Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiin väsynyt kassaneiti avautuu

Vierailija
19.03.2016 |

Täällä palstalla on puhuttu kauniista kassaneideistä. Itse olen 21-vuotias lähikaupan kassa ja suoraan sanottuna lopen kyllästynyt ahdisteleviin miehiin. Mua ei todellakaan saa syttymään "saisinko sut kaupan päälle/jos maksan vähän ekstraa"-tyyliset heitot tai katseellaan riisuvat miehet. Se vaan ahdistaa ja oksettaa. Ostin muutama kuukausi sitten kullanvärisen, suht aidon näköisen rihkamasormuksen jota näyttämällä saisin olla rauhassa, mutta sitkeimmät ei lopeta silloinkaan.
Mäkin olen vaan ihminen ja teen työtäni. Inhottaa saada tuollaista huomiota. Kiitos kaikille miehille jotka käyttäydytte mua kohtaan asiallisesti, teitä on liian vähän.

Kommentit (457)

Vierailija
281/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä :D. Kassalla työskentelevä nainen tulee kertomaan, että häntä osa miehistä ahdistelee työaikana ja se vituttaa/ällöttää. Sitten paikalle hyökkää joukko miehiä jotka väittävät ap:n olevan miesvihaaja, koska väittää miehiä ahdistelijoiksi, että se on hänen oma vikansa kuitenkin jne jne. Ihan uskomatonta.

Että eipä ole mikään ihme että tämän palstan naisvihaavat jäävät yksin vauvapalstalle itkemään pilden puutetta, jos asenne naisia kohtaan on noin vihamielinen. Ihan oikeasti, se on teidän oma syynne ettette saa seuraa, ei naisten. Mitä itse olen tätä palstaa seurannut niin tässä on aina sama kaava:

Joku nainen kertoo, että joku/jotkut miehet ovat olleet täysiä mänttejä. Paikalle hyökkää samantien joukko vihaa ja halveksuntaa puhkuvia miesasiamiehiä, jotka kääntävät jutut päälaelleen koska "kyllä naisetkin". Sitten väitetään aloittajan olevan miesvihaaja joka yleistää kokemuksensa koskemaan kaikkia miehiä, jonka jälkeen ruvetaan haukkumaan ja vähättelemään aloittajaa sekä kaikkia naisia. Yritetään kaikin mahdollisin keinoin saada aloitus käännettyä ylösalaisin, äkkiä huomio pois miesten touhuista koska "miehet on miesasiamiesten mielestä ennenkaikkea yhtenäinen homogeeninen ryhmä joka ei koskaan tee mitään pahaa ja jos tekeekin niin se on aina naisten vika. Vihaan naisia, antakaa pillua!".

Sairasta, säälisin mutta ei löydy sympatiaa noin vinksahtaneille hyypiöille :D

Itse vähättelet miehiin kohdistuvaa ahdistelua. Sitä saa mitä tilaa.

Millä tavalla se on miesten vähättelyä, jos joku kertoo omasta inhottavasta kokemuksestaan jossa mies on syyllistynyt paskamaiseen käytökseen? Miksi pitäisi ruveta "tasapuolisuuden nimissä" jauhamaan jostain ihan muusta asiasta joka ei itseä ole koskettanut, ettei vain lassukka pahoita mieltään? Johan ap sanoi moneen otteeseen että kaikki ahdistelu on väärin, näitkö sen? Ja miksi miesasiamiehet eivät koskaan näe miesten tekemisissä mitään pahaa, mutta vaativat "miesvihaajia"(=naisia) näkemään naiset yhtä paskassa valossa kuin he itse? Kaksinaismoralismia.

Joku jo aikaisemmin mainitsikin, mutta samaistutko esim sinä niin voimakkaasti naisia huonosti kohteleviin, ahdisteleviin miehiin ettet ymmärrä mitä luet? Jos joku kirjoittaa, että mies on tehnyt asian x, niin miksi muuten ottaisit sen henk.kohtaisesti ellet myös olisi tehnyt asian x?

Mikäs se aloittajan otsikko olikaan? Lähes puolet asiakkaista. Otsikon sanavalinnat kertovat paljon

Miehiin väsynyt kassaneiti avautuu

Jos et oikeasti osaa yhdistää otsikkoa aloituksessa kerrottuun ja ymmärrä, että siinä viitataan häiriköiviin miehiin eikä kaikkiin miehiin kollektiivisesti olet kyllä auttamattoman vajaa.

Aloittaja leimaa MILTEI kaikki miehet ahdistelijoiksi, miesvihaajalle tuttuun tyyliin.

Sinä se tässä taidat olla se lukutaidoton.

Ei vieläkään mene perille sinulle :(

Älä assosioi itseäsi miesahdistelijoihin kuten nyt teet. Se, että joku mies häiriköi seksuaalisesti ei tee sinusta seksuaalista ahdistelijaa.

Aloittaja väittää, että vain pieni osa miehistä ei ahdistele. Luet juttuja miesvihalasit silmilläsi.

Eiköhän sinulla ole nyt jotkut "naisvihalasit" silmilläsi. Kyseessä on aloittajan kokemus että monet hänen miesasiakkaistaan tekevät sitä (-ei tarkoita samaa että 99 prosenttia suomen miehistä on ahditelijoita). Kässäätkö? Tässä ei puhuta sinusta mitään. Eikä suurimmasta osasta Suomen miehiä ylipäätään. Vaan ap:n kokemuksesta. Ei ole henkilökohtainen hyökkäys sinun miehuuttasi kohtaan. Kässäätkö? Vaan yhden ihmisen kokemus oikeasta elämästä.

Edelleenkin, kirjoitus leimaa valtaosan kaikista miehistä ahdistelijoiksi. Tämä on selkeää vihapuhetta ,

ja miesten leimaamista. Vaikka kuinka vänkäisit asiasta.

No olehyvä herra pilkun nussija. Kirjoita koko aloitus tähän sellaiseen muotoon uudestaan niin että se ei loukkaa sinua ja muita miehiä. Näytä esimerkkiä. Siitäkin huolimatta olen sitä mieltä että jos joku kirjoittaa tunteella ja loukattuna niin kuin Ap niin teksti ei ehkä äkkiseltään ole poliittisesti korrektia. Pointti tuli esille minun nähdäkseni.

Ei ole minun tehtäväni. Palstan säännöissä  vihapuhe on selvästi kiellettyä, miesvihaaja-moderaattoreita asia ei tietenkään kiinnosta. Eli eivät hoida tehtäviään palstan sääntöjen mukaisesti ja poista vihapuheita palstalta. Taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi ottaa yhteys heidän esimiehiinsä.

Mikä tahansa muuhun ihmisryhmää leimaavan vihapuheeseen viittaavaankin poistetaan välittömästi palstalta, suomalainen valkoinen mies ei kuitenkaan ole vihapuheelta suojassa.

Nyt minä ymmärrä tätä kommenttia ollenkaan. Pyydän sinua kirjoittamaan aloituksen uudestaan niin että se ei loukkaa ketään. Ei kai se voi olla vaikeaa? Tai kerro korrekti tapa miten ihmiset voivat puhua omista kokemuksistaan ja pahasta olosta.

Minäpä autan, kun tuo miesvihajankkaaja ei siihen kerran pysty:

"Täällä palstalla on puhuttu kassahenkilöistä. Itse olen kaupan kassa ja suoraan sanottuna lopen kyllästynyt henkilöihin. Mua ei todellakaan saa syttymään "saisinko sut kaupan päälle/jos maksan vähän ekstraa"-tyyliset heitot tai katseellaan riisuvat henkilöt. Se vaan ahdistaa ja oksettaa. Ostin muutama kuukausi sitten kullanvärisen, suht aidon näköisen rihkamasormuksen jota näyttämällä saisin olla rauhassa, mutta sitkeimmät ei lopeta silloinkaan.

Mäkin olen vaan ihminen ja teen työtäni. Inhottaa saada tuollaista huomiota. Kiitos kaikille henkilöille jotka käyttäydytte mua kohtaan asiallisesti, teitä on liian vähän.

Mutta tokikaan kaikki henkilöt eivät ole ahdistelijoita, eikä ainakaan erään keskustelupalstan eräs keskustelija, joka mielellään omii kaikki avaukset henkilöistä henkilökohtaisiksi loukkauksiksi."

Vaihda henkilö sanan tilalle sana maahanmuuttaja, ja kokeile kauanko aloituksesi siinä muodossa palstalla säilyisi?

Vihapuhe on vihapuhetta, olet noin sokea omalle miesvihallesi?

No vissiin pieni ero väen määrässä. Suomessa lienee hieman enemmän miehiä kuin maahanmuuttajia?

Minäkään en ota henkilökohtaisena vihapuheena, jos jonkun naisen tekemisiä ruoditaan, mutta sitten alkaa tulla liian liki, jos esim. sukuani aletaan mollata yleistäen.

Eli suomalaiseen mieheen kohdistuva vihapuhe on ihan ok, suotavaa ja toivottavaa.

Tämä selvä.

Voi hyvä luoja... Väännetään sitten rautalangasta. Jos otsikko sanoo "olen kyllästynyt ihmisiin/miehiin/naisiin/lapsiin/teini-ikäisiin", on viiteryhmä niin iso, että normaali lukija olettaa kyseessä olevan itseasiassa kyllästyminen vain niihin muutamiin mätämuniin jotka onnistuvat pilaamaan kassatyöntekijän/opettajan/kenenvaan päivän perseilyllään. Jos otsikossa taas lukisi "olen kyllästynyt maahanmuuttajiin/läskeihin/uskovaisiin" on ryhmä niin paljon pienempi että tällaista oletusta ei lukijassa synny. Ymmärrätkö?

Vain niihin muutamiin?

ALOITUKSESSA NIMENOMAAN VÄITETÄÄN, ETTÄ VAIN HARVA MIES KÄYTTÄYTYY ASIALLISESTI KASSALLA TYÖSKENTELEVIÄ NAISIA KOHTAAN.

Ymmärrätkö?

Aloituksessa ei sanota noin. Aloituksessa sanotaan että asiallisesti käyttäytyviä on liian vähän. Yksikin asiaton asiakas on liikaa = asiallisesti käyttäytyviä voisi olla enemmän. Voiko hyväkäytöksisiä koskaan olla tarpeeksi?

Vaikka kuinka vääntelet sanojasi miesvihasi puolustelemiseksi, ei se muuta asiaa miksikään.

ALOITUS LEIMAA VALTAOSAN MIEHISTÄ AHDISTELIJOIKSI.

Vierailija
282/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vakiona pyörivät pojat kun pääsevät osallistumaan keskusteluun, niin samaa soopaa pukkaa, näkisimme jos nimimerkin olisi aina pakko olla sama. Mutta suomipojissa on kyllä paljon limanuljaskoita ja wannabe sellaisia, jos ei vaan arkuus vaivaiset. Ketään tämänasenteista älkää huoliko, testatkaa vaikka. Hyi, kyllä myös luin tai näin televisiosta yhden transsukupuolisen mieheksi syntyneen jutun, jossa häntäkin inhottava suomipojissa saamansa likaiset katseet. Ja olen itse nähnyt tilanteen. Ongelma on oikea, joten varmasti kolahtaa ja aiheuttaa tyypilliset reaktiot. Sanktiot vain tähänkin eli poliisilta kahden kympin sakko ja mielellään porttikielto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku R-Kioskin myyjähän täällä avautui samasta aiheesta, ei ymmärtänyt edes mikä on normaalin kanssakäymisen ja iskemisen eroa. Surullista kuinka kiero käsitys joillakin on miehistä, ei saisi edes tervehtiä myyjää tai hymyillä muuten olet iskemässä, auta armias jos joku vielä puhuu, kyseessä täytyy olla jo Jammuun verrattava pervo.

Vierailija
284/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vakiona pyörivät pojat kun pääsevät osallistumaan keskusteluun, niin samaa soopaa pukkaa, näkisimme jos nimimerkin olisi aina pakko olla sama. Mutta suomipojissa on kyllä paljon limanuljaskoita ja wannabe sellaisia, jos ei vaan arkuus vaivaiset. Ketään tämänasenteista älkää huoliko, testatkaa vaikka. Hyi, kyllä myös luin tai näin televisiosta yhden transsukupuolisen mieheksi syntyneen jutun, jossa häntäkin inhottava suomipojissa saamansa likaiset katseet. Ja olen itse nähnyt tilanteen. Ongelma on oikea, joten varmasti kolahtaa ja aiheuttaa tyypilliset reaktiot. Sanktiot vain tähänkin eli poliisilta kahden kympin sakko ja mielellään porttikielto.

Tekstiin tuli pari kirjoitusvirhettä, kun kirjoitan tabulla ja tulee niitä valmissanoja, mitä lie.

Vierailija
285/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku väittää Suomen olevan joku ahdistelijoiden mekka ja suomalaisten miesten olevan suuremman luokan ahdistelijoita valehtelee. Yksi maailman sisäänpäinkääntynein kansa joka ei tervehdi edes naapureitaan onkin joku hirviö vailla vertaa.

Ei ihme, jos näitä juttuja ihmettelee kaikki täysjärkiset joilla ei ole jotain omaa lehmää ojassa.

Vierailija
286/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkin, varsin ruma keski-ikäinen akka, saan silloin tällöin osakseni asiattomia alapääjuttuja ja irstaita ehdotuksia, en todellakaan epäile etteikö noita tulisi nuorille, kauniille naisille monin verroin enemmän.

Vierailija
287/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku R-Kioskin myyjähän täällä avautui samasta aiheesta, ei ymmärtänyt edes mikä on normaalin kanssakäymisen ja iskemisen eroa. Surullista kuinka kiero käsitys joillakin on miehistä, ei saisi edes tervehtiä myyjää tai hymyillä muuten olet iskemässä, auta armias jos joku vielä puhuu, kyseessä täytyy olla jo Jammuun verrattava pervo.

Jos nainen kokee puheet ahdistaviksi niin hän ahdistuu. Tilanne on fakta hänelle, vaikkei muut huomaisi. Myös neuroosi voi tulla kyseeseen, tai vainoharhaisuus.

Selvyyden vuoksi: Ei koske kaikkia naisia, eikä AP:tä.

Vierailija
288/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, tälläinen aloitus vaihteeksi. Itse olin teinipoikana kaupan kassalla 16-19w ja voin kertoa, että ihan yhtä lailla ne äitylit ja vanhemmat rouvat ahdisteli minuakin. Siitä siirryin baariin töihin, jossa sama meininki jatkui vuosia. Eli osaa ne naistetkin, jopa vielä pahemmin.

Jälleen pakollinen "osaa nekin olla sikoja". Eihän kukaan ole muuta väittänytkään. Miksi aina pitää uhriutua? 

Vierailija
289/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minäkin, varsin ruma keski-ikäinen akka, saan silloin tällöin osakseni asiattomia alapääjuttuja ja irstaita ehdotuksia, en todellakaan epäile etteikö noita tulisi nuorille, kauniille naisille monin verroin enemmän.

Mitäs teet? Ei kaikkia huonokäytöksisiä saa kiikkiin, kuten ne ilkeät tytöt, jotka haukkuivat puolisokeaa pikkupoikaa rumaksi tämän äidin kuullen. Sekin ahdistaa, jopa jutun lukijaa, muttei mahda asialle mitään muuten kuin käyttäytymällä asiallisesti omalla kohdallaan:

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/nuoret-naiset-haukkuivat-…

Aikuiset naiset ja miehet kyllä pärjäävät, muttei nuoret ja lapset.

Vierailija
290/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, tälläinen aloitus vaihteeksi. Itse olin teinipoikana kaupan kassalla 16-19w ja voin kertoa, että ihan yhtä lailla ne äitylit ja vanhemmat rouvat ahdisteli minuakin. Siitä siirryin baariin töihin, jossa sama meininki jatkui vuosia. Eli osaa ne naistetkin, jopa vielä pahemmin.

Jälleen pakollinen "osaa nekin olla sikoja". Eihän kukaan ole muuta väittänytkään. Miksi aina pitää uhriutua? 

Sitä minäkin, kun luin aloituksen

Vierailija
291/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumapaikkana paikkakunnan poliisilaitos.

"Hei, tulin tekemään rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta".

"Hei vaan, otetaanpa sitten henkilöllisyystodistusta esiin , samalla voit kertoa omin sanoin tästä ahdistelusta , sen ajankohdasta ja tapahtumapaikasta."

"Mjoo, kato mä olen tossa Salen kassalla niinkun opiskelujen ohella. Viime lauantaina siis meidän naapuritalossa asuva Virtasen Jorma tuli mun kassalle, ja se ihan selvästi riisui mut katseellaan.

Että kirjaa nyt se ilmoitus jo. Mitä nopeemmin sen teet , niin sitä nopeemmin ukko on telkien takana ja mä saan ne korvaukset. Kato kun ens maanantaina erääntyy puhelinlasku ja kampaajallakin pitäis käydä".

Vierailija
292/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumapaikkana paikkakunnan poliisilaitos.

"Hei, tulin tekemään rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta".

"Hei vaan, otetaanpa sitten henkilöllisyystodistusta esiin , samalla voit kertoa omin sanoin tästä ahdistelusta , sen ajankohdasta ja tapahtumapaikasta."

"Mjoo, kato mä olen tossa Salen kassalla niinkun opiskelujen ohella. Viime lauantaina siis meidän naapuritalossa asuva Virtasen Jorma tuli mun kassalle, ja se ihan selvästi riisui mut katseellaan.

Että kirjaa nyt se ilmoitus jo. Mitä nopeemmin sen teet , niin sitä nopeemmin ukko on telkien takana ja mä saan ne korvaukset. Kato kun ens maanantaina erääntyy puhelinlasku ja kampaajallakin pitäis käydä".

Ja tällä sairaan mielikuvituksesi syövereistä esiin loihtimallasi pikku fantasialla ajattelit sitten kuitata naisiin kohdistuvan seksuaalisen häirinnän. Kiva.

Vierailija
293/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten ahdistelujutut kuulostavat minusta hiukan epärealistiselta ja ehkä ainakin liiotelluita. En sano, etteikö tuollaista tapahtuisi. Juttunne ovat varmaan tosia, mutta en ole itse ikinä edes nähnyt kenenkään miehen käyttäytyvän noin, eikä kukaan tuntemani mies ole tuollaista tehnyt. Siihen "riisuu silmillään" juttuun myönnän olevani syyllinen. Anteeksi, mutta korkean testosteronitasoni takia teen sen haluamattani. Kyseessä on todella voimakas primaalivietti. Pahoittelen jos se häiritsee.

Itse olen töissä talkkarina ja saan ainakin viikottain ehdotuksia ja "lähentelyä" yleensä 40+ naisilta. Silti se ei minua häiritse yhtään. Vastaan flirttiin flirtillä ja olisin valmis "suorittamaan" :D En ole turhan kranttu. Olisi hienoa saada flirttailua oman ikäluokkani naisilta, mutta se on superharvinaista.

Vierailija
294/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni asiakkaista AP:n kertomalla tavalla ahdistelee? Ehkäpä promille asiakkaista?

Eikö kiukkuiset ja töykeät asiakkaat ole myöskin ahdistavia?

Itse toimin teknisenä myyjänä monimutkaisia laitteita esitellen.

Aika monesti kiukkuinen asiakas on palannut myymälään antamaan palautetta. Reilusti yli puolet tapauksista johtuuu "user errorista". Tiettyä taitoa vaatii setviä asia asiakkaan parhaaksi ilman tämän kasvojen menetystä.

Varokaa kollegat asiakkaan loukattua pöyhkeyttä!

Vierailija
295/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan tarkkaillut kanssaeläjien kauppakäyttäytymistä tähän asti, mutta tänään kyllä tuli tämä ketju mieleen, kun satuin pienen lähikaupan kassajonossa erään ehkäpä kolmevitosen miehen perään.

Mies oli hoikka, ihan hyvännäköinen ja asiallisen oloinen näin varttuneemman naisen silmään. Mutta voi hyvänen aika miten mua olis hymyilyttänyt se lammasmainen ilme ja kostea koiranpennun katse, jolla hän haki kassatyttösen katsetta... Naama kuin naantalin aurinko ja ääni siirappia, kun kiitteli ja toivotteli hyvät päivänjatkot. Vielä ovilta heitteli kaihoisia katseita.

Ei siinä mitään, hellyttävä tilanne jossa ei ollut mitään pahaa tai paheksuttavaa. Mutta pisti ajattelemaan, että kaikki asiakkaat eivät varmaankaan ole herrasmiehiä, kun fiksumman oloisissakin näyttävät nämä hehkeät kassaneitoset herättävän noinkin voimakkaita tunteita.

Ja trolliksi huutelijoille: En ehkä itsekään uskoisi tällaiseen sattumaan, jos joku muu sen palstalle kirjoittaisi. Hieman tuli epäuskoinen olo siinä, kun olin juuri ennen lähtöä tätä ketjua selannut eikä aiemmin ole tullut moista kohdalle, tai en ole ainakaan rekisteröinyt.

Vierailija
296/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juurikaan tarkkaillut kanssaeläjien kauppakäyttäytymistä tähän asti, mutta tänään kyllä tuli tämä ketju mieleen, kun satuin pienen lähikaupan kassajonossa erään ehkäpä kolmevitosen miehen perään.

Mies oli hoikka, ihan hyvännäköinen ja asiallisen oloinen näin varttuneemman naisen silmään. Mutta voi hyvänen aika miten mua olis hymyilyttänyt se lammasmainen ilme ja kostea koiranpennun katse, jolla hän haki kassatyttösen katsetta... Naama kuin naantalin aurinko ja ääni siirappia, kun kiitteli ja toivotteli hyvät päivänjatkot. Vielä ovilta heitteli kaihoisia katseita.

Ei siinä mitään, hellyttävä tilanne jossa ei ollut mitään pahaa tai paheksuttavaa. Mutta pisti ajattelemaan, että kaikki asiakkaat eivät varmaankaan ole herrasmiehiä, kun fiksumman oloisissakin näyttävät nämä hehkeät kassaneitoset herättävän noinkin voimakkaita tunteita.

Ja trolliksi huutelijoille: En ehkä itsekään uskoisi tällaiseen sattumaan, jos joku muu sen palstalle kirjoittaisi. Hieman tuli epäuskoinen olo siinä, kun olin juuri ennen lähtöä tätä ketjua selannut eikä aiemmin ole tullut moista kohdalle, tai en ole ainakaan rekisteröinyt.

Eikait kassaneiti ole mikään epähenkilö, jota ei saisi hieman silmäillä, niinkuin viehättävää vastakkaisen sukupuolen edustajaa tulee silmäiltyä, vaivihkaa? 

Pidetään mölyt mahassa, vai tuleeko siitäkin jotain fobioit, jos ei mölise?

Vierailija
297/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuneidin on varmaan hyvä vaihtaa alaa, koska jos koet tuon ahdisteluksi, niin paras paikka sulle on naisvaltainen paikka. Mee hoitajaksi tai päiväkotiin.

Mä en tajua, miten joku läpällä heitetty "Saaks sut kaupan päälle" voi loukata, siinähän se setä seisoo rouvansa kanssa ja pikkasen yrittää omaa harmaata ankeaa värittää. Tuohon nyt on helppo kuitata, että kaupantekijäisiksi meillä tavataan antaa hymy.

Sä et oikeasta ahdistelusta tiedä mitään. Kasva aikuiseksi, tyhjännillittäjä.

Vierailija
298/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuneidin on varmaan hyvä vaihtaa alaa, koska jos koet tuon ahdisteluksi, niin paras paikka sulle on naisvaltainen paikka. Mee hoitajaksi tai päiväkotiin.

Mä en tajua, miten joku läpällä heitetty "Saaks sut kaupan päälle" voi loukata, siinähän se setä seisoo rouvansa kanssa ja pikkasen yrittää omaa harmaata ankeaa värittää. Tuohon nyt on helppo kuitata, että kaupantekijäisiksi meillä tavataan antaa hymy.

Totuus. Nykyaika on ihan perseestä muutenkin. Tällä kaikki koko ajan kilpailee siitä, kuka järkyttyi kaikkein pahimmin ja kenelle tuli paska housuun ensimmäisenä. Vittu mikä hinttarien planeetta tämä on nykyään. Tahdon kivikaudelle elämään metsästäjä-keräilijöiden kanssa. Silloin oli prioriteetit hallussa.

Vierailija
299/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikait kassaneiti ole mikään epähenkilö, jota ei saisi hieman silmäillä, niinkuin viehättävää vastakkaisen sukupuolen edustajaa tulee silmäiltyä, vaivihkaa? 

Pidetään mölyt mahassa, vai tuleeko siitäkin jotain fobioit, jos ei mölise?

Sepä siinä, kun kaikki eivät kykene päitämään niitä mölyjä mahassaan. Joillekin myös käsien liikkeiden hallinta on kovin vaikeaa. Onneksi nämä vajavaisella kontrollilla varustetut tyypit ovat pieni (joskin äänekäs ja ällöttävä) vähemmistö.

Vierailija
300/457 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus. Nykyaika on ihan perseestä muutenkin. Tällä kaikki koko ajan kilpailee siitä, kuka järkyttyi kaikkein pahimmin ja kenelle tuli paska housuun ensimmäisenä. Vittu mikä hinttarien planeetta tämä on nykyään. Tahdon kivikaudelle elämään metsästäjä-keräilijöiden kanssa. Silloin oli prioriteetit hallussa.

Mikäs sinua estää muuttamasta jonnekin pierunkorpeen elämään omavaraistaloudessa, jos sivistynyt ja toisia kunnioittava käyttäytyminen tuntuu ylivoimaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi