Naisen syrjäytyminen elämästä miehenpuutteen takia.
Olen ikisinkku nainen. Lopetin hyväpalkkaisen työn, koska en ole löytänyt miestä. Mulla ei ole enää kavereitakan kun ei ole miestä. Keskeytin myös opinnot. En enää peseydy, en omista autoa, en koiraa, en harrasta. Tämä vain siksi ettei ole miestä.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin naisten etsimisen koska se ruma, lihava, hullukin haluaa itseään huomattavasti tasokkaamman miehen. Joten tavalliselle miehelle on tarjolla enää katuojassa makaavat spurgut, joten eiköhän se riitä ja se siitä.
Spurgullakin on oikeus saada MUNAA. Naisvihaaja!
Enemmän hän saa seksiä kun tavallinen mies, sehän tässä onkin niin huvittavaa. Mutta miten rakentaa perhe 60v spurgumummon kanssa, jos olet itse tavallinen mies n 30v.
Katuojastako meidän pitää naiset hommata, muuta vaihtoehtoja ei ole. Seuraava askel on seurustella ruumiiden kanssa.
Tottakai sun pitäisi rakentaa perhe spurgumummon kanssa, onhan adoptio. Inhottaa tämä miesten hypergamia. Itse asiassa armeija pitäisi muuttaa siten että varusmiehet velvoitetaan panemaan niitä spurgumummoja joita edes spurgut ei enää suostu panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun olisi juuri pitänyt käydä työhaastattelussa mutta en voinut koska en ole saanut tänään munaa :(. Taidan syrjätyä.
Missä päin tarvitset munaa?
Joo tuota voitais sopia joku paikka ja sitten en tulisi paikalle. Oon kuullu että se on yleistä silloin kun on vaarassa syrjäytyä munan puutteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti pätevä nainen ei saa yhtäkään työhaastattelukutsua/palkankorotusta/ylennystä/bonusta työmarkkinoilla. Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti keskiverto mies saa lukuisia, siinä todellisuus.
On lottovoitto syntyä mieheksi, pelkkä alapää riittää ja olet jo etuoikeutettu.
Niin ja miehethän ei tee enemmän töitä sen eteen. Naisethan ne tekee 16-22 tunnin päiviä?
Naisen pitää usein hoitaa myös lapset ja koti, mikä johtaa töistä poisjääntiin tai lyhyempiin työpäiviin, koska jostain syystä miehet ei millään suostu jäämään kotiin. Miksiköhän näin on? Ai niin, miehelle maksetaan parempaa palkkaa.
Työnantajalle on yhdentekevää mitä sinä teet vapaa-ajallasi. Se mitä sä teet töissä ratkaisee.
Naisen työpäivä saattaa em. syistä jäädä lyhyemmäksi. Mutta jos nainen tekee samaa työtä kuin mieskin ja saa silti suhteessa huonompaa palkkaa, niin mistä se johtuu?
Mies varmaan silloin tekee työt paremmin.
Ei muuten varmasti ole syy siihen, miksi naisille maksetaan pienempää palkkaa kuin miehille ihan valtakunnallisesti tarkasteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, en tiedä mitä hauskaa on pilkata sitä toisen ketjun aloittajaa, joka on selvästi mielenterveysongelmainen. Muistaakseni hän ei sanonut mitään pahaa naisista.
Ei niin! Spermaviemäri on täysin kelvollinen sana, kuten btw myös nnnn keri.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, en tiedä mitä hauskaa on pilkata sitä toisen ketjun aloittajaa, joka on selvästi mielenterveysongelmainen. Muistaakseni hän ei sanonut mitään pahaa naisista.
Ketjussa oli aika paljon muitakin osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti pätevä nainen ei saa yhtäkään työhaastattelukutsua/palkankorotusta/ylennystä/bonusta työmarkkinoilla. Ruma, ylipainoinen, ammatillisesti keskiverto mies saa lukuisia, siinä todellisuus.
Niin ja miehethän ei tee enemmän töitä sen eteen. Naisethan ne tekee 16-22 tunnin päiviä?
Naisen pitää usein hoitaa myös lapset ja koti, mikä johtaa töistä poisjääntiin tai lyhyempiin työpäiviin, koska jostain syystä miehet ei millään suostu jäämään kotiin. Miksiköhän näin on? Ai niin, miehelle maksetaan parempaa palkkaa.
Työnantajalle on yhdentekevää mitä sinä teet vapaa-ajallasi. Se mitä sä teet töissä ratkaisee.
Naisen työpäivä saattaa em. syistä jäädä lyhyemmäksi. Mutta jos nainen tekee samaa työtä kuin mieskin ja saa silti suhteessa huonompaa palkkaa, niin mistä se johtuu?
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja. Nainen typistää itsensä viattoman uhrin ja lapsen asemaan kuin olisi tahdoton olento vailla vasuuta. Sen sijaan, että hän voisi olla toimiva subjekti ja vaatia arvoistaan palkkaa ja kohtelua.
Kunnioitus on työelämässä ansaittava. Sitä ei saa kiukuttelemalla kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit, jos kaikki ei mene niin kuin nainen haluaa. Naista kuvataan työelämässä kuin hän olisi nyrkin ja hellan välissä "kotiarestissa" jossain rajoittavassa vankilassa, jota miesten sorto, alistaminen ja yhteiskunnallinen epätasa-arvo aitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ainuttakaan miestä, joka tekisi yli 8 tunnin työpäivää. Eikun tiedän sittenkin, yhden yrittäjän. Sen sijaan tunnen aika monta naista, jotka tekee reilusti yli 8 tunnin työpäiviä. He ovat työllistyneet myös yrittäjiksi, sairaanhoitajiksi, lähihoitajiksi, myyjiksi jne.
No mun alaisista moni mies tekee esim. 16 tunnin päiviä. Naisista ei kukaan.
Sinkkumies
Missä pelissä ne sun alaiset on? World of Tanks?
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain lapsellinen apinoidessasi toista ketjua toisin päin käännettynä.
Minusta tämä on itse asiassa ihan hyvä apinointi. Useimmista meistä tuntuu nimittäin hullulta ja epärealistiselta ajatus, että noin kävisi, kun kyseessä on nainen. Mutta jostain syystä oikeasti on olemassa puolison puutteen takia syrjäytyviä miehiä paljonkin, erilaisia peräkammarinpoikia ja alkoholisoituvia ja masentunteita tapauksia.
Olen itse 41-vuotias miehetön ja perheetön nainen, ja en ole kokenut elämääni mitenkään vajaaksi tai syrjäytyneeksi, vaikkei minulla ole miestä, eikä oikeastaan ihmissuhteita muutenkaan. Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.
En tunne itseäni syrjäytyneeksi, vaikka minulla ei tällä hetkellä olekaan parisuhdetta. Olen kyllä seurustellut ja asunutkin naisen kanssa, erosin tuosta naisesta hieman alle vuosi sitten, ja tuon jälkeen ei ole kiinnostanut parisuhteet lainkaan. Olen nautiskellut tästä itsekseen olosta jopa niin paljon, että eipä enää kiinnosta edes tutustua uusiin naisiin. Ei ole ollut tuon suhteen jälkeen mitään yhden yön juttuja, ei minua kiinnosta sellainen toiminta, haluan tutustua naiseen kunnolla ennen läheisempää tuttavuutta. Helpompi minun on elää näin, eipähän tarvitse olla hermot kireällä jatkuvasti. Tuo edellinen parisuhde oli niin ahdistavaa ja masentavaa, kun seurasi tuon naisen huumeidenkäyttöä ja itsetuhoisuutta, että alkoi vaikuttamaan omaan mieleenikin. Ei enää tuollaista touhua. En ymmärrä niitä ihmisiä, joilla pitää olla koko ajan joku parisuhde meneillään, vaikka edellisestä erosta olisi muutama päivä aikaa, niin jo on löydetty se uusi tosi rakkaus. Yleensä näille ihmisille ei ole niin kovin tarkkaa kuka se toinen osapuoli on, paikataanko tuolla toiminnalla kenties heikkoa itsetuntoa, että kyllä tässä kelvataan parisuhteeseen. Itse viihdyn muutenkin hyvin itsekseni, näen kyllä kavereita viikoittain, mutta en jatkuvasti. M34
Aikamoisia fiboja tää naisen kirjoitus täynnä.
Häh? Ei ole naisen kirjoitus. Mikä sai sinut luulemaan, että kyseessä on naisen kirjoitus? Sekö, että mies on omasta tahdostaan ilman parisuhdetta? Vai tuo naisen narkkaaminen ja itsetuhoisuus? M34
Koska loppukirjoituksesi oli kuin ämmien hölinää.
Tällaistako on "ämmien hölinä": "Itse viihdyn muutenkin hyvin itsekseni, näen kyllä kavereita viikoittain, mutta en jatkuvasti" ? En tiennytkään aiemmin, no nytpä tiedän tämänkin asian. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin naisten etsimisen koska se ruma, lihava, hullukin haluaa itseään huomattavasti tasokkaamman miehen. Joten tavalliselle miehelle on tarjolla enää katuojassa makaavat spurgut, joten eiköhän se riitä ja se siitä.
Spurgullakin on oikeus saada MUNAA. Naisvihaaja!
Enemmän hän saa seksiä kun tavallinen mies, sehän tässä onkin niin huvittavaa. Mutta miten rakentaa perhe 60v spurgumummon kanssa, jos olet itse tavallinen mies n 30v.
Katuojastako meidän pitää naiset hommata, muuta vaihtoehtoja ei ole. Seuraava askel on seurustella ruumiiden kanssa.
Tottakai sun pitäisi rakentaa perhe spurgumummon kanssa, onhan adoptio. Inhottaa tämä miesten hypergamia. Itse asiassa armeija pitäisi muuttaa siten että varusmiehet velvoitetaan panemaan niitä spurgumummoja joita edes spurgut ei enää suostu panemaan.
Tiedän jo 2 ratkaisua. 1) Hylkään naiset, seksin tarpeet hoidan maksullisilla 2)Ulkomaalainen nainen.
Siinä on keinot kuinka otetaan oma elämä haltuun ja hylätään tämän maan naiset kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän näkee ainakin nettideiteissä. Itse laitoin olevani keskiverto mies ja ainoastaan yh:t lähestyivät.
Osa kuvalla ei mitenkään ihmeitä, ehkä 7. Osa ilman kuvaa. Eiköhän se kerro kaiken.
Eli mies saa rankata 7 arvoisen yh-naisen pois laskuista, mutta nainen ei saa olla valikoiva?
Kun nainen on YH niin 7 nainen putoaa välille 4-5. Eikö naiset tajua tätä vieläkään.
Mies haluaa siittää itse lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee profiilia johonkin deittipalstalle? Pian sinulla on mieskandidaatteja jonoksi asti.
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta olen aikoinaan kokeillut tätä. Jos oikeasti kelpaisi ihan kuka vaan, esim. pelkän seksin perässä oleva irstailija tai vakavasti mielisairas tai jo ensitapaamisella juovuksissa oleva alkoholisti, niin joo, kyllä miehiä löytyisi. Jos taas kaipaa asiallista, suht ongelmatonta ihmistä vakavaan suhteeseen, niin eipä ole niin helppoa.
Niin. Miehelle jolle kelpaisi esim. pelkän seksin perässä oleva irstailija tai vakavasti mielisairas tai jo ensitapaamisella juovuksissa oleva alkoholisti, niin joo, kyllä tää on ihan sairasta tuubaa.
Ehkä miehet joita et näiden, mitä luultavammin olettamien, vuoksi tavannut olisivat olleet irl ihan ok.
Alkoholismi kuten muutkin riippuvuudet johtuu henkisestä köyhyydestä eli kun elämällä ei ole muuta sisältöä on helppo täyttää aukko päihteillä - saa ihmisen pysymään hengissä, kun on syy elää - niin sairaalta kuin se kuulostaakin.
-keskituloinen, kaljuuntuva, lievästi kaljamahainen ikisinkku kääpiö
Ps. Myönnän että olen pikkuisen katkera :D ja että en uskalla lähestyä naisia baarissa tai muuallakaan mikä edesauttaa yksinjäämistäni.
Deittipalveluistakaan ei ole apua, koska mitä todennäköisimmin olen vaan saatanan tylsä, ulkonäöstäkään ei tää juttu voi olla kokonaan kiinni, kun naiset lähestyy kyllä mua niin baarissa kuin netissäkin. Mulla ei ole mitään käsitystä miten muut miehet vie nää tilanteet loppuun saakka.
Jos joskus onnistun pääsee treffeille niin juoksen alasti makkaratalon ympäri, vedän pari kärrynpyörää ja huudan polviltaan koko maailmalle JEE :D silläkin uhalla että menetän tän mun ainoon mahdollisuuden sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja. Nainen typistää itsensä viattoman uhrin ja lapsen asemaan kuin olisi tahdoton olento vailla vasuuta. Sen sijaan, että hän voisi olla toimiva subjekti ja vaatia arvoistaan palkkaa ja kohtelua.
Kunnioitus on työelämässä ansaittava. Sitä ei saa kiukuttelemalla kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit, jos kaikki ei mene niin kuin nainen haluaa. Naista kuvataan työelämässä kuin hän olisi nyrkin ja hellan välissä "kotiarestissa" jossain rajoittavassa vankilassa, jota miesten sorto, alistaminen ja yhteiskunnallinen epätasa-arvo aitaa.
Niinhän se menee.
Tutkimuksissa kun nainen pyytää palkankorotusta, on todennäköisempää saada se jos esimies on nainen. Mies ei sitä anna.
Tutkimusten mukaan Suomessa mies valmistuttuaan yliopistosta löytää naista nopeammin vakityön. Lisääntymisiässä olevat naiset ovat alisteisessa asemassa verrattuna miehiin. Jne.
Niin, että ap peseytyisi vain miehen vuoksi ? Oikeesti hyi varmaan haiset hirveelle kun et viitti hygieniastakaan pitää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä muuta sano. Tämä on tosi ärsyttävä ilmiö. Pillukin on maailmassa ansaittava. Sitä ei saa kiukuttelemalla kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, jos kaikki ei mene niinkuin mies haluaa. Miestä kuvataan pillumaailmassa kuin hän olisi kotiarestissa jossain rajoittavassa vankilassa, jota naisten sorto, alistaminen ja pillupoliittinen epätasa-arvo aitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruma, ylipainoinen, mielisairas nainen saa lähestymisiä treffipalvelussa. Täysin normaali mies ei yhtään, siinä todellisuus.
On lottovoitto syntyä naiseksi, pelkkä alapää riittää ja olet jo etuoikeutettu.
Miksei minulle sitten omaan kultaa ole löytynyt? Olen ihan tavallinen, pikkuisen ylipainoinen ja psyykkisesti ja fyysisesti terve nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä mihin tämä väitteesi perustuu. Pelkkää jossittelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan silloin tekee työt paremmin.
Ei muuten varmasti ole syy siihen, miksi naisille maksetaan pienempää palkkaa kuin miehille ihan valtakunnallisesti tarkasteltuna.
Ei niin. Se johtuu siitä että miehet tekevät enemmän ylitöitä. Johan se tuolla aikaisemmin kerrottiin sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista käytöstä yhteiskunta naisilta odottaakin. Jo päiväkodissa ja koulussa tytön pitää olla kiltti, tunnollinen, huomioonottava ja vaatimaton. Ihan samalla tavalla kuin poika ei voi olla hiljainen ja tunteellinen, vaan pojan pitää olla kova ja raju. Sen vuoksi aikuisen naisenkaan on niin vaikea uskaltaa vaatia ja "korottaa ääntään" epäkohtia havaitessaan. Samalla tavalla kuin miehen on vaikea enää aikuisena oppia osoittamaan tunteitaan.
Kerran kuulin tällaisen vitsin: Naisen homma on kuljettaa spermat makuuhuoneesta WC:n.