Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanni SNL:ssa

Vierailija
19.03.2016 |

Kannattais varmaan syödä pari voileipää. Näyttää jo aika pahalta :(

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ero kuvaajan ottamissa (muokkaamissa) kuvissa kuin sannin omissa: https://www.instagram.com/p/BBAPvqWzbhn/?hl=fi

https://www.instagram.com/p/BCFWxR8Tbho/?hl=fi

Huh huh toi eka kuva. Pää suhteessa iso ruumiiseen kun kropasta ei ole kuin luut jäljellä... järkyttävä mutta tyypillinen alien-look aliravituille.

Vierailija
102/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi biisi on kyllä nolo... Mitä vidduu läl lää lläää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toi biisi on hyvä ja tosi rohkee veto. Tsempit sannille!

Miten tuo rohkeus biisissä ilmenee? Siinäkö, et Sanni hokee vittua? Tosi rohkeaa. Hohhoi.

Vierailija
104/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi jalat ainakin näyttää todella laihoilta eikä ole lihasta ollenkaan. Aika nälkiintynyt olemus :/

Vierailija
105/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tää on niin läppää että yleisellä tasolla on paljon hyväksyttävämpää tulla kauhistelee jonkun laihuutta. Auta armias jos kyseessä olisin lihavuuden taivastelu, niin heti täällä olisi mammat huutamassa että ei saa haukkua, hanki elämä , ja lääkkeet/sairaudet lihottaa /et voi tietää syitä.

Kuitenki tässäkin keskustelussa heitetty että Sanni vetelee huumeitä kun on niin laiha ja tuomitaan heti syömishäiriöiseksi ja ällöttäväksi.

hienosti naiset.

Vierailija
106/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että Sannivihaajat on samoja jotka ei kestä kuulla Jenni Vartiaisesta yhtään positiivista kommenttia. Naisviha on rumaa!

Sanni on lahjakas ja kaunis ja uusin sinkku löi platinaa eli mitähän vittua? Haters gonna hate, joten snäppäri päähän ja akkari selkään ;)

Vierailija
107/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen, että Sannivihaajat on samoja jotka ei kestä kuulla Jenni Vartiaisesta yhtään positiivista kommenttia. Naisviha on rumaa!

Sanni on lahjakas ja kaunis ja uusin sinkku löi platinaa eli mitähän vittua? Haters gonna hate, joten snäppäri päähän ja akkari selkään ;)

En ole Sannivihaaja, vaikken neidin musiikista pidä. Enkä ymmärrä sitä hehkutusta ja lahjakkuuden hokemista. Viimeisin sinkkubiisi on ihan rimanalitus. Mutta Jenni on hyvä. 

Ei kaikki kritiikki naisilta naisista ole mitään naisvihaa! :D

Vierailija
108/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakas ei tarvitsisi noin paljon autotunea.

Vierailija
109/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Sannivihaaja, vaikken neidin musiikista pidä. Enkä ymmärrä sitä hehkutusta ja lahjakkuuden hokemista. Viimeisin sinkkubiisi on ihan rimanalitus. Mutta Jenni on hyvä. 

Kahdeksan sivua Sannin ulkonäön haukkumista on mun mielestä naisvihaa. Toki kaikki ei tykkää musiikista, ja se on ihan ok, mutta tää ketju ei ole rakentavaa kritiikkiä.

Vierailija
110/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen ton huolestuttavana sen takia, että hänen ryhti on tipahtanut alas ja lysyyn. Lihakset ei enää kannattele kroppaa. Se yhdistettynä tuohon laihuuteen kertoo kyllä siitä, että kaikki ei ole nyt hyvin. Johtuuko stressistä vai mistä, sitä ei voida tietää.

Vierailija
111/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen! Sanni ei ainakaan laulajana ole lahjakas ja kyseisen sanan viljely onkin siis turhaa.

Sanneja on kolmetoista tusinassa, tosin Sannilla on toki uniikki korostetun ärsyttävä tapa laulaa.

Vierailija
112/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on artisti, eikä mikään malli. 

Vierailija
113/114 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksan sivua Sannin ulkonäön haukkumista on mun mielestä naisvihaa. Toki kaikki ei tykkää musiikista, ja se on ihan ok, mutta tää ketju ei ole rakentavaa kritiikkiä.

Ei tässä nyt varsinaisesti ulkonäköä olla haukuttu, enimmäkseen ihmiset on osoittanut huolensa Sannin kunnosta. Ennen urheilullisen näköinen, tavallisen nätti, nuori nainen on kuihtunut alle vuodessa huolestuttavan laihaksi. Se ei ole terveellistä, saatikka kaunista. 

Vierailija
114/114 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että valitettavasti on syömishäiriö, tod.näk. ehkä työstressin + median ulkonäköpaineen aiheuttama. Kuitenkin harmi kun on varmaan esikuva monille nuorille & lapsille. Luin jonkun jutun Sannista ja kielsi täysin että on mitään syömisonglmia - mutta täytyy itse syömishäiriöisenä sanoa että kun joku alkaa laihduttaa NORMAALIpainoisena / jopa borderline alipainoisena niin silloin on kyllä hyvin todennäköisesti syömishäiriöstä kyse (tai muusta sairaudesta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän