Sanni SNL:ssa
Kannattais varmaan syödä pari voileipää. Näyttää jo aika pahalta :(
Kommentit (114)
Uskon, että hän pysyy luonnostaan hoikkana. Siihen kun lisää vielä stressaavan työn ja kuntosaliharjoittelun (Sanni treenaa ehtiessään), niin yhtälö on valmis.
Ei laihtumiseen aina syömishäiriötä tarvita. Olen kertonut tämän täällä ennenkin, mutta olen pari vuotta Sannia vanhempi ja laihduin viime syksynä normaalipainosta aivan normaalipainon alarajoille yksinomaan henkisen ahdistuksen vuoksi. Mitään "pakko olla laihempi" -ajatusta siinä ei kuitenkaan ollut taustalla, todellakaan. Mulla on myös hyvä aineenvaihdunta.
Hänen hiuksensa näyttävät kyllä huonokuntoisilta, ja ihmettelen niiden laittamista. Laittaisivat vaikka kunnon laineet, säkkärää tai suoristaisivat. Tuo "latvoissa pari kiharaa" -look näyttää lähinnä sekavalta ja siltä, että laitettu kampaus ei pysy.
“Laulu” on järkyttävää piipitystä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että hän pysyy luonnostaan hoikkana. Siihen kun lisää vielä stressaavan työn ja kuntosaliharjoittelun (Sanni treenaa ehtiessään), niin yhtälö on valmis.
Ei laihtumiseen aina syömishäiriötä tarvita. Olen kertonut tämän täällä ennenkin, mutta olen pari vuotta Sannia vanhempi ja laihduin viime syksynä normaalipainosta aivan normaalipainon alarajoille yksinomaan henkisen ahdistuksen vuoksi. Mitään "pakko olla laihempi" -ajatusta siinä ei kuitenkaan ollut taustalla, todellakaan. Mulla on myös hyvä aineenvaihdunta.
Kuntosaliharjoittelun?! Oletko tosissasi? Tuossa vartalossa ei ole tippaakaan lihasta. Huolestuttavaa, että joidenkin mielestä näytti tosi hyvältä! Jos olisi joku fyysinen sairaus, ei varmaankaan olisi pukeutunut noin paljastavasti. Nyt ainoa syy tuon näköisenä paljasteluun voi olla vain syömishäiriö ja henkinen sairastelu. Toivottavasti ei huumeet. Sanni on lahjakas, kappalehan on ruma, sanat eivät todellakaan sovi, tulee pissisvaikutelma.
Ei oo kiusaamista ottaa asia esiin, jos ongelma on. Syömishäiriöinen on itse sairaudentunnoton ja lähipiiri helposti sokeutuu kuviolle. Ihan tavallista on, että koulussa opettaja huolestuu, ottaa yhteyttä kouluterkkarii ja hän ilmoittaa kotiin, jossa ei oo huomattu, että nuori lahtunut vaikka 10 kg. Huolestuttaa tytön tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkään ohuet, kevyet jalat. Ei ole pahkuroita sisä- eikä ulkoreisissä. Noita olisi mukava taivutella eri suuntiin ja paukuttaa menemään.
Kipee kommentti, niin kipee, että on kommentoitava, vaikka ei pitäisi.
Sannin vartalostaan on kadonnut kaikki nuoruuden, raikkauden ja fertiiliyden merkit.
Kroppa on samanlainen kuin Kirsti Paakkasella tai Aira Samulinilla... Kaikki kunnia heille, upeita naisia, upea ura molemmilla, mutta tosiaan ikä lähentelee 90-v toisin kuin tällä parikymppisellä. Myös pysyvässä laitoshoidossa olevat dementiapotilaat usein elämän loppuvaiheessa muuttuvat fysiikallaan tuon näköiseksi, vaikka ruokitaan, mutta näläntunne heiltä hävinnyt, mielemisrefleksi heikentynyt .
Ja tolla Sannin Painoindeksillä tosiaan usein myös hormoonitoiminta on samanlaista kuin näillä vaihdevuosi iän ohittaneille: ei kuukautisia, rutikuivat limakalvot, luut ja hiukset haurastuu, jääkylmät sinipunertavat raajat, levottomuus, huono keskittymiskyky, pätkivä muisti.
Toivottavasti on joku ohimenevä kuvio, ja Sanni saa painon nousuun ja jatkaa upeaa uraansa. Hieno taiteilija, mielettömän lahjakas!
Miksi bändin pojat ei anna Sannille ruokaa?
Lähettäkää Sannin äidille facebookkiin viestiä että käskee tytärtään syömään enemmän!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosaliharjoittelun?! Oletko tosissasi? Tuossa vartalossa ei ole tippaakaan lihasta. Huolestuttavaa, että joidenkin mielestä näytti tosi hyvältä! Jos olisi joku fyysinen sairaus, ei varmaankaan olisi pukeutunut noin paljastavasti. Nyt ainoa syy tuon näköisenä paljasteluun voi olla vain syömishäiriö ja henkinen sairastelu. Toivottavasti ei huumeet. Sanni on lahjakas, kappalehan on ruma, sanat eivät todellakaan sovi, tulee pissisvaikutelma.
Ei se, että joku treenaa salilla tarkota että pitäs huomattava lihasmassa olla. Ensinnäki pitäs syödä yli kulutuksen et lihas kasvais parhaiten. On myös eri tavotteita. Jos treenaa paljon lihas- tai voimakestävyyttä nii ei siinä kovin paljoa lihasmassaa kerry. Voisin hyvin uskoo vaikka Sanni kävis salilla joka pv. Siihen päälle ku on muutenkin aktiivinen ja harrastaa aerobistaki nii tuollainen vähärasvainen kroppa voi olla tulos eikä siihen mitää syömishäiriöitä tarvita. Voi olla muutenkin tosi hoikka ja rasvaton. Itekki haluisin tollasen kropan :)
Te ootte kamalia. Tosi törkeetä paskaa suollatte. Ette siedä ollenkaan erilaisuutta. Sanni on ihan normaalin kokoinen tuon ikäiseksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte kamalia. Tosi törkeetä paskaa suollatte. Ette siedä ollenkaan erilaisuutta. Sanni on ihan normaalin kokoinen tuon ikäiseksi naiseksi.
minun silmään näyttää aivan liian laihalle. Huomaa jaloista, ei lihasta pohkeissa.
Vierailija kirjoitti:
sanni oli normaalin kokoinen vielä reilu vuosi sitten, mutta ei enää.
Tältä näyttää terveen naisen vartalo
http://www.memeornah.com/wp-content/uploads/2016/02/kim-kardashian-body…
No, niiden eilisten "sambatyttöjen" rinnalla kyllä aika moni näyttää hoikalta.
Kyllähän sitä mielessä kävi, että onkohan Sannilla nyt kaikki kunnossa. Näytti riutuneelta. Tietty kova duunitahti ja stressi tekee oman tehtävänsä.
Nyt vasta katsoin Youtubesta ja OLI pahan näköinen. Eikä vain liian laiha vaan muutenkin nääntyneen oloinen.
Miss Farkkusuomi aikaan muutama vuosi sitten itse kertoi mitoikseen 170 cm ja 51 kg. BMI 17 eli jo tuolloin selvä alipaino. Nyt selvästi laihtunut useamman kg:n.
Tässä Sannin esitys eilisestä SNL ohjelmasta. Ei tuo nyt vielä ihan anorektinen ole. Jaloissa on kuitenkin lihaksiakin. Ylävartalosta en osaa sanoa kun on aina takki päällä. Ihan ok vielä, mutta ei mielellään enää laihtumista.
Tuli oikeasti mieleen luuranko