Appivanhemmat tulossa kylään, mitä kahvipöytään?
Jotain helppoa, nopeaa.. Omat aivot lyö tyhjää vaikka ei tää eka kerta oo ku tämä pariskunta päättää tulla kylään lyhyellä varoitusajalla..
Kommentit (50)
Mustikkapiirakka muropohjalla. Siihen käy toki mainiosti myös muut marjat, joita pakkasesta löytyy.
Minä paistan yllätysvieraille aina pakastettuja karjalanpiirakoita ja teen munavoin lisäksi. Aina on kaikille maistunut! Lisäksi voi tarjota vaikka jäätelöannokset tai tai marjapiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä paistan yllätysvieraille aina pakastettuja karjalanpiirakoita ja teen munavoin lisäksi. Aina on kaikille maistunut! Lisäksi voi tarjota vaikka jäätelöannokset tai tai marjapiirakkaa.
Miten teet munavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teet munavoin?
?
munaa ja voita.
Kai sä tiedät anoppisi erityisruokavalion?
Tää ei auta tähän kertaan, mutta jos appivanhemmat tekevät tuota usein, pystyisitkö leipomaan esimerkiksi pullia, muffineita tai muita vierasvaroiksi pakkaseen? :)
Kaupasta torttupohja, kostuta, päälle rahka-kermavaahtoseos sekä jotain tuoretta marjaa/hedelmää
Laita mies hakemaan kaupasta jotain.
Ihastuin myllärin kinuski ja mokkapaloihin. Nykyään on molempien aineet valmiina kaapissa. On nopea leipoa ( 40min) ja valmista tarjottavaksi. Pussista jauhoseos, kaksi kananmunaa,desi vettä ja 100g voita. Sitten kaikki sotketaan keskenää, kaadetaan vuokaan ja uuniin 15-20minuutiksi. Kuorrute valmiina pussissa, se laitetaan lämpimään veteen paiston ajaksi ja kun valmis pohja on hetken jäähtynyt levitetään kuorrute ja voila! Todella herkullinen kahvipöytäherkku valmiina!
Unelmatorttu, jos aineita löytyy ;)
Tsemppiä 😃
Miksi se tarjoilu on ensisijaisesti sinun ongelmasi? Eikö miehesi tässä täydy olla aktiivisempi, kun hänen vanhemmistaan on kyse. Laita mies kauppareissulle hakemaan pullaa ja jotain keksejä.
Porkkanapiirakka