Sanni SNL:ssa
Kannattais varmaan syödä pari voileipää. Näyttää jo aika pahalta :(
Kommentit (114)
Ja sitten ihmetellään, kun teinit kärsivät syömishäiriöstä. hyvä esikuva nuorille :(
Ei kai Sannikaan niin tyhmä ole, että laittaisi biisin nimeksi Että mitähän vittua. Taitaa Sannikin olla myynyt itsensä eliitille, erittäin ikävää.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2016/01/suomalainen-musii…
Ihan nätti tyttö, mutta huolestuttavan laiha. Näyttää muuten tosi paljon prinsessa Sofialta kasvoiltaan. Musiikilliset taidot taas..no jätänpä sanomatta.
Miksi se aina pukeutuu urheiluvaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Jospa sillä on syömishäiriö. Älkää kiusatko.
Ihan Sanniin liittymättä:
Auttaako tuohon se, että kaikki teeskentelevät että eivät huomaa lisääntyvää laihuutta?
Peppu kadonnut. Rintoja ei ole koskaan ollutkaan. Minäkin olin tuossa iässä tosi laiha mutta treenin ja ruoan ansiosta pidin muodot.
Mielestäni on aika törkeitä kommentteja täällä. Miksi tarvii kommentoida tai arvostella muiden ulkonäköä noin negatiiviseen sävyyn? On hoikkia ihmisiä, ja on pyöreitä ihmisiä, ja kaikkea siltä väliltä. Ja ainoa kenen vartalosta itse päätät on se sun oma.
Mua ainakin satuttais tollaset kommentit. Eikä ikinä tulisi mieleenkään sanoa kenestäkään noin. Miten ihmiset on noin epäkohteliaita?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on aika törkeitä kommentteja täällä. Miksi tarvii kommentoida tai arvostella muiden ulkonäköä noin negatiiviseen sävyyn? On hoikkia ihmisiä, ja on pyöreitä ihmisiä, ja kaikkea siltä väliltä. Ja ainoa kenen vartalosta itse päätät on se sun oma.
Mua ainakin satuttais tollaset kommentit. Eikä ikinä tulisi mieleenkään sanoa kenestäkään noin. Miten ihmiset on noin epäkohteliaita?
Ihan samalla tavalla ja vielä enemmän täällä haukutaan läskejä. Terv. Läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä paha kiertämään. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin taidetaan tehdä. Todella inhottavaa. Kaikilla ois niin paljon parempi olla jos tollanen "body shame" loppuisi.
Laulu playbackina. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut jo joskus aiemminkin esiintymässä SNL:ssa? Oliko vielä sama biisikin?
Ei kun se oli siinä toisessa maikkarin ohjelmassa. Siinä missä on mm. Roope Salminen. SNL:ssa oli joku viikko sitten Sannin tyttöystävä Evelina esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sillä on syömishäiriö. Älkää kiusatko.
Faktan toteaminen on kiusaamista? Just.
Ei vetänyt yhtä hyvin kuin EVS:ssa, jossa nähtiin tuon laulun liki täydellinen esitys.
Ihmisillä alkaa nykyää vääristyy kuva siitä, millanen on normaalipainonen jne. En tietty voi tietää Sannin henk.koht asioita, mut tuollainen kroppa voi olla monella luonnostaan ja jos vielä urheilee ja hyppii keikoilla, niin ihmekös tuo.
Ihmettelin itsekin sitä ihmeellistä saumaa "cameltow" mielessäni.
Ellinoora oli viikko sitten.
Ellinoora hoiti homman kotiin ja Sannia jäin miettimään huolestuneena.
Sanni on kauhean kuuloinen livenä, eilinen esitys kuului kyllä nauhalta.
Ja siis.. Onko hän lesbo? 
Jokunennn kirjoitti:
Ihmisillä alkaa nykyää vääristyy kuva siitä, millanen on normaalipainonen jne. En tietty voi tietää Sannin henk.koht asioita, mut tuollainen kroppa voi olla monella luonnostaan ja jos vielä urheilee ja hyppii keikoilla, niin ihmekös tuo.
Ei tuo Sanni nyt missään määrin kovin terveeltä vaikuta. Käsittääkseni hän on ennen ollut aktiivinen futiksen pelaajakin, joten ei tuo kroppa nyt mistään hyppimisestä ja urheilusta tule. Pikemminkin sen puutteesta ja syömättömyydestä.
Tää mitä vittua on jo niin kuultu ja nähty. Toivottavasti ei tule encorea!
Hyvää mainosta nettiaviisille.