Sanni SNL:ssa
Kannattais varmaan syödä pari voileipää. Näyttää jo aika pahalta :(
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Sannikaan niin tyhmä ole, että laittaisi biisin nimeksi Että mitähän vittua. Taitaa Sannikin olla myynyt itsensä eliitille, erittäin ikävää.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2016/01/suomalainen-musii…
Kaikkihan ne on. Siihen on suostuttava, jos haluaa olla laulaja.
Cheekillä ihan sama tarina:
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2015/08/cheek-ja-symbolii…
Ja Sara Forsbergillä:
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2016/01/sara-forsberg.html
Vierailija kirjoitti:
Sanni oli vähän aikaa sitten aika kipeenä (ei siti perunu keikkojaan) ja hoikkiin naisiin muutaman kilon pudotus voi näyttää isolta. Eiköhän se pian ole takas iskussa. Mun silmään ei näytä pahalta, toki on hoikka mutta terveelle ja sillä tavalla kun osa nuorista on.
Sanni on kyl ollut jo vähän pidempään tuossa kunnossa, et tuskin mistään flunssasta johtuu. Hoikka toki ollut aina, mutta nykyään näyttää tosi karulta jo. Kuitenkin harrastanut aktiivisesti jalkapalloa aikoinaan ja joku kertoi että käy salillakin nykyään kun ennättää, mut ei tuolla kropalla paljon urheilua harrasteta :(
Nyt täytyy sanoa, että mulla ei tullut todellakaan mieleen mikään syömishäiriö. Enemmänkin näyttää siltä, että tulee vedettyä jotain ''nopeampaa''. Itse siis kiinnitin huomiota lähinnä kasvoihin. Pirin ja essojen käytön jälkeen on ruokahalukin yleensä kateissa.
Ja saman huomasin Mikael Gabrielista, kun esiintyi EVS:ssä. Lisäksi mieheni on nähnyt hänen vetävän piiskaa eräässä Helsinkiläisessä yökerhossa...
Ihanaa, koulukiusaajat vauhdissa jälleen. On se niin hirveän kamala juttu kun ei vaan kaikki maailman ihmiset mahdu ulkonäköineen ja tyyleineen samaan muottiin...! Miksi ihmiset ei osaa keskittyä oleellisen? Esiintymistä Sannin täytyisi vähän hioa, ulkonäöstä en sano mitään koska ihmisiä nyt on maailmassa laidasta laitaan naamalta kuin kropaltakin ja tuo on vain turhaa kiusaamista.
Sanni on ihana, täydellinen perse sekä tissit. Oli pakko ottaa kalu käteen ja runkata, kun katsoi sen timmejä sääriä, reisiä, ja persettä. Lisäksi ihanat hiukset ja huulet. Huh huh, mikä sedän unelma. ;)
Sanni on sellainen nainen jonka miehet yleensä haluaa, eli muodoiltaan timmi ja täydellinen. Naiset myös tietävät tämän ja sen takia myöskin juuri Sanni on vihanpurkausten keskipisteenä niin usein. Sanni on vetovoimainen, kaunis ja energinen, eikä yhtään kulahtanut, täydet 10/10.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on ihana, täydellinen perse sekä tissit. Oli pakko ottaa kalu käteen ja runkata, kun katsoi sen timmejä sääriä, reisiä, ja persettä. Lisäksi ihanat hiukset ja huulet. Huh huh, mikä sedän unelma. ;)
Nyt kyllä puhut jostain aivan toisesta henkilöstä. Sannilla ei ole minkäänlaista persettä ja tissit on itikanpuremiakin pienemmät, totaalinen lauta. Ja ohuet narukädet ja jalat joissa ei lainkaan lihaksia, iso pää ja vinot hampaat. No aina löytyy pikkulapsista kiihottuvia pedo-runkkareita kuten tämäkin "setä"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä puhut jostain aivan toisesta henkilöstä. Sannilla ei ole minkäänlaista persettä ja tissit on itikanpuremiakin pienemmät, totaalinen lauta. Ja ohuet narukädet ja jalat joissa ei lainkaan lihaksia, iso pää ja vinot hampaat. No aina löytyy pikkulapsista kiihottuvia pedo-runkkareita kuten tämäkin "setä"...
Väärin. Sanni on sporttinen, ihan eri maata, kun te plösöt, jotka olette kateellisia sille. Sanni näyttää hyvännäköiseltä vielä nelikymppisenä, te ette edes kolmekymppisenä enää. Kylhän tuo antaa kateuden aihetta Sannia kohtaan.
toivottavasti saa apua jostain. Todellakaan en näe kateutta näissä kommenteissa, toki on mukavaa olla hoikka, mutta kuka tahansa ymmärtää, että liian laiha näyttää pahemmalta kuin hieman pullukka. Se johtuu yksinkertaisesti rasvan vähyydestä, näyttää kirjaimellisesti kuivalta. Huumeita epäilen myös. Toivottavasti joku nyt tarttuu asiaan hänen läheisistään! Ennenkuin on liian myöhäistä.
Siis mikä tuo ikkunanpesukoreografia oli?? :----D Ilmeisesti yritti saada yleisöä heiluttamaan käsiään, mutta toteutus vähän ontui.
Siis en kertakaikkiaan ymmärrä tätä Sanni ilmiötä! Mistä aloittaa: naukuvasta nasaaliäänestä, kiroilusta vai tyylistä....
Esimerkiksi tässä esiintymisessä voisiko olla enemmän wt, joka on tullut juuri parvekkeelta röökiltä tennissukat ja suihkusandaalit jalassa, adidaksen verkkatakki päällä:
Siihen kiroilut ja "kohta alkaa leegot tippua" päälle. Ihana roolimalli nuorille tytöille.Mun mielestä Sanni on ihan kuunneltavaa autoradiomusiikkia. Livenä en menisi kuuntelemaan vaikka maksettaisiin. Teinitytöt varmaan ostaa ne levyt? Vaikea uskoa, että joku vähänkin varttuneempi rahaa tuollaiseen sontaan tuhlaa.
Voisko vaan olla että kiertue-elämä on rankkaa ja näkyy Sannissa siinä, että on vähän laihtunut (edelleen on aina ollut hoikka joten -2kg näkyy)? Sanni on suht pitkäkin eli ei hoikkana näytä samalta kuin vaikka Anna Abreu. Enkä nyt ihan usko tuota huumeteoriaa ja Sanni snäpeistä päätellen on hauskaa bändin, kavereiden ja myös perheensä kanssa. Eiköhän hän ole ihan kunnossa, "huolestuneille" tiedoksi.
Olen itse nuorempana saanut kuunnella samanlaista syömishäiriöläppää ollessani nuori ja hoikka. "Näyttäis paremmalle jos olis vähän pulleempi". No aijaa? Ettekö tajua, että tuo on yhtä loukkaavaa kuin sanoa sille vähän ylipainoiselle, että laihduta muutama kilo, et miellytä mun silmää.
Ja mitä tyyliin tulee niin mun mielestä on kiva, että on joku naisartisti erottautuu muista tyyliltään ja seksikäs voi olla monella tapaa. Eikä naisen tarvitse olla seksikäs 100% ajasta, voi olla sen sijaan vaikka hauska tai sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa kun eatbeastit täällä haukkuu Sannia. No en tykkää hänen musiikista, mutta hän näyttää hyvältä, eikä todellakaan ole liian laiha. Onkohan kukaan täällä nähnyt oikeaa anorektikkoa?
Voi saatana, että ottaa tällaset kommentit päähän. Millä logiikalla täällä on Sannia haukuttu ja samalla yhtälöllä tulkitset meidät kaikki eatbeasteiksi? Mä olen tästäkin jauhannut aika paljon, mutta läheinen ystäväni sairastaa anoreksiaa ja on itse asiassa samoissa mitoissa Sannin kanssa, joka todellakin on liian laiha.
Terve, sporttinen hoikkuus on aivan erinnäköistä eikä Sannin tämänhetkinen kroppa ole terve saati, että olisi kuntosaliharjoittelun myötä tullut.. Miss Farkku Suomen aikaan Sanni oli terveennäköinen ja hänen olemuksensakin hehkui aivan eri tavalla, toisin kuin nykyään.
Lainaan erästä kirjoittajaa toisesta vastaavasta ketjusta. Katsellessani itse tuon Robinin Eskimot suutelee (mikälie) -musiikkikappaleen videon uusiksi ei voi olla hämmentymättä, kuinka thinspaavasti Sannia esitettiin siinä..
Edit// mistä Sanni muuten ostaa vaatteensa? Tai mistä sais samantyylisiä vaatteita? :o tosi usein näkyy tosi kivoja kuteita yllä
Vierailija kirjoitti:
Siis en kertakaikkiaan ymmärrä tätä Sanni ilmiötä! Mistä aloittaa: naukuvasta nasaaliäänestä, kiroilusta vai tyylistä....
Esimerkiksi tässä esiintymisessä voisiko olla enemmän wt, joka on tullut juuri parvekkeelta röökiltä tennissukat ja suihkusandaalit jalassa, adidaksen verkkatakki päällä:
Siihen kiroilut ja "kohta alkaa leegot tippua" päälle. Ihana roolimalli nuorille tytöille.
Mut olisko just niin.. Siltä näyttää, mitä yleisöä tavoittelee?
Pieni ero kuvaajan ottamissa (muokkaamissa) kuvissa kuin sannin omissa: https://www.instagram.com/p/BBAPvqWzbhn/?hl=fi
Kaikki, joilla on silmät päästään näkee että Sannin hoikkuus ei ole enää tervettä. Sen huimaa kuihtuneesta olemuksesta ja elottomista, surullisista silmistä. Jotenkin juuri se ikkunanpesukoreografia oli kauheaa katsottavaa. Onhan Sanni ollut ennen parempi esiintyjä, mitä hieman nähnyt. Nyt tuntui taantui joksikin ekaluokkalaiseksi koulun kevätkonsertissa ja sitten hokee vittua, eli mitääh. Se, että laihuus voi sitten lla monen tekijän summa, julkisuuden paineet, vähäiset vaatteet -> pakko olla laiha ja mennyt överiksi,syömishäiriörä ym.
Jos joku urheilee, tietää että Sannin olemuksella ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa. Ei lihasta missään. Ja siis huom, Sanni on aina ollut hoikka. Se, että täällä kirjoittelevat huolestuneesti ei ole kiusaamista eikä se tee kirjoittelijoista lihavia. Pitääkö ola kaksi ääripäätä sairaalloisen lihava tai sairaalloisen laiha? Ei, on olemassa se normaalipainoinenkin, joka on se terveellisin.
Oikeen puistatti katsoa esiitynmistä, kun ei tiennyt koska romahtaa. Esiintymsiestäkin tullut epävarmaa, joten voisi pitää pienen tauon jos on kiirettä ja keskittyä hyvinvointiin ja sitten palata kunnolla takaisin. Aika monethan nuoret esiintyjät kokevat syömishäiriön. Toivottavasti pääsee yli siitä. En käsitä todellakaan kommentteja täällä, pakko olla provoja, koska paljon urheilevana näen paljon terveitä, hoikkia vartaloita, lihaksikkaitakin ja Sannin vartalo ei ole sitä, vaan luurankomainen jo. Toivottavasti väliaikaista. Enkä sano tätä iusaamistarkoituksessa, vaan koska hän on kaunis, mutta olisi kaunis palatessaan aikaisempan painoonsa, jolloin silmissäkin olisi eloa taas.
Siis mitkä läskit täällä vinkuu?! :D
Nykysi pikkusen pönäkkä tarkottaa normaalipainosta? Ja kaikkien pitäs olla vähän läskejä ettei läskeille tuu vaan pahamieli jos joku on vähä pienempi? Jostain luin että vaatekoko on pienentyny ainakin yhden koon täs vuosien varrella.
S on nykysin xs
M on nykysin s
L on nykysin m
XL on nykysin l jne..
Sanni on pitkä ja hoikka muttei kyl mikää anorektikko.
Noi korkeet kengät korostaa vaikutelmaa.
Mun mielestä näytti kyllä tosi hyvälle tv:ssä, oli tosi nättinä. Lavavaatteet oli kyl erikoiset :,D
Ja toi biisi on hyvä ja tosi rohkee veto. Tsempit sannille!
Mä oon itse alipainonen ja oon isompi kun Sanni vaikka ollaan about samanpitusia, toi ei oo mun mielestä todellakaan tervettä hoikkuutta :/