Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa päähän kun herkkiä ja intuitiivisia on niin vähän

Vierailija
28.03.2016 |

Tuo on se ihmisryhmä, jonka kanssa tulen parhaiten juttuun. En tiedä millä muulla nimellä tuota myerss briggsin intuitive -tyyppiä kutsuisi, mutta melkeinpä kaikki ihmiset, jotka herättävät huomioni ovat niitä. Tänäänkin näin kaupassa yhden sellaisen (kun on herkkä ja intuitiivinen, asioita vain tietää) ja olisin voinut mennä heti vaikka naimisiin. Pidän ihmisistä pääsääntöisesti, mutta ne tietynlaiset ovat niin harvassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan... Jos olisit noin plusmiinus50, naisin sut heti. Ainiin ja mies.

Vierailija
4/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet tuntemattomia kaupassa, ja ihan siitä päättelet heidän herkkyytensä ja intuitiivisuutensa? Vau. Minäkin haluan oppia, kerro miten teet sen?

Vierailija
5/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä ja intuitivinen, kyllä sitä ihminen voi itseään monella tavalla imarrella.

Vierailija
6/6 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselet tuntemattomia kaupassa, ja ihan siitä päättelet heidän herkkyytensä ja intuitiivisuutensa? Vau. Minäkin haluan oppia, kerro miten teet sen?

No kyllä se herkkyys tuo mukanaan tiettyjä ominaisuuksia. Huomaan yleensä melko nopeasti jos ihminen on herkkä. Ja se intuitiivisuuskin näkyy jostain syystä päällepäin melko nopeasti. Ilmeet ja silmien liikkeet kertovat paljon. Olen kyllä erehtynytkin, mutta yleensö olen oikeassa. On minulla puutteitakin, joten ei tarvitse pitää ylimielisenä

Ja olen mies 30-40v

Ap