Haapala: Demari-Antin pääministeripaikka ei ole enää itsestäänselvyys
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011990568.html
Nyt Sdp:n kannatus on 23,7 prosenttia. Viime syyskuussa se oli Ylen mittauksessa vielä 25,8 prosenttia. Pudotusta on tullut syksystä 2,1 prosenttiyksikköä, ja suunta viettää alas.
Kommentit (108)
Mikään ei ole itsestäänselvyys, paitsi että hallituspuolueiden kannatus on alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Etenkään kun kohta ay-pamput laittaa Naziman puolueen johtoon.
ay-pamput ovat LIndtmanin takana. Liitoille sopii hyvin tuleva SDP kokoomus hallitus.
Toivon, että demarit ottavat vastuun ja näyttävät, miten Suomesta tulee taas hyvinvointivaltio. Jos eivät, olisiko ihmisillä itsellään jotain vastuuta elämästään?
Vierailija kirjoitti:
Etenkään kun kohta ay-pamput laittaa Naziman puolueen johtoon.
Minusta Nasima olisi oikea valinta demareiden johtoon. Hän osaa sanoittaa ihmisten tuntemukset ja hänessä on suoraselkäisyyttä. Hän uskaltaa sanoa kun sen paikka on. Lindtman on liian vetäytyvä ja arka hissukka eikä hänellä ole karismaa. Demareilla pitää olla selkeä visio ihmisille minkälaista Suomea halutaan rakentaa.
haapalan jutut eonkijoitettu etelärannassa eli ei hirveesti kannata kiinnostua...kovasti aikaisin aloittanut nasse--puolueiden vaalityön nämä iltapäivä lehdet, ovatkohan erehtyneet vuodesta..en ihmettelisi koska ainao kriteeri toimittajien valinnassa on perse puolueen tai kokkeleitten jäsenkirja....
lisää laihdu. nyt pillerietä etelärannassa?
Kissantappajannimittäjiä ei pääministereiksi. Pitää uskoa.
Demarit on utopia, joka kaatuu omaan mahdottomuuteensa ilman persujen tasapainottavaa ja realistista järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Etenkään kun kohta ay-pamput laittaa Naziman puolueen johtoon.
Hyi!!!
nykyhallituksen tuho on tullut selväksi varsin selväksi, kuten kataisen ja muiden aiheuttamat.
tankki halvempaa menovettä ei toimi.
Demarit ajavat Suomeen väkivaltaa ja raiskauksia ma mujen avulla, ja ihmiset alkavat herätä vakavaan uhkaan.
Tuo Pelle Hermanni ei ole koskaan peitellyt perskokoomuuslaisuuttaan.
olemme kyllä saanneet seurata pers+kakkareen kampanjointia tolkuttomalla typeryydellä varsin pitkään.
Kokoomus Haapala jatkaa"ennustuksiaan"😆
pers+kakkare kaatuu omaan mahdottomuuteensa, euphoria ryyppyjen jälkeen hypotermiaan?
Lindtman on mies paikallaan. Hän oli ykkösaamussa haastateltavana ja oli selkeä saniainen ja jämpti.
Jo herken kävi mielessä jopa äänestää demareita ihan vaan siksi, että nähtäisiin heidän osaamattomuutensa konkreettisesti jälleen kerran, mutta nyt on alkanut heruttamaan ajatus vassariraivosta, joka satavarmasti nousee uusiin sfääreihin, kun Kokoomus sittenkin voittaa vaalit ja hallituskokoonpanoksi rakentuu perskeko 2.0.
Kyllä se alkaa selvitä että ei ne oo suomen asialla
Etenkään kun kohta ay-pamput laittaa Naziman puolueen johtoon.