Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanni SNL:ssa

Vierailija
19.03.2016 |

Kannattais varmaan syödä pari voileipää. Näyttää jo aika pahalta :(

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kun eatbeastit täällä haukkuu Sannia. No en tykkää hänen musiikista, mutta hän näyttää hyvältä, eikä todellakaan ole liian laiha. Onkohan kukaan täällä nähnyt oikeaa anorektikkoa?

Vierailija
62/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas röyhkeä playback

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas röyhkeä playback

Katsohan huviksesi Antti Tuiskun esitys. Jampasta ei sinänsä mitään pahaa sanottavaa, mutta toi taustalla nappuloita näytiksi ruuvaava DJ(?) on aika koominen. 

Saman tyyppinen oli Kasmirin esityksessä: 

Oikeastihan nuo ei tee YHTÄÄN MITÄÄN kuten ei Sannin bändikään :)

(eikä pääosin kukaan elektronista musiikkia "livenä" esittävä dj/tuottaja, jonka avoimesti myöntänyt deadmau5 sai vähän kolleegoiden vihoja niskaansa http://deadmau5.tumblr.com/post/25690507284/we-all-hit-play)

Vierailija
64/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas röyhkeä playback

Katsohan huviksesi Antti Tuiskun esitys. Jampasta ei sinänsä mitään pahaa sanottavaa, mutta toi taustalla nappuloita näytiksi ruuvaava DJ(?) on aika koominen. 

Saman tyyppinen oli Kasmirin esityksessä: 

Oikeastihan nuo ei tee YHTÄÄN MITÄÄN kuten ei Sannin bändikään :)

(eikä pääosin kukaan elektronista musiikkia "livenä" esittävä dj/tuottaja, jonka avoimesti myöntänyt deadmau5 sai vähän kolleegoiden vihoja niskaansa http://deadmau5.tumblr.com/post/25690507284/we-all-hit-play)

SNL:ssä KAIKKI vetää playbäkkinä. Jotkut osaa sen paremmin kuin toiset. Sannia olen kesäfestareilla joutunut kuulemaan livenä ja se oli aivan hirvittävää, joka ainoa nuotti meni päin vittua.

Vierailija
65/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä näyttää terveen naisen vartalo

http://www.memeornah.com/wp-content/uploads/2016/02/kim-kardashian-body…

huh, onpas seksikäs ja pantava! naisten tulisi näyttää tolta

Vierailija
66/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö joku Sannia ja Antti Tuiskua ihan oikeina artisteina? Laittais nyt vaikka ensin ne sanoitukset kuntoon ja katsotaan sitten siitä eteenpäin...

Vierailija
67/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyi enbuske salminen showssa samalla biisillä

Vierailija
68/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laardipyllyt täällä taas vauhdissa :D !

Sanni on nätti nuori nainen, hoikka ja kaunis. Katsokaas kaikki eivät ole mitoiltaan samanlaisia, toiset ovat pyöreämpiä ja toiset hoikempia (näitä samoja opetan lapsillenikin, hassua että aikuisetkaan eivät näitä näköjään sisäistä...). Itse olin nuorena samanlainen hoikkeliini kuin Sanni, enkä todellakaan kärsinyt syömishäiriöistä. Nyt kolmen lapsen äitinä ja hieman vanhempana olen edelleen hoikka.

Nykyään käsitys "normaalista" ruumiinrakenteesta on vaan (mielestäni) hieman vinoutunut. On normaalia olla hitusen pyöreä.(?)

Vierailija
69/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss Farkkusuomi aikaan muutama vuosi sitten itse kertoi mitoikseen 170 cm ja 51 kg. BMI 17 eli jo tuolloin selvä alipaino. Nyt selvästi laihtunut useamman kg:n.

Minun siskoni on 167 cm ja painaa 52 kg. On kyllä toki hoikka, mutta näyttää valokuvissa edelleen ihan terveeltä. Kamera lisää 5kg, joten luulen Sannin painavan jo reippaasti alle 50kg.

Ne paksut kengät kyllä taisi korostaa vaikutelmaa, mutta onhan se tyttö selkeästi anorektinen. Ja ei, tämä ei ole haukkumista enkä minä ole läski.

Ps. Missä muuten luuraa SSSS?! Tämähän on kuin hänelle tehty ketju.

Vierailija
70/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua sillä oikein oli päällä? Joku 80-luvun uimapuku? Ihan liian isokin sille, tyylitajuton akka

Vierailija
71/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikan SNL:ssä nousi silloin aikoinaan kohu kun Ashlee Simpson lauloi playbackina ja ekan biisin vedettyään meinasi vetää vielä toisen... Ja rupeskin soimaan se eka uudestaan:D kaikki oli ihan että ohmygod.

Ja Suomessa ilmeisesti "kaikki vetää playbackina SNL:ssä". No, eipä se ohjelma muutenkaan kummoinen ole ja tarviis vähän muutakin kuin sannin vinkumista että se pelastuisi.

Vierailija
72/114 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat lahjakkaita artisteja ja hyviä sanoittajia.

Sannin Levoton tyttö -coveri oli aika vakuuttava esitys Vain elämää -sarjassa:

Sanni tekee sanoitukset itse ja ne on rehellisiä, kekseliäitä ja kuitenkin runollisia. Sanni myös säveltää osan itse.

Pave Maijasen coverin kautta Sannin "Me ei olla enää me" -biisiin saa ehkä toisenlaista perspektiiviä:

Tai Anssi Kelan "2080-luvulla" coveri:

Tuiskun Antti se taas sitten pääasiassa kai laulaa toisten hänelle tekemiä biisejä, mutta osa on kokonaan omasta kynästä, kuten vaikka Juuret

Ja varsin hyvinhän se laulaakin, hyvä skaala, selkeä artikulaatio, monipuolinen ja varsinkin uuden levyn myötä huomaa ettei ota itseään liian tosissaan. Se on oikeastaan Antin suhteen aina herättänyt itsessäni arvostusta, että se ei ole oikeastaan mitenkään spedeillyt missään seiskapäiväälehdissä ja haastatteluissa siitä välittyy todella rehti fiilinki, jalat maassa mutta mieli positiivisesti pilvissä.

En kyllä juurikaan vanhana ug rap-, jazz- ja teknohörhönä kumpaakaan artistia omatoimisesti kotonani kuuntele ja yleisesti ottaen pidän valtavirtapopmusiikkia aika kehnona. Suhtaudun kuitenkin asioihin avoimesti ja molemmat noista sankareista on onnistuneet saamaan tämmöisen paatuneen gangsterinkin vakuuttumaan. Rehtejä ja aitoja.

T: M39.9

Vierailija
73/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on laihtunut kyllä, kun vertasin vanhempiin kuviin, Esim tuon mitä pimperoa - levyn kannessa on tosi laiha. Ja huolestuttavaahan tällainen on. Kokemusta omasta teinistä joka oli lopulta syömishäiriön takia myös sairaalahoidossa.

Vierailija
74/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kiusaamista ottaa asia esiin, jos ongelma on. Syömishäiriöinen on itse sairaudentunnoton ja lähipiiri helposti sokeutuu kuviolle. Ihan tavallista on, että koulussa opettaja huolestuu, ottaa yhteyttä kouluterkkarii ja hän ilmoittaa kotiin, jossa ei oo huomattu, että nuori lahtunut vaikka 10 kg. Huolestuttaa tytön tilanne.

tämä on totta. Näin kävi meilläkin. Lähellä olevat eivät tavallaan huomaa asiaa, toivovat kenties parantumista jne. Sitten joku ulkopuolinen ottaa asian puheeksi - onneksi.

Vierailija
75/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanni on joku piilonarkki! Uskokaa pois

Vierailija
76/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä "asiallista" keskustelua... Kaikilla ei ole samanlaiset vartalot:O on se vaan väärin, jos joku ei liho samalla tavalla kun av-mammat..

Vierailija
77/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI toi niin pahalta näyttänyt kuin luulin. Mutta sitäkin naurettavampaa oli katsella jotain rimppakinttu 13v teinin näköistä "artistia" hokemassa vittua lavalla. Naurettavaa.

Vierailija
78/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin videon ilman ääntä. Tosi ponnetonta ja velttoa sannin esiintyminen. Näyttää elottomalta ja väsyneeltä ja laihuus vielä korostaa vaikutelmaa. Kasvot on luisevan näköiset ja pää näyttää isolta kroppaan verrattuna. Myös sannin asu näyttää siltä, ettei ole täysijärkisen ihmisen valitsema. Kokonais vaikutelma on mielipuolinen, väsynyt ja veltto.

Toivottavasti sanni on parempi ensi viikonloppuna, kun menen katsomaan hänen keikkaa.

Vierailija
79/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä kommentteja. Pitääkö kaikki paska sanoa ääneen? Ja muuten, kuuro täytyy olla jos on sitä mieltä että lauloi playbackina.

Vierailija
80/114 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni oli vähän aikaa sitten aika kipeenä (ei siti perunu keikkojaan) ja hoikkiin naisiin muutaman kilon pudotus voi näyttää isolta. Eiköhän se pian ole takas iskussa. Mun silmään ei näytä pahalta, toki on hoikka mutta terveelle ja sillä tavalla kun osa nuorista on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi