Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit että sinulle tarjotaan kahvin kanssa? Parhaat kahvitarjoilut ikinä?

Vierailija
27.06.2020 |

Kaipaan vinkkejä hyviin kahvitarjoiluihin Vieraita tulossa ensi viikolla ja mielelläni tekisin heihin vaikutuksen. Kertokaa jostain hyvistä, mieleen jääneistä tarjoiluista. Tai mikä teille maistuisi kahvin kanssa näin kesällä.

Kommentit (509)

Vierailija
1/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää makeasta joten jotain suolaista.

Vierailija
2/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mansikka ja kerma muodossa tai toisessa maistuu aina ainakin mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää makeasta joten jotain suolaista.

Raikkaat voileivät? 😂 No ei vaan, ajattelin itsekin että tarjoan sekä suolaista että makeaa, koska en tiedä mistä vieraat pitävät.

Vierailija
4/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maistuu aina tuoreet sämpylät (ei tarvii olla ite tehtyjä). Sinne perusleikkelettä ja kotimaisista kurkusta ja tomaatista viipaleita, vaikka niin että saa itse koota.

Se on kahvin kanssa parasta.

Makeana haluaisin ite tehtyä omena- tai mustikkapiirakkaa ja sen kanssa vaniljajädeä.

Vierailija
5/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varmaankaan sovi ap:lle mutta kerron silti koska minusta hyvä idea jos ei ole tarpeen isot kahvitarjoilut. Oltiin lapsiperheen kanssa kylässä ja tarjolla oli banana splitin ainekset joista jokainen sai koota oman annoksen. Eli mansikka-vanilja-suklaa-jäätelöä, banaanin viipaleita, kermavaahtoa, suolapähkinöitä, vohvelia, ananasmurskaa, suklaakastiketta, kirsikoita tai mansikoita. Oli yllättävän hyvää.

Vierailija
6/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mansikka ja kerma muodossa tai toisessa maistuu aina ainakin mulle.

Mansikat olisivat kyllä kesäinen valinta, mutta onko esimerkiksi mansikkakermakakku liian raskas helteillä?

7/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Tescon englantilaista ihanaa pakaste Cheesecakea, saa Prismoista ja S-marketeista. On myös sitruunaversiona.

Suolaiseksi on valmiita fetapinaatti- tai tomaattimozzarellapiirakoita pakasteena.

Vierailija
8/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afternoon tea-tyyppinen tarjoilu

Eriparia ihanat vanhat (ruusu) teekupit, teepannu.

Kauniit servietit. On suolaista ja makeaa. Tekee vaikutuksen!

Vierailija
9/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasteijat

Vierailija
10/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei varmaankaan sovi ap:lle mutta kerron silti koska minusta hyvä idea jos ei ole tarpeen isot kahvitarjoilut. Oltiin lapsiperheen kanssa kylässä ja tarjolla oli banana splitin ainekset joista jokainen sai koota oman annoksen. Eli mansikka-vanilja-suklaa-jäätelöä, banaanin viipaleita, kermavaahtoa, suolapähkinöitä, vohvelia, ananasmurskaa, suklaakastiketta, kirsikoita tai mansikoita. Oli yllättävän hyvää.

Tämä kuulostaa kivalta ja vähän erilaiselta, mutta ehkä on sopivampi lasten kanssa. Unohdin mainita että vieraat ovat kaikki aikuisia, ei mikään pönötystilaisuus kuitenkaan kyseessä, eli jotain hyvää, rentoa syötävää, mutta juhlavampaa kuin perusarkena.

Vierailija
11/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen juustosämpylä on kyllä ollut parhaimmasta päästä (välissä juuston lisäksi kurkkua ja paprikaa.) Myös voileipäkakku olisi kiva kahvin kanssa. En niin makeista välitä.

Vierailija
12/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeana raparperipiirakkaa ja sen kanssa joka jäätelöä tai vanijakastiketta. Suolaisena wrappeja, täytteenä vaikka aiolia, salaattia, kanaa ja ananasta.

Vierailija
13/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aina hyvä olla tarjolla niin makeaa, kuin suolaista. Toiset tykkää makeasta kahvin kanssa, toiset taas suolaisen kanssa.

Esim makea piirakka, suolainen piirakka ja sitten sämpylöitä, joiden päälle voi itse laittaa mitä haluaa.

Vierailija
14/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eton mess olisi kiva kesätarjottava.

https://www.soppa365.fi/reseptit/jalkiruuat/eton-mess

Vierailija
15/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia. 

Kahvin sijaan moni työntää jotain 15 vuotta kaapissa pölyttyneitä keltaisia lipton-pusseja likasessa mukissa nenän alle. Toimii tunnelman lätistäjänä takuulla, jää teet juomatta eikä muutkaan tarjoilut enää houkuta.

Vierailija
16/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vohvelit kermavaahdolla ja paloitelluilla mansikoilla.

Vierailija
17/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vohvelit kermavaahdolla ja paloitelluilla mansikoilla.

Vohvelista saa myös suolaisia versioita, voi varioida loputtomasti suolaisilla päällisillä. Esim. savukala ja vuohenjuusto on hyvää siinä päällä.

Vierailija
18/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia. 

Kahvin sijaan moni työntää jotain 15 vuotta kaapissa pölyttyneitä keltaisia lipton-pusseja likasessa mukissa nenän alle. Toimii tunnelman lätistäjänä takuulla, jää teet juomatta eikä muutkaan tarjoilut enää houkuta.

Kaikki vieraat juovat kahvia ja jos eivät joisikaan, mulla on kyllä ihan tänä kesänä ostettua teetä kaapissa, eikä se ole Liptonia.

Vierailija
19/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt että se kahvi on kunnollista ennen kuin alat muita miettiä.

Vierailija
20/509 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on niin eri maku. Itse olen joskus ihan reippaasti kysynyt, mistä vieraat tykkäisivät. Esim. "ajattelin tehdä x, y tai z, mikä olisi paras?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi