Orgasmi yhdynnässä
Minulla on ongelma - tosin en tiedä, teenkö siitä mielessäni liian ison ongelman. Aloitin seurustelusuhteen muutama kuukausi sitten. Poikaystäväni on ihana, olen rakastunut häneen ja nautin hänen seurastaan kaikin puolin. Nautin myös seksistä hänen kanssaan; oikeastaan hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa olen ikinä pitänyt sitä todella nautittavana.
Ongelmani on kuitenkin se, etten saa orgasmia yhdynnässä. Aivan aluksi se ei häirinnyt minua, ajattelin että tämä on yleistä ja kyllä se sieltä vielä tulee. Olen yrittänyt seksin aikana rentoutua, nauttia ja antaa vain mennä. Mutta orkkua ei näy eikä kuulu, ja nyt se on alkanut vaivata. Poikaystäväni on kärsivällinen, ja olemme yrittäneet yhdessä kaikenlaista. Suuseksillä ja sormetuksella saankin aina. Tuntuu vain että se "jokin" puuttuu, kun yhdynnässä huipentumaa ei tapahdu. Olen puhunutkin poikaystäväni kanssa. Hän on sanonut, ettei pidä asiaa ongelmana, mutta vaistoan, että se vaivaa häntä.
Samoin olen puhunut kahden luotettavan, seurustelusuhteessa olevan ystäväni kanssa toivoen saavani vertaistukea ja neuvoja. Fiilikseni asiasta kuitenkin vain paheni, kun kumpikin ystävä sanoi tulevansa yhdynnässä lähes poikkeuksetta.
Tunnen itseni jotenkin huonommaksi ja vajavaiseksi. Pelkään myös, että poikaystävä alkaa pian pitää seksiä kanssani huonona. Mutta kuten sanoin, en tiedä, teenkö vain asiasta liian suuren numeron? Pitäiskö minun vain lakata vertaamasta itseäni muihin, unohtaa koko juttu ja nauttia seksistä sellaisena kuin se jo on? Voiko orgasmia tosiaan muka "harjoitella", kuten joskus väitetään? Vai jollekin terapeutilleko tässä pitäisi kääntyä?
Millaisia fiiliksiä/kokemuksia teillä on? Toivon asiallisia vastauksia (vaikka arvaankin jo, että myös asiattomia on tulossa). -N24
Kommentit (103)
Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi täällä miehet kirjoittelevat, "ettei siihen klitorikseen ole tarvinnut koskea tai sitä räpeltää yhdynnän aikana", onko se joku olevinaan hyvä juttu?Naiselle useimmiten ei, joten onko tämä jotenkin ylpeilyn aihe ukoille?
Haluaisko miehet samoin, ettei nainen koskisi siihen kaluun millään lailla? Empä usko.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole munaa vastata!
Kuka nyt kiukuttelijalle jaksaisi olla heti tikkana vastailemassa. No, omalta osaltani voin sanoa, etten koskaan ole täällä mitenkään erityisesti korostanut, etten klitorista koskettele yhdynnän aikana. En kuitenkaan sitä tee, ja siihen on hyvin yksinkertainen ja pätevä syy: vaimo ei halua. Olen joskus kokeillut, mutta ei siitä mitään iloa kenellekään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole munaa vastata!
Hinkkaa vaan itse sitä herkkunappulaasi. No mutta eihän sulla muuta mahdollisuutta olekaan.
Juu ei ole naisvihaa ei. Näin miehet vastaavat, ja todistavat sen oikeaksi.
Kun naiset vastaavat, niin haluavat sitä klitorista kosketeltavan, ja kun miehet, niin heillä kaikilla erikoisvaimot.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole naisvihaa ei. Näin miehet vastaavat, ja todistavat sen oikeaksi.
Ei me oikeita naisia vihata. Ainoastaan sun kaltaisia suunsoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset vastaavat, niin haluavat sitä klitorista kosketeltavan, ja kun miehet, niin heillä kaikilla erikoisvaimot.
Voi voi kultanuppuni. Yritä nyt jo päästä yli siitä asiasta, että joku voi saada orgasminsa ihan panemalla. Miksi tää asia on sulle niin kovin vaikea hyväksyä?
Mitä sinussa oikein on vialla?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että vaimoni ei ole naisihanteesi mukainen.
Tai no, en oikeastaan. Meillä on hyvää seksiä, ja olisi myös silloin jos hän haluaisi orgasminsa jollakin muulla tavalla kuin panemalla, koska itse haluaisin kaikista mieluiten antaa ne suuseksillä. Arvostan ja ihailen hänen nautintoaan kuitenkin niin paljon, että teen sillä tavalla kuin hän haluaa, eikö sillä tavalla kuin itse haluaisin tai palstanainen haluaisi. Ehkäpä juuri sen vuoksi meillä ei ole koskaan 30 vuoteen ollut mitään kipuiluja tai ongelmia seksin kanssa, kunnioitamme toinen toisiamme niin sängyssä kuin muussakin yhteiselämässsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että vaimoni ei ole naisihanteesi mukainen.
Tai no, en oikeastaan. Meillä on hyvää seksiä, ja olisi myös silloin jos hän haluaisi orgasminsa jollakin muulla tavalla kuin panemalla, koska itse haluaisin kaikista mieluiten antaa ne suuseksillä. Arvostan ja ihailen hänen nautintoaan kuitenkin niin paljon, että teen sillä tavalla kuin hän haluaa, eikö sillä tavalla kuin itse haluaisin tai palstanainen haluaisi. Ehkäpä juuri sen vuoksi meillä ei ole koskaan 30 vuoteen ollut mitään kipuiluja tai ongelmia seksin kanssa, kunnioitamme toinen toisiamme niin sängyssä kuin muussakin yhteiselämässsä.
Tässäpä tuolle kitisijälle hiukan sisäistettävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja vaimo ei saa millään orgasmia yhdynnässä. Klitoriksen kanssakin on hyvin hyvin tarkkaa, miten tulee toimia ja aina mielellään samalla tavalla.
Ai, että nainen on kitisijä, jos sanoo mielipiteensä ja sen miten useimmat naiset orgasminsa saavat. Jopas on. Pitäskö meidän kertoilla täällä, että joo, kun kalu sisään sujahtaa, alkaa mieletön orgasmien aalto. Sekä olis teille oikeaa puhetta, tai sittenolla vaan hiljaa. Kaikin tavoin yritätte saada naiset hiljaisiksi, aivan ääliömäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, että nainen on kitisijä, jos sanoo mielipiteensä ja sen miten useimmat naiset orgasminsa saavat. Jopas on. Pitäskö meidän kertoilla täällä, että joo, kun kalu sisään sujahtaa, alkaa mieletön orgasmien aalto. Sekä olis teille oikeaa puhetta, tai sittenolla vaan hiljaa. Kaikin tavoin yritätte saada naiset hiljaisiksi, aivan ääliömäistä.
No miksi sinä sitten alentuvasti kutsut vaimoani joksikin "erikoisvaimoksi" jos hän nyt ei vaan yksinkertaisesti satu olemaan tässä asiassa samanlainen kuin sinä? Haluaisitko siis mieluummin olla kuulematta mitään tällaisista ihmisistä, vai haluaisitko vain että sinulle valehdellaan että voisit olla onnellinen? Minä vastasin kysymykseesi, jota heti aamun alkajaisiksi aloit aggressiiviseen sävyyn täällä tingata. Sitten ei vastaus kelvannutkaan, vaan tulee vain lisää aggressiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei me yritetä kaikkia naisia hiljentää. Sinut vain. Sun juttusi on aina vaan saman toistoa. Miksi sua vaivaa asia, jos joku saa orkun naimalla. Onko syynä pelkkä kateus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinä sitten alentuvasti kutsut vaimoani joksikin "erikoisvaimoksi" jos hän nyt ei vaan yksinkertaisesti satu olemaan tässä asiassa samanlainen kuin sinä? Haluaisitko siis mieluummin olla kuulematta mitään tällaisista ihmisistä, vai haluaisitko vain että sinulle valehdellaan että voisit olla onnellinen? Minä vastasin kysymykseesi, jota heti aamun alkajaisiksi aloit aggressiiviseen sävyyn täällä tingata. Sitten ei vastaus kelvannutkaan, vaan tulee vain lisää aggressiota.
En yhtään vastusta sinun vaimosi, tai kenenkään muuunkaan orgasmia saatuna vaikka vain panolla. En ole missään niin sanonut ikinä. Ja Erikoisvaimolla sanana tarkoitin ehkä harvinaisempaa, mikä totta onkin. Eli On vain vähän naisia jotka saavat sillä pelkällä panolla, sitäkö ei saisi siis sanoa.
Että naikaa vaan rauhassa täästä eteenpäinkin. Ihmettelen silti aina sitä miksi kun MIES kertoo, saa nainen aina pelkällä panolla, sillävälin itse naiset ja joku uskalias mieskin kertoo, että ei saa, vaan se klitoris on siinä keskeisessä asemassa. Ymmärsitkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me yritetä kaikkia naisia hiljentää. Sinut vain. Sun juttusi on aina vaan saman toistoa. Miksi sua vaivaa asia, jos joku saa orkun naimalla. Onko syynä pelkkä kateus?
Minä saan jokapäivä monta orgasmia, ja siis miksi olisin kateellinen yhtään kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään vastusta sinun vaimosi, tai kenenkään muuunkaan orgasmia saatuna vaikka vain panolla. En ole missään niin sanonut ikinä. Ja Erikoisvaimolla sanana tarkoitin ehkä harvinaisempaa, mikä totta onkin. Eli On vain vähän naisia jotka saavat sillä pelkällä panolla, sitäkö ei saisi siis sanoa.
Että naikaa vaan rauhassa täästä eteenpäinkin. Ihmettelen silti aina sitä miksi kun MIES kertoo, saa nainen aina pelkällä panolla, sillävälin itse naiset ja joku uskalias mieskin kertoo, että ei saa, vaan se klitoris on siinä keskeisessä asemassa. Ymmärsitkö nyt?
Voisitko ensi kerralla miettiä ihan vaan oman pääsi sisällä.
Miksi sä jankkaat tästä asiasta jatkuvasti?
Miksi tää on sulle niin h.lvetin sydänmen asia?
Onko kukaan muuten sanonut, että nainen saa aina pelkällä panolla. Ei ole. Itse sä näitä juttuja täällä ilmoille jatkuvasti heittelet. Haet täältä vaan väittelyseuraa. Keskustelu sun kanssa on täysin mahdotonta.
Mene nyt hinkkaamaan sitä herkkunappulaasi tai mee vaikka kävelylle. Ihan kiva kelikin just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan jokapäivä monta orgasmia, ja siis miksi olisin kateellinen yhtään kellekkään.
On siinä muuten hinkkaamista.
Mitä sä sitten vouhotat asiasta, jos sulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se helvetin hyvä, että edesjoku nainenkin sanoo jotakin, tälle yhdellä riitamiehelle, joka jankkaa jajankkaa eikä itse sano mitään, haukkuu vain naisia.
On siinä muuten hinkkaamista.
Mitä sä sitten vouhotat asiasta, jos sulla on kaikki hyvin.
Usein alle 40 nainen ei ymmärrä seksuaalisuudestaan paljoakaan.