Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin parisuhteiden muodostamisesta

Vierailija
10.10.2026 |

Eli puhutaan että miehet eivät saa parisuhdetta mitenkään ja naiset löytävät itselleen parisuhteen heti kun haluavat. Sama valitus kun puhe on pelkästä seksistä.

Tämähän ei voi pitää paikkaansa  koska aina jos nainen löytää kumppanin heterosuhteeseen niin kai siinä pariskunnassa toinen on mies?? Sama jos puhutaan seksistä heterosuhteissa. Ikäänkuin naisilla olisi sihteita jonkin masgisen miehen kanssa jota ei sitten iikeasti olekkaan?? Ainakaan muiden miesten mielestä  kun siitä jatkuvasti miehet puhuu/ valittaa.

Ainakin kun itse olen pariutunut niin kyllä se minun käsittääkseni on poistanut myös miehen sinkkumarkkinoilta. Tai jos on ollut sitä niin kyllä siinä se mieskumppaniki  on ollut mukana.

Ilmeisesti en vaan jotenkin osaa laskea. Voisiko joku petustella tämän asian minulle??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee sekaisin pari- ja satunnaissuhteet. Parisuhteissa tosiaan menee mies ja nainen "varatuiksi", mutta muutenhan 100 naista voi jokainen vuorollaan pyörittää vaikka yhtä miestä. Tai tämä yksi mies sataa naista, kummin vaan. 

Vierailija
2/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee sekaisin pari- ja satunnaissuhteet. Parisuhteissa tosiaan menee mies ja nainen "varatuiksi", mutta muutenhan 100 naista voi jokainen vuorollaan pyörittää vaikka yhtä miestä. Tai tämä yksi mies sataa naista, kummin vaan. 

Kyllä mä tämän ymmärrä  hyvinkin. mutta edelleen kun ne sata naista savat seksi niin silti joka kerta joku mies saa. Vaikka se olisikin kaikilla sama mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naimisissa naisen kanssa ja siinä sivussa panen neljää muuta naista.

T. Matemaattis-luonnontieteellinen m43

Vierailija
4/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin, että 2 ihmistä tapaa toisensa, tutustuu toisiinsa kunnolla henkisesti, ihastuu toisiinsa, alkavat tuntea myös fyysistä vetovoimaa toisiinsa ja menevät yhteen. Voi miten väärässä olinkaan :D

Vierailija
5/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mutta silti aina joku mies saa vaikka kaikki naiset olisikin sen saman miehen kanssa.

Vierailija
6/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kun on parisuhde niin siinä mieskin löysi naisen.

Vierailija
7/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä molemmilla on hyvät mahdollisuudet päätyä jonkun kanssa suhteeseen kun muulla ei ole väliä. 

Olen huomannut että miehissä on enemmän näitä jotka larppaavat sen suhteen itselleen ja pyrkivät muuttamaan sen toisen palvelemaan omia tarpeitaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi