Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appivanhemmat tulossa kylään, mitä kahvipöytään?

Vierailija
23.03.2016 |

Jotain helppoa, nopeaa.. Omat aivot lyö tyhjää vaikka ei tää eka kerta oo ku tämä pariskunta päättää tulla kylään lyhyellä varoitusajalla..

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarjoa muuta kuin kahvia + mitä sitten sattuu kaapissa olemaan. Yleensä ei siis mitään. Enpä haluaisi anopilleni mitään tarjotakaan. On nimittäin kokki, ja olen melko varma, että tekemäni ruoka olisi melko keskinkertaista hänen makuunsa. Itse kun en ole jauhopeukalo.. Enkä jotenkin kehtaa ammattikokille tarjota mitään eineksiä/valmistarjottaviakaan... 

Pois, pois suorituspaineet. Minunkin läheisistä jotkut stressaa, kun olen kokki. Itse en todellakaan kaipaa mitään fiiniä...

Enkä ammattisilmällä toisten kotona katsele tarjottavia.

Osa vieraista kyllä tuumii tuota, kun meillä käyvät. Työminä on silloin vapaalla tietääkseni.

Voihan se jotain vaikuttaa, mutta enemmän persoona ;)

Vierailija
42/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarasiili. Kyllä appi ja anoppi ilahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla tai sämpylät vaatii nostatuksen, ei ehdi. Eli suosittelen just niitä mokkapaloja, muffinseja tms. jotka tekee nopeasti. Mustikkakukko vaniljajäätelön kanssa on ihan huippu, jos vaan pakkasesta löytyy mustikkaa niin se on ihan ykkösvalinta!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
44/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulia.

Vierailija
45/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin myllärin kinuski ja mokkapaloihin. Nykyään on molempien aineet valmiina kaapissa. On nopea leipoa ( 40min) ja valmista tarjottavaksi. Pussista jauhoseos, kaksi kananmunaa,desi vettä ja 100g voita. Sitten kaikki sotketaan keskenää, kaadetaan vuokaan ja uuniin 15-20minuutiksi. Kuorrute valmiina pussissa, se laitetaan lämpimään veteen paiston ajaksi ja kun valmis pohja on hetken jäähtynyt levitetään kuorrute ja voila! Todella herkullinen kahvipöytäherkku valmiina!

Mokkapalat tekee ihan alusta asti tuossa ajassa.

Kääretorttu on nopee ja sen vois tehdä pääsiäisteemalla vaikka säilypersikka-rahkakermavaahto täytteellä. Pintaan vielä kermavaahto ja koristeeksi persikkaviipaleita ja mintun lehtiä tai kelta-vihreitä nompparellejä

Meillä kun ei ole kahvinkeitintä ja muutenkin olen laiska niin sopii tuollainen valmispakkaus tälläiselle leipomista viimeiseen asti välttelevälle hyvin.

Vierailija
46/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piipahdan kahville, riittää pelkkä kahvi. Miksi miniöiden (minulla 3 kpl) täytyy heti leipoa jotain, jos käväisen tuomassa tai hakemassa jotain? Sovitaan, että tulen kahville, siksi kahvi riittää. Jokainen turha pullanpala lihottaa, en halua syödä joutavia kaloreita vain ilahduttaakseni leipojaa.

Vierailija
47/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain helppoa, nopeaa.. Omat aivot lyö tyhjää vaikka ei tää eka kerta oo ku tämä pariskunta päättää tulla kylään lyhyellä varoitusajalla..

Pilko edam juustosta kuutioita ja paloittele nakkeja. Tee tikkuja jossa on juustokuutio ja nakki sekä toisen laisia jossa on juustokuutio ja lihapulla

Saatana että ois ankeeta. :D Mahtais anopilla ja apella naama venähtää.

Vierailija
48/50 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilko edam juustosta kuutioita ja paloittele nakkeja. Tee tikkuja jossa on juustokuutio ja nakki sekä toisen laisia jossa on juustokuutio ja lihapulla

Saatana että ois ankeeta. :D Mahtais anopilla ja apella naama venähtää.

Just sopiva tarjoilu appivanhemmille

Vierailija
49/50 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi leipiä johon leikkaat juustoa ja lenkki makkaraa päälle

Vierailija
50/50 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatin pakasteesta porkkanapiirakkaa, tein persikkarahkaa kun ainekset olivat kaapissa valmiiksi ja lisäksi voileipiä. Hyvin näytti maistuvan. Eipähän tarvinnut kauppaan lähteä :D

Saisko mielipidettä siitä, kannattaako esim voileivät tehdä itse valmiiksi erilaisilla täytteillä vai laittaa täytteet pöytään ja jokainen tekee itse?

Ap