Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiin väsynyt kassaneiti avautuu

Vierailija
19.03.2016 |

Täällä palstalla on puhuttu kauniista kassaneideistä. Itse olen 21-vuotias lähikaupan kassa ja suoraan sanottuna lopen kyllästynyt ahdisteleviin miehiin. Mua ei todellakaan saa syttymään "saisinko sut kaupan päälle/jos maksan vähän ekstraa"-tyyliset heitot tai katseellaan riisuvat miehet. Se vaan ahdistaa ja oksettaa. Ostin muutama kuukausi sitten kullanvärisen, suht aidon näköisen rihkamasormuksen jota näyttämällä saisin olla rauhassa, mutta sitkeimmät ei lopeta silloinkaan.
Mäkin olen vaan ihminen ja teen työtäni. Inhottaa saada tuollaista huomiota. Kiitos kaikille miehille jotka käyttäydytte mua kohtaan asiallisesti, teitä on liian vähän.

Kommentit (457)

Vierailija
321/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan miettiä, miten käyttäydyn ja puhun myyjälle, kassalle, farmaseutille, ihan kelle vaan aikuiselle ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ystävällisesti ja asiallisesti, mikä siinä on joillekin niin vaikeaa?

Jotenkin naurettavia nuo henkilöt, jotka tällaisissa ketjuissa tulevat ilmoittamaan, että "hyvä on, olen sitten töykeä ja inhottava ja v*ittuilen sille kassah*rolle, kun kerran ei saa olla ystävällinen!!!" Miten voi olla niin vaikea erottaa normaalin kohteliaan käytöksen ja limaisen häirinnän raja?

Vierailija
322/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan miettiä, miten käyttäydyn ja puhun myyjälle, kassalle, farmaseutille, ihan kelle vaan aikuiselle ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ystävällisesti ja asiallisesti, mikä siinä on joillekin niin vaikeaa?

Toimit väärin. Palstan feministien mielestä jopa ystävällisyys on seksuaalista häirintää.

Erään palstan feministin mukaan tervehdys, maksaminen ja hyvästeleminen on sallittua.

Älä siinäkään kuitenkaan erehdy olemaan ystävällinen saatika hymyile, syyllistyt muutoin seksuaaliseen häirintään ja ahdisteluun. Pidä myös katseesi omissa varpaissasi, ettet riisu myyjää katseellasi alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta tuon ahdistelun takia en ole koskaan pelännyt vanheta. Olen mielelläni näkymätön keski-ikäinen vanha akka, jota kukaan ei enää huomaa. T:ekat ahdistelut 8-vuotiaana kokenut

Vierailija
324/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi sen  'tuhmassa iässä' jo olevan sedän  kai ottaa ne oikein tummat  aurinkolasit ja se  valkoinen keppi ensi kerralla kauppaan mennessä-sitten hän varmaan  saisi mielestään  ystävällisempää palvelua...Siitähän saisi oikein sketsinkin tai vähintään 'stand-up' koomikon ohjelmanumeron (ja taitaa tuota aihetta kai olla käytettykin jo monessa ) heh,heh...Ei voisi muuta  kuin nauraa!

Vierailija
325/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vitutti kun olin poikaystävän kanssa kaupassa ja flirttaili selvästi nätin kassatytön kanssa maksaessaan ostokset... Eikö äijät yleensä tajua että me naiset ei haluta nähdä kun oma mies flirttailee muiden (kauniimpien) naisten kanssa vai onko oma ukko vaan niin tyhmä ettei tajua että tulee vähän riittämätön olo siinä vaiheessa?

Tuo nyt ei varsinaisesti liittynyt aiheeseen,ei kassojen kokemaan ahdisteluun,mutta ei sitten mieleesi ole tullut sanoa sille poikaystävälle että sen käytös ottaa päähän? Ehkä ei vaan tajua olevansa urpo,Itse olen ainakin sanonut poikaystävälle,etten halua hänen flirttailevan muille naisille,kun ollaan yhdessä liikenteessä.Flirttailkoon omalla ajallaan,niin minäkin teen.

Vierailija
326/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole enää tervettä. En kestä enää lukea näitä suomalaisnaisten avauksia. Jos jokaisen kadulla vastaantulevan naisen ajatusmaailma pyörii tällä tasolla, niin hommaan muijan vaikka Kiinasta tai ryhdyn vaikka homoksi. Enkä halua tietää enempää.

Kiitos ja kuulemiin. Pitäkää tunkkinne ja palstanne.

Vierailija
327/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla voi huoletta valehdella mitä sattuu. Aivan agendansa puolesta.

Mitään ahdistelua en havainnut oman myymälähoitajaurani aikana (20v), enkä missään kaupassa asiakkaanakaan havainnut. Luulisi siinä jonkun ceissin tulleen nähdyksi, mutta kun ei!

En usko alkuunkaan ahdistelun olevan niin yleistä kuin täällä muutamat väittävät.

Ei se ole ja niinkuin kerroit, itseasiassa harvinaista. Enemmän kohtaat myymälävarkaita, kun ahdistelijoita. Saa sitä toki liioitella ja tehdä provoja vauvalle, jos haluaa ja kova tarve ihmisillä on näköjään näitä uskoa.

T:Toinen myyjä (vuosien kokemus alalta)

No ei ne mitään ronskiberttoja ahdistele vaan sieviä ystävällisiä kunnon tyttöjä! Ja kyllä olen sivullisena huomannut ainakin kymmen ukon lirputtavan asiattomuuksia sievälle kassaneidolle! Täysin asiatonta, ja eräs tyttö saa sitä tod paljon! Tyttö on fiksu normaali ei mitenkään provosti pukeutunut ja eritt älykäs! Se riittää, näkäjään ! Niin että älkääpä puhuko paksubertat pashaa:)!

Vierailija
328/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimit väärin. Palstan feministien mielestä jopa ystävällisyys on seksuaalista häirintää.

Erään palstan feministin mukaan tervehdys, maksaminen ja hyvästeleminen on sallittua.

Älä siinäkään kuitenkaan erehdy olemaan ystävällinen saatika hymyile, syyllistyt muutoin seksuaaliseen häirintään ja ahdisteluun. Pidä myös katseesi omissa varpaissasi, ettet riisu myyjää katseellasi alasti.

No tässähän sitten esittäytyy heti yksi, joka ei tajua miten normaali kohtelias käytös eroaa limaisesta ja tungettelevasta kommentoinnista ja tuijottelusta. Teitä siis todellakin ON olemassa muuallakin kuin "palstafemakkojen" painajaisissa.

Vierailija
329/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistan mukana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ahdistelua en havainnut oman myymälähoitajaurani aikana (20v), enkä missään kaupassa asiakkaanakaan havainnut. Luulisi siinä jonkun ceissin tulleen nähdyksi, mutta kun ei!

En usko alkuunkaan ahdistelun olevan niin yleistä kuin täällä muutamat väittävät.

Ei se ole ja niinkuin kerroit, itseasiassa harvinaista. Enemmän kohtaat myymälävarkaita, kun ahdistelijoita. Saa sitä toki liioitella ja tehdä provoja vauvalle, jos haluaa ja kova tarve ihmisillä on näköjään näitä uskoa.

No ei ne mitään ronskiberttoja ahdistele vaan sieviä ystävällisiä kunnon tyttöjä! Ja kyllä olen sivullisena huomannut ainakin kymmen ukon lirputtavan asiattomuuksia sievälle kassaneidolle! Täysin asiatonta, ja eräs tyttö saa sitä tod paljon! Tyttö on fiksu normaali ei mitenkään provosti pukeutunut ja eritt älykäs! Se riittää, näkäjään ! Niin että älkääpä puhuko paksubertat pashaa:)!

"Eräs tyttö..." onpa varsin vakuuttava henkilöviittaus sinänsä ...

Melkein kuin"muuan mies" !

Vierailija
330/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin omina Siwa-aikoinani tyly noille ahdisteleville asiakkaille (sekä muille ilkeille), yllättävän hiljasiksi menivät kun töksäytti suoraan että oli asiaton kommentti ja kai tajuat että voisin viedä asian poliisille. Ihan uskomatonta settiä kuuli kyllä, esim uteluja pillun ulkonäöstä.

Kivoille asiakkaille toki ystävällinen.

Vierailija
331/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistan mukana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eräs tyttö..." onpa varsin vakuuttava henkilöviittaus sinänsä ...

Melkein kuin"muuan mies" !

No nimellä ja hetullako olisi pitänyt henkilöön viitata?

Vierailija
332/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku R-Kioskin myyjähän täällä avautui samasta aiheesta, ei ymmärtänyt edes mikä on normaalin kanssakäymisen ja iskemisen eroa. Surullista kuinka kiero käsitys joillakin on miehistä, ei saisi edes tervehtiä myyjää tai hymyillä muuten olet iskemässä, auta armias jos joku vielä puhuu, kyseessä täytyy olla jo Jammuun verrattava pervo.

Kukaan ei pahoita mieltään normaalista kohteliaisuudesta ja ystävällisyydestä. Kyllä se myyjä tajuaa, jos siinä käyttäytymisessä on jotain muuta mukana. Jos itse tiedät elekielesi, sanavalintasi ja katseesi olevan suunnattu myyjään iskemis- tai lähentelymielessä, niin kyllä sen myyjäkin tietää.

Jotenkin tuntuu, että tästä asiasta mielensä pahoittavat ovat juuri niitä, jotka siinä kassalla käyttäytyvät epäasiallisesti. Sitäpaitsi se vitsailu ei vaan toimi, koska kassamyyjät ovat kuulleet ne samat jutut noin tuhat kertaa. Herättää vain ärsytystä joku "en tarvii kuittia, kun ei sitä verovähennyksiinkään saa" vuosien ajan päivittäin kuultuna.

Vierailija
333/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lidlissä on ystävällisimmät ja kohteliaimmat kassat, ja Stockmannilla tietysti myös. Erityismaininta vielä sille ohteliaalle vanhemmalle miesmyyjälle Lanternan K-Raudassa. Oli kun olisi kauppias itse ollut paikalla.

Vierailija
334/457 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten meikkaat ja tälläydyt, ole meikittä niin ei ahdistele kukaan

Mä en meikkaa, enkä tälläydy, mutta bussikuskina oon "vapaata riistaa", eikä hommaa juuri hidasta se, jos sanon, että oon naimisissa ja mulla on lapsia...

Vierailija
335/457 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, tälläinen aloitus vaihteeksi. Itse olin teinipoikana kaupan kassalla 16-19w ja voin kertoa, että ihan yhtä lailla ne äitylit ja vanhemmat rouvat ahdisteli minuakin. Siitä siirryin baariin töihin, jossa sama meininki jatkui vuosia. Eli osaa ne naistetkin, jopa vielä pahemmin.

Sulla ei silti ole pelkoa raiskauksesta ja murhasta, niin kuin naisilla, joten ei ole yhtenevä asia.

Kuvittele hetken ajan, että kuka vaan niistä sun ahdistelijanaisista oikeasti anaaliraiskaisi sut aiheuttaen pysyvät vauriot tai tappaisi huvikseen yms. niin ymmärrät miten paljon isompi pelkokerroin naisilla on ahdistelutilanteessa.

Yli 98% murhaajista on miehiä, ei naisia.

Ei hyvää päivää. Suomessa ei taideta kovin montaa murhaa tapahtua niin, että uhrina on ennalta tuntematon henkilö. Ei ole kyllä mikään oikea uhka.

Koko ajan tapahtuu, raiskauksia ja murhia, uhrina melkein aina nainen, tekijänä mies.

Suomessa n. 70% henkirikoksien uhreista on miehiä, eli uhrina on harvemmin nainen kuin mies. Raiskauksien uhri on toki melkein aina nainen.

Vierailija
336/457 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus olisik miesten sijaan vaikkapa turvapaikanhakijoista, romaneista tai mustista henkilöistä, niin kauankohan säilyisi palstalla. Miksi joistain ihmisryhmistä saa kirjoittaa negatiivisemmin kuin toisista?

Niinpä. Palstan säännöissä kielletään vihapuhe, mutta vihapuhe suomalaista valkoihoista miestä kohtaan on enemmän kuin suotavaa. Arvostelepa naisia, niin aloitus katoaa minuutissa. Kuten tässäkin ketjussa huomataan, " ei ole palstamammalla riemulla rajaa, kun miesvihapalstalla miesvihaansa ajaa. "

Onko vihapuhetta puhua faktaa siitä miten oksettavia ahdistelevat miehet on? Ja näitä riittää. Elämäänsä katkeria pervo-ukkoja vilisee kaupungilla jotka imevät elinvoimaa naisista ahdistelemalla niitä. Tämä on valitettava totuus. On se kumma kun ei saisi sanoa, että miten olisi asialliset käytöstavat? Keski-ikäisillä miehilläkin olisi varmaan parempi maine kuin nyt. Ahdistelua kokeneena 50+ ikäiset miehet saa automaattisesti multa kadulla vastenmielisyyttä uhkuvan katseen. Ne on pahimpia, anteeksi nyt vaan! Tätä puoltaa omat kokemukset.

Ihmettelen tässä keskustelussa naisia jotka vähättelevät naisen ahdistusta seksuaalisesta häirinnästä!!! Kaikki vastaan sitä että ukot saa hyppiä silmille ja jauhaa paskaa. Vituttaa kaikki pervot.

Vierailija
337/457 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole enää tervettä. En kestä enää lukea näitä suomalaisnaisten avauksia. Jos jokaisen kadulla vastaantulevan naisen ajatusmaailma pyörii tällä tasolla, niin hommaan muijan vaikka Kiinasta tai ryhdyn vaikka homoksi. Enkä halua tietää enempää.

Kiitos ja kuulemiin. Pitäkää tunkkinne ja palstanne.

TOIVOTTAVASTI MUUTAT KIINAAN!!!! :D Toivon ja rukoilen että kaltaisesi idiootti muuttaisi Kiinaan. Toivottavasti erämaahan että saa kiinalaiset naiset olla rauhassa.

Äläkä pliis muutu homoksikaan - ne ei kaipaa vaivoikseen idioottia.

Vierailija
338/457 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, me päästään ihan kohta Novan radiokanavalle keskustelunaiheeksi.

.

Mahtavaa, että tämä on huomattu myös mediassa!

T. Ap-se kaunis kassaneiti.

Iloista päivänjatkoa kaikille! :)

Vierailija
339/457 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?!? Täytyy olla kuulolla ja avata radio nyt. Kiitti tiedosta.

Vierailija
340/457 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan julkkiksia" hahaha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän