Naisen syrjäytyminen elämästä miehenpuutteen takia.
Olen ikisinkku nainen. Lopetin hyväpalkkaisen työn, koska en ole löytänyt miestä. Mulla ei ole enää kavereitakan kun ei ole miestä. Keskeytin myös opinnot. En enää peseydy, en omista autoa, en koiraa, en harrasta. Tämä vain siksi ettei ole miestä.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä että miksei myönnetä trendiä:
Suomi kuihtuu kasaan. Täällä ei lisäännytä, täällä ei tehdä töitä, täällä ollaan netissä ennemmin. Systeemit joiden varassa elämme on vanhempiemme aikaansaannosta, sekin tuli sillä kustannuksella että jälkipolvi jäi ohueksi
Jep. Rakennetaan kaikille omat velattomat talot (materiaalia on metsät pullollaan)
Tehdään rauhallisesti töitä. Oma viljely kunniaan. Eletään ihmisiksi. Ei tämä vaikeata ole.
Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti pätevä nainen ei saa yhtäkään työhaastattelukutsua/palkankorotusta/ylennystä/bonusta työmarkkinoilla. Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti keskiverto mies saa lukuisia, siinä todellisuus.
On lottovoitto syntyä mieheksi, pelkkä alapää riittää ja olet jo etuoikeutettu.
Jos minä saisin edes kerran elämässäni yhtä paljon huomiota kuin naiset saavat miehiltä, olisin aika otettu. Naiset eivät tee muuta kuin valittavat saamastaan huomiosta kuin kiukuttelevat hemmotellut pikkulapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjullinen elävää oppimateriaalia, jota ei kannata ohittaa.
Mikä hitto siinä on, että naisen pitää typistää itsensä lapsen tasolle?
Nainen joka ei ole hoikka, kapeavyötäröinen ja isotissinen missi, ei saa miestä...lässyn lässyn lässyn.
Grow up!
Mikä hitto siinä on, että miehen pitää typistää itsensä lapsen tasolle?
Mies joka ei ole rikas, lihaksikas ja isomunainen malli, ei saa naista...lässyn lässyn lässyn.
Grow up!
Tässä oikein oivallinen esimerkki lapsellisesta apinoinnista. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma nainen enkä ole kelvannut miehille. Miksi te miehet ette voi myöntää, että meidän kaltaisia naisia te ette huoli?
Huolimmä. Kerran tarjottiin rumilusta ja kerkesin miettimään kuukauden. Sitten kun sanoin kyllä, niin rumiluksella oli jo mies.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain lapsellinen apinoidessasi toista ketjua toisin päin käännettynä.
Minusta tämä on itse asiassa ihan hyvä apinointi. Useimmista meistä tuntuu nimittäin hullulta ja epärealistiselta ajatus, että noin kävisi, kun kyseessä on nainen. Mutta jostain syystä oikeasti on olemassa puolison puutteen takia syrjäytyviä miehiä paljonkin, erilaisia peräkammarinpoikia ja alkoholisoituvia ja masentunteita tapauksia.
Olen itse 41-vuotias miehetön ja perheetön nainen, ja en ole kokenut elämääni mitenkään vajaaksi tai syrjäytyneeksi, vaikkei minulla ole miestä, eikä oikeastaan ihmissuhteita muutenkaan. Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.
En tunne itseäni syrjäytyneeksi, vaikka minulla ei tällä hetkellä olekaan parisuhdetta. Olen kyllä seurustellut ja asunutkin naisen kanssa, erosin tuosta naisesta hieman alle vuosi sitten, ja tuon jälkeen ei ole kiinnostanut parisuhteet lainkaan. Olen nautiskellut tästä itsekseen olosta jopa niin paljon, että eipä enää kiinnosta edes tutustua uusiin naisiin. Ei ole ollut tuon suhteen jälkeen mitään yhden yön juttuja, ei minua kiinnosta sellainen toiminta, haluan tutustua naiseen kunnolla ennen läheisempää tuttavuutta. Helpompi minun on elää näin, eipähän tarvitse olla hermot kireällä jatkuvasti. Tuo edellinen parisuhde oli niin ahdistavaa ja masentavaa, kun seurasi tuon naisen huumeidenkäyttöä ja itsetuhoisuutta, että alkoi vaikuttamaan omaan mieleenikin. Ei enää tuollaista touhua. En ymmärrä niitä ihmisiä, joilla pitää olla koko ajan joku parisuhde meneillään, vaikka edellisestä erosta olisi muutama päivä aikaa, niin jo on löydetty se uusi tosi rakkaus. Yleensä näille ihmisille ei ole niin kovin tarkkaa kuka se toinen osapuoli on, paikataanko tuolla toiminnalla kenties heikkoa itsetuntoa, että kyllä tässä kelvataan parisuhteeseen. Itse viihdyn muutenkin hyvin itsekseni, näen kyllä kavereita viikoittain, mutta en jatkuvasti. M34
Vierailija kirjoitti:
Jos minä saisin edes kerran elämässäni yhtä paljon huomiota kuin naiset saavat miehiltä, olisin aika otettu. Naiset eivät tee muuta kuin valittavat saamastaan huomiosta kuin kiukuttelevat hemmotellut pikkulapset.
Naiset kun eivät päätä sitä antaako miehet huomiota vai ei. Se että mies antaa huomiota ei ole automaattinen velvoite että naisen täytyy tehdä samoin. Jonkin asian antaminen pyytämättä ei velvoita toista antamaan takaisin. Lakatkaa antamasta huomiota ;) niin korjaantuu tämäkin.
ap tässä vielä. Olen nyt suunnitellut jääväni eläkkeelle mt-syistä. Ei ole lapsia, ei asuntoakaan. Ja ei, miehet ei ota yhteyttä suomi 24 treffien kautta, mulla on kuva profiilissa noin 10 vuotta. Eivätkä vastaa mun viesteihin. Joku on joskus vastannut ja kun on käynyt ilmi että olen työtön, se on loppunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti pätevä nainen ei saa yhtäkään työhaastattelukutsua/palkankorotusta/ylennystä/bonusta työmarkkinoilla. Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti keskiverto mies saa lukuisia, siinä todellisuus.
Niin ja miehethän ei tee enemmän töitä sen eteen. Naisethan ne tekee 16-22 tunnin päiviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjullinen elävää oppimateriaalia, jota ei kannata ohittaa.
Mikä hitto siinä on, että naisen pitää typistää itsensä lapsen tasolle?
Nainen joka ei ole hoikka, kapeavyötäröinen ja isotissinen missi, ei saa miestä...lässyn lässyn lässyn.
Grow up!
Mikä hitto siinä on, että miehen pitää typistää itsensä lapsen tasolle?
Mies joka ei ole rikas, lihaksikas ja isomunainen malli, ei saa naista...lässyn lässyn lässyn.
Grow up!
Tässä oikein oivallinen esimerkki lapsellisesta apinoinnista. :D
Ja silti täyttä asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma nainen enkä ole kelvannut miehille. Miksi te miehet ette voi myöntää, että meidän kaltaisia naisia te ette huoli?
Huolimmä. Kerran tarjottiin rumilusta ja kerkesin miettimään kuukauden. Sitten kun sanoin kyllä, niin rumiluksella oli jo mies.
Sinkkumies
Sun "rumilus" nainen olikin siis vaan joku 8 nainen.
Oikeasti rumaa naista ei suhteesta löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Miksi asiaa piti miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miehethän ei tee enemmän töitä sen eteen. Naisethan ne tekee 16-22 tunnin päiviä?
Naisen pitää usein hoitaa myös lapset ja koti, mikä johtaa töistä poisjääntiin tai lyhyempiin työpäiviin, koska jostain syystä miehet ei millään suostu jäämään kotiin. Miksiköhän näin on? Ai niin, miehelle maksetaan parempaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain lapsellinen apinoidessasi toista ketjua toisin päin käännettynä.
Minusta tämä on itse asiassa ihan hyvä apinointi. Useimmista meistä tuntuu nimittäin hullulta ja epärealistiselta ajatus, että noin kävisi, kun kyseessä on nainen. Mutta jostain syystä oikeasti on olemassa puolison puutteen takia syrjäytyviä miehiä paljonkin, erilaisia peräkammarinpoikia ja alkoholisoituvia ja masentunteita tapauksia.
Olen itse 41-vuotias miehetön ja perheetön nainen, ja en ole kokenut elämääni mitenkään vajaaksi tai syrjäytyneeksi, vaikkei minulla ole miestä, eikä oikeastaan ihmissuhteita muutenkaan. Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.
En tunne itseäni syrjäytyneeksi, vaikka minulla ei tällä hetkellä olekaan parisuhdetta. Olen kyllä seurustellut ja asunutkin naisen kanssa, erosin tuosta naisesta hieman alle vuosi sitten, ja tuon jälkeen ei ole kiinnostanut parisuhteet lainkaan. Olen nautiskellut tästä itsekseen olosta jopa niin paljon, että eipä enää kiinnosta edes tutustua uusiin naisiin. Ei ole ollut tuon suhteen jälkeen mitään yhden yön juttuja, ei minua kiinnosta sellainen toiminta, haluan tutustua naiseen kunnolla ennen läheisempää tuttavuutta. Helpompi minun on elää näin, eipähän tarvitse olla hermot kireällä jatkuvasti. Tuo edellinen parisuhde oli niin ahdistavaa ja masentavaa, kun seurasi tuon naisen huumeidenkäyttöä ja itsetuhoisuutta, että alkoi vaikuttamaan omaan mieleenikin. Ei enää tuollaista touhua. En ymmärrä niitä ihmisiä, joilla pitää olla koko ajan joku parisuhde meneillään, vaikka edellisestä erosta olisi muutama päivä aikaa, niin jo on löydetty se uusi tosi rakkaus. Yleensä näille ihmisille ei ole niin kovin tarkkaa kuka se toinen osapuoli on, paikataanko tuolla toiminnalla kenties heikkoa itsetuntoa, että kyllä tässä kelvataan parisuhteeseen. Itse viihdyn muutenkin hyvin itsekseni, näen kyllä kavereita viikoittain, mutta en jatkuvasti. M34
Aikamoisia fiboja tää naisen kirjoitus täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kun eivät päätä sitä antaako miehet huomiota vai ei. Se että mies antaa huomiota ei ole automaattinen velvoite että naisen täytyy tehdä samoin. Jonkin asian antaminen pyytämättä ei velvoita toista antamaan takaisin. Lakatkaa antamasta huomiota ;) niin korjaantuu tämäkin.
Olen lakannut jo aikoja sitten.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin tekee 16-22 tunnin päiviä. Sen lisäksi ne vielä tiskaa, pyykkää, siivoaa, hoitaa lapset ja laittaa ruoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ainuttakaan miestä, joka tekisi yli 8 tunnin työpäivää. Eikun tiedän sittenkin, yhden yrittäjän. Sen sijaan tunnen aika monta naista, jotka tekee reilusti yli 8 tunnin työpäiviä. He ovat työllistyneet myös yrittäjiksi, sairaanhoitajiksi, lähihoitajiksi, myyjiksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Miksi asiaa piti miettiä?
No että kiinnostaako tutustua tähän naiseen.
Lopetin naisten etsimisen koska se ruma, lihava, hullukin haluaa itseään huomattavasti tasokkaamman miehen. Joten tavalliselle miehelle on tarjolla enää katuojassa makaavat spurgut, joten eiköhän se riitä ja se siitä.
En löydä mun sisäkenkiä kun kämppä on muuton jäljiltä niin saatanan sotkussa, widdu!