Miehiin väsynyt kassaneiti avautuu
Täällä palstalla on puhuttu kauniista kassaneideistä. Itse olen 21-vuotias lähikaupan kassa ja suoraan sanottuna lopen kyllästynyt ahdisteleviin miehiin. Mua ei todellakaan saa syttymään "saisinko sut kaupan päälle/jos maksan vähän ekstraa"-tyyliset heitot tai katseellaan riisuvat miehet. Se vaan ahdistaa ja oksettaa. Ostin muutama kuukausi sitten kullanvärisen, suht aidon näköisen rihkamasormuksen jota näyttämällä saisin olla rauhassa, mutta sitkeimmät ei lopeta silloinkaan.
Mäkin olen vaan ihminen ja teen työtäni. Inhottaa saada tuollaista huomiota. Kiitos kaikille miehille jotka käyttäydytte mua kohtaan asiallisesti, teitä on liian vähän.
Kommentit (457)
Miksi sitten meikkaat ja tälläydyt, ole meikittä niin ei ahdistele kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vaihda alaa, jos oot noin huono asiakaspalvelija.
Olet trolli, mutta mä pyrin aina kuitenkin olemaan ystävällinen. Kaikkea ei munkaan tarvitse sietää, ei aspa ole mikään roskaämpäri. ap
Voin joo ikävä kyllä kuvitella. Olen itse saanut miehiltä häiriköintiä myös aivan asiallisessa puhelintyössä (en mikään lehtimyyjä), joten miesten on turha sanoa, että nainen voisi millään kyetä vaikuttamaan häiriköintiin muuttamalla ulkonäköään. Miehille riittää jo pelkkä tieto, että puhuu naisen kanssa jos haluaa heittää seksististä läppää.
Jos tuo on mielestäsi ahdistelua , niin hohhoijaa.
Tsemppiä. Itse vain tervehdin ja kiitän. Lopuksi moikkaan pienissä kaupoissa. Juttelen vain jos tulee jokin erikoinen tilanne tai kassa juttelee mulle. Voisinko jotenkin piristää päiväänne, vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä naisen syyllistämistä. Meikkaan aina välillä töihin, mutta törkeyksiä saan kuulla meikittömänäkin. Vaikka olisin maalannut naamani sateenkaareksi, ei se oikeuta kohtelemaan mua noin. ap
Olen samaa mieltä, vaihda alaa. Olen itse nainen ja asiakaspalvelualalla, ammatin varjopuoli on kestää asiakkaita ja monet näistä vaikeista asiakkaista on muuten naisia.
Mä olen liiankin asiallinen. Sen takia yksin tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, vaihda alaa. Olen itse nainen ja asiakaspalvelualalla, ammatin varjopuoli on kestää asiakkaita ja monet näistä vaikeista asiakkaista on muuten naisia.
Oon kiitollinen tästä työstä joka mulla on, eikä sitä alaa ikävä kyllä noin vain vaihdeta. Mulla on sentään työ, mistä saaduilla rahoilla elän. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli, mutta mä pyrin aina kuitenkin olemaan ystävällinen. Kaikkea ei munkaan tarvitse sietää, ei aspa ole mikään roskaämpäri. ap
Totuuden siemen tuossa kuitenkin on. Kassalle tulee takuulla ihmisiä laidasta laitaan. Jos hermoilet noin pienestä, ehkä sinun kannattaisi harkita alaa, jossa et ole ihmisten kanssa tekemisissä. Säästät omia hermojasi ja kauppiaskin tykkää kun kassaneiti osaa sopivasti flirttailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden siemen tuossa kuitenkin on. Kassalle tulee takuulla ihmisiä laidasta laitaan. Jos hermoilet noin pienestä, ehkä sinun kannattaisi harkita alaa, jossa et ole ihmisten kanssa tekemisissä. Säästät omia hermojasi ja kauppiaskin tykkää kun kassaneiti osaa sopivasti flirttailla.
Toistan, mulla on sentään työ eikä sitä noin vain vaihdeta. Mun mielestä "saanko sut jos maksan vähän extraa"-heitot ei ole mitään flirttailua. Pyrin olemaan ystävällinen noissakin tilanteissa mahdollisimman pitkään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä naisen syyllistämistä. Meikkaan aina välillä töihin, mutta törkeyksiä saan kuulla meikittömänäkin. Vaikka olisin maalannut naamani sateenkaareksi, ei se oikeuta kohtelemaan mua noin. ap
Mä sain enemmän ahdistelua meikittömänä, rajulla meikillä sai enemmän rauhaa.
Mua on lähdetty seuraamaan kotiinkin töistä.
Mutta myös jotkut asiakkaat - miehet ja naiset - on auttaneet ahdistelutilanteessa, siitä kiitos.
Mä aloin vastaamaan flirttiin isosti. Olihan se aika söpöä kun papparaiset punastellen maksaa ostoksensa. Lopulta he eivät enää tulleet minun kassalleni. Ilmeisesti heitä nolotti kun sain heidät punastumaan ja kai vaimotkin kyllästyivät ainaiseen flirttiin. Miehiä ei näytä haittaavan vaikka puoliso vieressä.
Jaa, tälläinen aloitus vaihteeksi. Itse olin teinipoikana kaupan kassalla 16-19w ja voin kertoa, että ihan yhtä lailla ne äitylit ja vanhemmat rouvat ahdisteli minuakin. Siitä siirryin baariin töihin, jossa sama meininki jatkui vuosia. Eli osaa ne naistetkin, jopa vielä pahemmin.
Sinun on pakko vaihtaa alaa, sori vaan. Olet liian herkkä asiakaspalvelualalle, tee kaikille palvelus älä jatka noissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain enemmän ahdistelua meikittömänä, rajulla meikillä sai enemmän rauhaa.
Mua on lähdetty seuraamaan kotiinkin töistä.
Mutta myös jotkut asiakkaat - miehet ja naiset - on auttaneet ahdistelutilanteessa, siitä kiitos.
Hyi kauhea, mä olen sentään töistä lähtiessä saanut olla rauhassa. Hyvä että sua on sentään puolustettu, mä olen töissä pikkukaupassa missä on yleensä 1-2 työntekijää joten hieman ahdistaa.
Ja multa ne kassaneidit oikein kerjäävät huomiota. En ole huomaavinaankaan enkä koskaan hymyile tai moikkaa heille. M30 painoa 78kg rasvaprosentti 10%.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tälläinen aloitus vaihteeksi. Itse olin teinipoikana kaupan kassalla 16-19w ja voin kertoa, että ihan yhtä lailla ne äitylit ja vanhemmat rouvat ahdisteli minuakin. Siitä siirryin baariin töihin, jossa sama meininki jatkui vuosia. Eli osaa ne naistetkin, jopa vielä pahemmin.
Taksikuskeilla naisten häiriköinti ja perseily päivittäistä.
Vierailija kirjoitti:
Flirtti olisi tietenkin ok, jos status-isomuna-paksulompakko-komistus-lentäjälääkäristronauttijulkkis sen esittäisi?
Eikö niin ap?
En syty kenellekään, jonka mielestä sopiva keskustelunavaus on tarjota rahaa seurastani. En, vaikka mies olisi mallin näköinen tai upporikas. ap