Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen syrjäytyminen elämästä miehenpuutteen takia.

Vierailija
23.03.2016 |

Olen ikisinkku nainen. Lopetin hyväpalkkaisen työn, koska en ole löytänyt miestä. Mulla ei ole enää kavereitakan kun ei ole miestä. Keskeytin myös opinnot. En enää peseydy, en omista autoa, en koiraa, en harrasta. Tämä vain siksi ettei ole miestä.

Kommentit (293)

Vierailija
21/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunahan tässä maailmassa ei saa edes sellaista asuntoa jonka on omalla työllään ansainnut. 

Keskiajalla ajat olivat paremmin.

Siis mitä?! Nyt kaipaan vähän perusteluja.

Vierailija
22/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee profiilia johonkin deittipalstalle? Pian sinulla on mieskandidaatteja jonoksi asti.

No ei ole... Ei miehille kelpaa kiltit ja kunnolliset naiset. Pitäisi olla jännänainen. Muut jäävät yksin ja syrjäytyvät, eivätkä saa ikinä munaa.

Ei naisen tarvitse olla jännä pariutuakseen. Miehet ihan geeniensä pohjalta arvostavat naisissa hoivaavuutta ja hedelmällisyyttä.

Juurikin näin. Miehet haluavat piian ja panopuun yhdistelmän, ja oishan se ihan hyvä, jos siinä olis vähän nyrkkeilysäkkiä, kynnysmattoa ja lattiarättiä mukana. Ja mieluiten mykkä. Hoitaa kodin ja lapset, ettei miähen tartte. Et voi käydä kavereiden kaa kaljalla ja kotiin tullessa arvostella ruuan makua ja kodin siivoa. 

Siksi on naiselle niin terveellistä ja vapauttavaa olla yksin. Miehelle vapaus on tuhoavaa, koska he eivät ota vastuuta omasta elämästään, vaan naisten pitäisi sekin vastuu kantaa miesten puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee profiilia johonkin deittipalstalle? Pian sinulla on mieskandidaatteja jonoksi asti.

No ei ole... Ei miehille kelpaa kiltit ja kunnolliset naiset. Pitäisi olla jännänainen. Muut jäävät yksin ja syrjäytyvät, eivätkä saa ikinä munaa.

Ei naisen tarvitse olla jännä pariutuakseen. Miehet ihan geeniensä pohjalta arvostavat naisissa hoivaavuutta ja hedelmällisyyttä.

Kyllä minä hoivaava ja hedelmällinen olenkin. Mutta kun olen ujo ja hiljainen, niin ei minua kukaan mies huoli.

Lollolotilooo

Vierailija
24/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain lapsellinen apinoidessasi toista ketjua toisin päin käännettynä.

Minusta tämä on itse asiassa ihan hyvä apinointi. Useimmista meistä tuntuu nimittäin hullulta ja epärealistiselta ajatus, että noin kävisi, kun kyseessä on nainen. Mutta jostain syystä oikeasti on olemassa puolison puutteen takia syrjäytyviä miehiä paljonkin, erilaisia peräkammarinpoikia ja alkoholisoituvia ja masentunteita tapauksia. 

Olen itse 41-vuotias miehetön ja perheetön nainen, ja en ole kokenut elämääni mitenkään vajaaksi tai syrjäytyneeksi, vaikkei minulla ole miestä, eikä oikeastaan ihmissuhteita muutenkaan. Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.

Veit jalat suustani. Itse olen 50 v. vanhapiika, eikä ole niin mitään valittamista. Ei ole ollut oikeastaan koskaan. Olen valintani tehnyt ja sen kanssa elän, eikä se ole kenenkään muun ansiota tai syytä. 

Mut miesten mielestä kaikki on naisten vika. En käsitä, miten joku pillu voi olla niin tärkeä, et koko elämä rakentuu sen ympärille. Mut niin kait se sitten on, tavallaan nyt ymmärtää, miksi nykymaailman voimakkain kirosana on vittu. Kautta aikain ihmiset ovat kironneet sitä kaikkein mahtavinta (vrt perkele, lempo, peijakas).

Ongelmasi on juuri siinä ettet ymmärrä. Miten sellaisen kanssa voisi asiasta keskustella?

Aina olen ollut onnellinen kun on ollut pillua. Kun ei, niin en ole ollut kovinkaan onnellinen.

Kukapa ei haluaisi olla onnellinen.

Taidat olla seksiaddikti, jos ainoa onnenlähde on pillu.

Sinun ainoa onnenlähteesi on palsta.

Vierailija
25/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunahan tässä maailmassa ei saa edes sellaista asuntoa jonka on omalla työllään ansainnut. 

Mies rakentaa talon vuodessa.

Vierailija
26/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän kommentoimatta.

Vierailija
27/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksinkö?

Vierailija
28/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen, ujo ja mukava nainen, mutta se etten ole kelvannut kellekään miehelle elämäni aikana ei onneksi saanut minua syrjäytymään.

Vierailija
29/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksinkö?

Niin, oikeastihan se nousisi alle puolenvuoden jos asiat tehtäisiin järkevästi ja siis rakennettaisiin esim. tehdas joka tuppaa sopivan pituista ja kokoista tukkia. 

Miten nyt asian haluaa nähdäkin.

Vierailija
30/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän kommentoimatta.

Et jättänyt. Taidat olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
31/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän kommentoimatta.

Et jättänyt. Taidat olla vähän yksinkertainen.

Kur kur, kulta<3

Vierailija
32/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset mukanäppärät provoaloitukset eivät palvele mitään etua. Korkeintaan aiheuttavat lisää angstia ja turhautumista naisia kohtaan.

Vierailija
33/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta olen aikoinaan kokeillut tätä. Jos oikeasti kelpaisi ihan kuka vaan, esim. pelkän seksin perässä oleva irstailija tai vakavasti mielisairas tai jo ensitapaamisella juovuksissa oleva alkoholisti, niin joo, kyllä miehiä löytyisi. Jos taas kaipaa asiallista, suht ongelmatonta ihmistä vakavaan suhteeseen, niin eipä ole niin helppoa.

Mulla oli ilmoitus suomi24:ssä (pahin mahdollinen) ja monen kamalan tyypin jälkeen löysin aivan täydellisen miehen. Että kannattaa silti kokeilla. Siis jos jaksaa tonkia sieltä kaiken paskan joukosta.. :)

Vierailija
34/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset mukanäppärät provoaloitukset eivät palvele mitään etua. Korkeintaan aiheuttavat lisää angstia ja turhautumista naisia kohtaan.

Joo. Naisten tuskasta ja ahdingosta ei saa puhua. Kielletään vaan sen olemassaolo ja kaikki on tyytyväisiä. Heti huudellaan provoa, kun joku sanoo ääneen, miten vaikeaksi miehet ovat naisen elämän tehneet.

Vierailija
35/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Naisten tuskasta ja ahdingosta ei saa puhua. Kielletään vaan sen olemassaolo ja kaikki on tyytyväisiä. Heti huudellaan provoa, kun joku sanoo ääneen, miten vaikeaksi miehet ovat naisen elämän tehneet.

Se on ihan kiistämätön fakta, että Suomessa naisilla on asiat paremmin kuin missään länsimaisessa demokratiassa. On perverssiä että suomalaiset piloille hemmotellut prinsessat kehtaavat kitistä. Helmiä sioille. Ei suomalaisen naisen kanssa voi käydä järkevää dialogia, koska se aina menee siihen jankaamiseen, uhriutumiseen, pelleilyyn ja kitinään. Naisten puolelta.

Vierailija
36/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän nainen ei saa avoimesti kertoa ettei kelpaa miehille.

Meidän kaltaiset naiset eivät ole edes olemassa miehille.

Vierailija
37/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. :( voi olla että hyppään katolta vielä tämän kevään aikana. :(

Vierailija
38/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta olen aikoinaan kokeillut tätä. Jos oikeasti kelpaisi ihan kuka vaan, esim. pelkän seksin perässä oleva irstailija tai vakavasti mielisairas tai jo ensitapaamisella juovuksissa oleva alkoholisti, niin joo, kyllä miehiä löytyisi. Jos taas kaipaa asiallista, suht ongelmatonta ihmistä vakavaan suhteeseen, niin eipä ole niin helppoa.

Mulla oli ilmoitus suomi24:ssä (pahin mahdollinen) ja monen kamalan tyypin jälkeen löysin aivan täydellisen miehen. Että kannattaa silti kokeilla. Siis jos jaksaa tonkia sieltä kaiken paskan joukosta.. :)

Ihmisten pitäisi tulla ns. valmiina? Elämä ei ole oppimista toiselta jne. jne.?

Tätä asennetta teettää ns. liika tarjonta.

Vierailija
39/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä että miksei myönnetä trendiä:

Suomi kuihtuu kasaan. Täällä ei lisäännytä, täällä ei tehdä töitä, täällä ollaan netissä ennemmin. Systeemit joiden varassa elämme on vanhempiemme aikaansaannosta, sekin tuli sillä kustannuksella että jälkipolvi jäi ohueksi

Vierailija
40/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan kiistämätön fakta, että Suomessa naisilla on asiat paremmin kuin missään länsimaisessa demokratiassa. On perverssiä että suomalaiset piloille hemmotellut prinsessat kehtaavat kitistä. Helmiä sioille. Ei suomalaisen naisen kanssa voi käydä järkevää dialogia, koska se aina menee siihen jankaamiseen, uhriutumiseen, pelleilyyn ja kitinään. Naisten puolelta.

Ja se on myös ihan kiistämätön fakta, että Suomessa naisilla ei vieläkään ole asiat yhtä hyvin kuin miehillä. On perverssiä, että suomalaiset piloille hemmotellut miehet kehtaavat kitistä. Helmiä sioille. Ei suomalaisen miehen kanssa voi käydä järkevää dialogia, koska se menee aina siihen jankkaamiseen, kieltämiseen, syyttelyyn ja vastuunpakoiluun. Miesten puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi