kykene, minkäs teet. Ei sitä pakottaakaan voi. Yritän parhaillaan miettiä olenko valmis tällaiseen suhteeseen vai en. En ole enää nuori, eikä tämä ole ensimmäinen parisuhteeni. Toivoin että olisi ollut viimeinen mutta en enää tiedä.
Muuten on monin tavoin hyvä mies mutta tämä seksiasia kyllä hiertää. Miehen mielestä toki vika on minussa. Minun haluni paineistavat häntä niin siksi ei seiso ja kun ei seiso niin ei haluta. Ja sen kerran kun yrittää, minun karvani tuntuvat pahalta tai minä tunnun huonolta. Joka tapauksessa syy on minussa.
Haki hän erektiolääkkeet, vaikka kokee että ei tarvitse niitä, kun vika on minussa. Mutta ei hän halua käyttää niitä kun pää tulee kipeäksi. Joten kortit on pöydällä, ota tai jätä.
En tiedä vielä otanko vai jätänkö.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on haluton ja kyvytön mies. Ei olla edes viiskymppisiä, en olisi ollut valmis luopumaan seksistä vielä. Mutta kun toinen ei halua eikä kykene, minkäs teet. Ei sitä pakottaakaan voi. Yritän parhaillaan miettiä olenko valmis tällaiseen suhteeseen vai en. En ole enää nuori, eikä tämä ole ensimmäinen parisuhteeni. Toivoin että olisi ollut viimeinen mutta en enää tiedä.
Muuten on monin tavoin hyvä mies mutta tämä seksiasia kyllä hiertää. Miehen mielestä toki vika on minussa. Minun haluni paineistavat häntä niin siksi ei seiso ja kun ei seiso niin ei haluta. Ja sen kerran kun yrittää, minun karvani tuntuvat pahalta tai minä tunnun huonolta. Joka tapauksessa syy on minussa.
Haki hän erektiolääkkeet, vaikka kokee että ei tarvitse niitä, kun vika on minussa. Mutta ei hän halua käyttää niitä kun pää tulee kipeäksi. Joten kortit on pöydällä, ota tai jätä.
Voi että, ymmärrän hyvin miksi tämä tuntuu sinusta niin raskaalta. Eihän kyse ole pelkästään seksistä, vaan myös siitä, miten sinun kumppani suhtautuu sinuun ja sinun tarpeisiin. Onhan se varmaan todella satuttavaa kuulla kerta toisensa jälkeen, että ongelma olisi aina muka sinussa, varsinkin kun itse kaipaisit läheisyyttä ja yhteistä ratkaisua. Ja todellakin ymmärrän hyvin tuon pohdinnan, että onko valmis elämään tällaisessa suhteessa, sillä itse mietin tällä hetkellä ihan samaa, varsinkin kun ikää vielä alle 40.
Hittoon tuollaisesta suhteesta ja heti. Ei tule ikinä muuttumaan parempaan tuo. Usko pois.
Vierailija kirjoitti:
No eiväthän palstan haluttomat naisetkaan yleensä näe mitään syytä muuttaa käytöstään, niin miksi sitten miehet, jotka yleensä ovat naisia itsekeskeisempiä. Päivä kerrallaan, eikä tänäänkään haluta.
Luitko ollenkaan aloitustani? Yritin kyllä tuoda esille, että olen valmis etsimään ratkaisuja haluttomuuteen, mutta mies vain on niin jörö, ettei oikein uskalla, tai osaa ilmaista itseään. Luultavasti pelkää loukkaavansa minun tunteita.
Jos ei lapsia jätä heti. Lerppakull1 kyllä jäykistyy, kun uusi sopivan eroottinen kiehrää rinnalle. Haluttomat miehet kun kuitenkin jonnekin halunsa tyydyttävät. Mutta sinä olet siinä, anelet ja pyydät. Silloin ei kiinosta se puoliso vaikka olisi kuinka nuorempi ja nätimpi.
Näin selvisi kun vuosia tivasin syytä. Olet aina siinä. Haluja on, mutta puolisossa keksittyjä vikoja. Voit olla vaikka Jennifer lopez tai Gisele. Ei sillä ole merkitystä. Olet siinä,valmiina, yrität ja jahtaat.
Aloin salamaan puhelinta, annoin sen piipata iltaisin myöhään. Annan epäilyksen hiipiä, olen etäinen ja kun mies alkaa taas himoitsemaan olen jo toisen miehen alla, päällä, sivulla. Ja todellakin otan seksittömät vuodet kiinni, mutta jonkun toisen kanssa.
ei mee tasan mikään maailmassa. hyvä kun jaksat toivoo ja onnee sulle!
Vierailija kirjoitti:
homo se on. vaikka silmät kinni pistäs niin pillu haisee ja seisoo
No eiväthän palstan haluttomat naisetkaan yleensä näe mitään syytä muuttaa käytöstään, niin miksi sitten miehet, jotka yleensä ovat naisia itsekeskeisempiä. Päivä kerrallaan, eikä tänäänkään haluta.