Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen syrjäytyminen elämästä miehenpuutteen takia.

Vierailija
23.03.2016 |

Olen ikisinkku nainen. Lopetin hyväpalkkaisen työn, koska en ole löytänyt miestä. Mulla ei ole enää kavereitakan kun ei ole miestä. Keskeytin myös opinnot. En enää peseydy, en omista autoa, en koiraa, en harrasta. Tämä vain siksi ettei ole miestä.

Kommentit (293)

Vierailija
41/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puute kirjoitti:

Sama täällä. :( voi olla että hyppään katolta vielä tämän kevään aikana. :(

Hypätään yhdessä?

Ikisinkkumies

Vierailija
42/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.

Miehet ja naiset on erilaisia, vaikka jotkut täällä tykkääkin ajatuksesta että poikalapsille mekkoja kun se on niin modernia. mekko tai ei, erilaisuus tulee ihan biologiasta. en siis yritä kumota sitä, ettikö ilmiö voi mielestäsi olla kiinnostava, pelkään vaan että vastaus on itse asiassa aika simppeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee profiilia johonkin deittipalstalle? Pian sinulla on mieskandidaatteja jonoksi asti.

No ei ole... Ei miehille kelpaa kiltit ja kunnolliset naiset. Pitäisi olla jännänainen. Muut jäävät yksin ja syrjäytyvät, eivätkä saa ikinä munaa.

Ei naisen tarvitse olla jännä pariutuakseen. Miehet ihan geeniensä pohjalta arvostavat naisissa hoivaavuutta ja hedelmällisyyttä.

Ei miehille kyllä tavalliset tai rumat naiset kelpaa parisuhteeseen! Suurin osa treffipalstojen miehistäkin on vain pillun perään. Vaikka muka tositarkoituksella profiilin mukaan olisivat liikkeellä, niin eivät sitten olekaan jos nainen ei olekaan hoikka, kapeavyötäröinen ja isotissinen missi. Turha väittää muuta! Tilastojen mukaan 80% tavisnaisista jää ilman miestä!!

Vierailija
44/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.

Miehet ja naiset on erilaisia, vaikka jotkut täällä tykkääkin ajatuksesta että poikalapsille mekkoja kun se on niin modernia. mekko tai ei, erilaisuus tulee ihan biologiasta. en siis yritä kumota sitä, ettikö ilmiö voi mielestäsi olla kiinnostava, pelkään vaan että vastaus on itse asiassa aika simppeli.

Biologia se vastaus ei ainakaan ole. Muutenhan kaikkien miesten pitäisi tulla onnellisiksi samoista asioista ja masentua ja syrjäytyä ilman parisuhdetta.

Vierailija
45/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku nainen. Lopetin hyväpalkkaisen työn, koska en ole löytänyt miestä. Mulla ei ole enää kavereitakan kun ei ole miestä. Keskeytin myös opinnot. En enää peseydy, en omista autoa, en koiraa, en harrasta. Tämä vain siksi ettei ole miestä.

Sulla on jo mies.  Sen nimi on Suomen valtio.  Se hankkii sulle asunnon jos et itse viitsi.  Se hoitaa sun kakarat jos et itse viitsi.  Se ostaa sulle ruokaa jos et itse viitsi jne...

Vierailija
46/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee profiilia johonkin deittipalstalle? Pian sinulla on mieskandidaatteja jonoksi asti.

No ei ole... Ei miehille kelpaa kiltit ja kunnolliset naiset. Pitäisi olla jännänainen. Muut jäävät yksin ja syrjäytyvät, eivätkä saa ikinä munaa.

Ei naisen tarvitse olla jännä pariutuakseen. Miehet ihan geeniensä pohjalta arvostavat naisissa hoivaavuutta ja hedelmällisyyttä.

Ei miehille kyllä tavalliset tai rumat naiset kelpaa parisuhteeseen! Suurin osa treffipalstojen miehistäkin on vain pillun perään. Vaikka muka tositarkoituksella profiilin mukaan olisivat liikkeellä, niin eivät sitten olekaan jos nainen ei olekaan hoikka, kapeavyötäröinen ja isotissinen missi. Turha väittää muuta! Tilastojen mukaan 80% tavisnaisista jää ilman miestä!!

On vale, emävale ja tilastot. Minkään tilaston otanta ei ole riittävän laaja, että tälläisiä päätelmiä voitaisiin tehdä. 

Vierailija
47/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma nainen enkä ole kelvannut miehille. Miksi te miehet ette voi myöntää, että meidän kaltaisia naisia te ette huoli?

Vierailija
48/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jo mies.  Sen nimi on Suomen valtio.  Se hankkii sulle asunnon jos et itse viitsi.  Se hoitaa sun kakarat jos et itse viitsi.  Se ostaa sulle ruokaa jos et itse viitsi jne...

Totta tosiaan. Feeminismi on kyllä asiansa ajanut oikein hyvin. Tämän hetkinen feeminismi ameriikoista lyö vielä läpi Suomessakin ihan kohta ja sitten on kaikilla hauskaa!!!

HAHAHAHAAHAHAH

Vierailija
49/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjullinen elävää oppimateriaalia, jota ei kannata ohittaa.

Mikä hitto siinä on, että naisen pitää typistää itsensä lapsen tasolle? 

Nainen joka ei ole hoikka, kapeavyötäröinen ja isotissinen missi, ei saa miestä...lässyn lässyn lässyn. 

Grow up!

Vierailija
50/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain lapsellinen apinoidessasi toista ketjua toisin päin käännettynä.

Minusta tämä on itse asiassa ihan hyvä apinointi. Useimmista meistä tuntuu nimittäin hullulta ja epärealistiselta ajatus, että noin kävisi, kun kyseessä on nainen. Mutta jostain syystä oikeasti on olemassa puolison puutteen takia syrjäytyviä miehiä paljonkin, erilaisia peräkammarinpoikia ja alkoholisoituvia ja masentunteita tapauksia. 

Olen itse 41-vuotias miehetön ja perheetön nainen, ja en ole kokenut elämääni mitenkään vajaaksi tai syrjäytyneeksi, vaikkei minulla ole miestä, eikä oikeastaan ihmissuhteita muutenkaan. Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.

Minulla romutti aikoinaan ihan rankasti mielenterveyttä miehen puute, kaipasin niin kovasti rakkauden ja läheisyyden tunnetta ja ihan fyysisestikin toisen lämpöä ja seksiä!

Olen ehkä poikkeus naiseksi. Yleensähän naiset miettivät, että mies ei ole mikään pakollinen "asuste" ja ilmankin pärjää hyvin : )

Vierailija
51/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma nainen enkä ole kelvannut miehille. Miksi te miehet ette voi myöntää, että meidän kaltaisia naisia te ette huoli?

Sinä oletkin koko totuus asiasta. Sinä et ole saanut miestä niin kukaan muukaan ei saa?!

Vierailija
52/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on itse asiassa ihan hyvä apinointi. Useimmista meistä tuntuu nimittäin hullulta ja epärealistiselta ajatus, että noin kävisi, kun kyseessä on nainen. Mutta jostain syystä oikeasti on olemassa puolison puutteen takia syrjäytyviä miehiä paljonkin, erilaisia peräkammarinpoikia ja alkoholisoituvia ja masentunteita tapauksia. 

Olen itse 41-vuotias miehetön ja perheetön nainen, ja en ole kokenut elämääni mitenkään vajaaksi tai syrjäytyneeksi, vaikkei minulla ole miestä, eikä oikeastaan ihmissuhteita muutenkaan. Siksi minusta on kiinnostava ilmiö se, että miten joillekin muille, varsinkin miehille, sama tilanne joka itselleni on ihanaa vapautta ja riippumattomuutta, on niin masentavaa että kokee itsensä syrjäytyneeksi.

Naisella miehettömyys on aina valinta miehellä ei pakolla ole mahdollisuutta edes näihin tämän ketjun "miehettömiin".

Vierailija
53/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin koko totuus asiasta. Sinä et ole saanut miestä niin kukaan muukaan ei saa?!

Heti alkaa mitätöinti. Mikä sinä olet kiistämään sen tosiasian, että kaikki naiset eivät saa miestä?

Yritin 20 vuoden ajan, tuloksetta.

Vierailija
54/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset mukanäppärät provoaloitukset eivät palvele mitään etua. Korkeintaan aiheuttavat lisää angstia ja turhautumista naisia kohtaan.

Luultavasti niin. Ellei se sitten ole tarkoitus jota palvella.

Vierailija
55/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella miehettömyys on aina valinta miehellä ei pakolla ole mahdollisuutta edes näihin tämän ketjun "miehettömiin".

Kun ei ole.

Vierailija
56/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei ole hoikka, kapeavyötäröinen ja isotissinen missi, ei saa miestä...lässyn lässyn lässyn. 

Grow up!

Mikä hitto siinä on, että miehen pitää typistää itsensä lapsen tasolle?

Mies joka ei ole rikas, lihaksikas ja isomunainen malli, ei saa naista...lässyn lässyn lässyn.

Grow up!

Vierailija
57/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grow up!

Päiväkodin hiekkalaatikollakin on kypsempää keskustelua!

Vierailija
58/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vale, emävale ja tilastot. Minkään tilaston otanta ei ole riittävän laaja, että tälläisiä päätelmiä voitaisiin tehdä. 

Kyseessä on varmaan ne samat tilastot ja matemaattiset faktat, joihin lassukkamiehet ovat vedonneet tällä palstalla viimeisen vuoden aikana monta kertaa viikossa.

Vierailija
59/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, ylipainoinen, mielisairas nainen saa lähestymisiä treffipalvelussa. Täysin normaali mies ei yhtään, siinä todellisuus.

On lottovoitto syntyä naiseksi, pelkkä alapää riittää ja olet jo etuoikeutettu.

Vierailija
60/293 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun vastaavassa ketjussa yksittäinen mies yleistää oman kokemuksensa koskemaan kaikkia muitakin, niin se ON koko totuus asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan