Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi yhdynnässä

Vierailija
07.03.2016 |

Minulla on ongelma - tosin en tiedä, teenkö siitä mielessäni liian ison ongelman. Aloitin seurustelusuhteen muutama kuukausi sitten. Poikaystäväni on ihana, olen rakastunut häneen ja nautin hänen seurastaan kaikin puolin. Nautin myös seksistä hänen kanssaan; oikeastaan hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa olen ikinä pitänyt sitä todella nautittavana.
Ongelmani on kuitenkin se, etten saa orgasmia yhdynnässä. Aivan aluksi se ei häirinnyt minua, ajattelin että tämä on yleistä ja kyllä se sieltä vielä tulee. Olen yrittänyt seksin aikana rentoutua, nauttia ja antaa vain mennä. Mutta orkkua ei näy eikä kuulu, ja nyt se on alkanut vaivata. Poikaystäväni on kärsivällinen, ja olemme yrittäneet yhdessä kaikenlaista. Suuseksillä ja sormetuksella saankin aina. Tuntuu vain että se "jokin" puuttuu, kun yhdynnässä huipentumaa ei tapahdu. Olen puhunutkin poikaystäväni kanssa. Hän on sanonut, ettei pidä asiaa ongelmana, mutta vaistoan, että se vaivaa häntä.
Samoin olen puhunut kahden luotettavan, seurustelusuhteessa olevan ystäväni kanssa toivoen saavani vertaistukea ja neuvoja. Fiilikseni asiasta kuitenkin vain paheni, kun kumpikin ystävä sanoi tulevansa yhdynnässä lähes poikkeuksetta.
Tunnen itseni jotenkin huonommaksi ja vajavaiseksi. Pelkään myös, että poikaystävä alkaa pian pitää seksiä kanssani huonona. Mutta kuten sanoin, en tiedä, teenkö vain asiasta liian suuren numeron? Pitäiskö minun vain lakata vertaamasta itseäni muihin, unohtaa koko juttu ja nauttia seksistä sellaisena kuin se jo on? Voiko orgasmia tosiaan muka "harjoitella", kuten joskus väitetään? Vai jollekin terapeutilleko tässä pitäisi kääntyä?
Millaisia fiiliksiä/kokemuksia teillä on? Toivon asiallisia vastauksia (vaikka arvaankin jo, että myös asiattomia on tulossa). -N24

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kai mennään niin, että hieron aina yhdynnän aikana vaimon klittaa. Hyvin harvinaista, ettei laukea ennen itseä.

Vierailija
82/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaileehan miehetkin saadessaan, ei tuo nyt vaikeaa ole feikatan ns. naisellisesti. Jotkut tosiaan feikanneet ikänsä, joku sen takia että sais se jystämisen loppumaan nopeammin, joku ihan vaan mieksi miehelle.

Mä ainakin suorastaan ulvon eikä mun tulemiseni jää huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan myös aivan huuto orkun, kun mies panee ja samalla helli klitorista. Usein squirttaan samalla, miehn kalu saa silloin kyllä ekstrabuustia.

Vierailija
84/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaileehan miehetkin saadessaan, ei tuo nyt vaikeaa ole feikatan ns. naisellisesti. Jotkut tosiaan feikanneet ikänsä, joku sen takia että sais se jystämisen loppumaan nopeammin, joku ihan vaan mieksi miehelle.

Eipä käy kateeksi teitä feikkaajia. Kyllä oikean orkun panomis aina erottaa feikatusta. Johan sen tuntee kalussakin.

Kyllähän senkin voi teeskennellä. Lihakset liikkuu kun käskee.

Vierailija
85/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä käy kateeksi teitä feikkaajia. Kyllä oikean orkun panomis aina erottaa feikatusta. Johan sen tuntee kalussakin.

Kyllähän senkin voi teeskennellä. Lihakset liikkuu kun käskee.

Kylläpä te näette vaivaa teeskententely kanssa. Saat kyllä olla aika fakiiri jos lypsät pillullasi samalla tavalla kun se kouristelee aidon orkun kynsissä. Mutta mitäpä se mulle kuuluu.

Vierailija
86/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Klitoris on tutkitusti ihmisen herkin elin ja useimmat naiset saavat erittäin nautinnollisia seksuaalisia tuntemuksia ja orgasmeja juuri klitorikseen kohdistuvan fyysisen ärsykkeen kautta. Nainen voi mahdollisesti saada orgasmin, vaikka se olisi muilla tavoin ollut haasteellista. Joku voi jopa kokea orgasmin ensimmäistä kertaa elämässään, hän kuvailee. ltalehti

Vierailija
87/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos klitoris olis miehessä, niin siytä kyllä pitäisi olla räpläämässä kokoajan.

Vierailija
88/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ollut huono antamaan palautetta seksistä ja kyvystäni tyydyttää, saati kehumaan. Eilen kuitenkin yritin udella menneistä. Hän totesi lyhyesti, että eikö orgasmit ole olleet hyvä palaute. No tottahan tuo. Kuten täällä ennenkin kertonut niin hän on saanut aina, joko yhdynnässä tai suuseksillä. Sitten kysyin kummalla tavalla tuntunut paremmalta. Sanoi ettei voi verrata, molemmat yhtä hyviä. Niin, ettei tuohon paremmuuteen näytä vaikuttavan edes iso kalu.

Itse asiassa parhaat muistot oli vikasta raskaudesta, jolloin laukesi rajuimmim omasta mielestään nuolemalla ja peukalon työntämisellä h-hetkellä pyllyyn. Raskauden suurella estrogeenimäärälläkin oli varmaan vaikutusta.

Vierailija
89/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Mutta me hoidettaisiin se homma itse ja ihan omatoimisesti.

Vierailija
90/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis haluaisi että nainen sinuun koskisi, etkö nytkään halua että kulliin koskee?

Vierailija
91/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis haluaisi että nainen sinuun koskisi, etkö nytkään halua että kulliin koskee?

Kyllä sä olet huvittava hahmo.

Vierailija
92/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et osaa muuta kuin haukkua, keskustella et todellakaan osaa, etkä pysty. Aina samaa toisten mollausta, ei mitään muuta. Kun ei pysty mitään järkevää sanomaan, pitää vain haukkua kuin rakkikoira.

Vierailija
93/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et osaa muuta kuin haukkua, keskustella et todellakaan osaa, etkä pysty. Aina samaa toisten mollausta, ei mitään muuta. Kun ei pysty mitään järkevää sanomaan, pitää vain haukkua kuin rakkikoira.

Sähän voisitkin nyt tähän perään analysoida myös omaa "keskustelukulttuuriasi".

Vierailija
94/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän voisitkin nyt tähän perään analysoida myös omaa "keskustelukulttuuriasi".

Oliko siis jotain uutta sanomista aiheeseen.

Vierailija
95/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oliko sulla jotain uutta?

Vierailija
96/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OI että, kuinka fiksua tuo keskustelu on ollut vielä 2016. <3

Internet on nykyään enemmän täynnä toisten mielipiteisiin vaikuttamisyrityksiä, kuin omia yksittäisiä aitoja kokemuksia. Keskustele nyt sitten siinä, kun palstahullut maanisesti myrkyttämässä ilmapiirissä.

Vierailija
97/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies haukkumassa naista aina vaan. Pitäiskö ihan kysyä, haluaako mies tai jotkut miehet rajata naiset kokonaan pois keskusteluista. Ihan Iranin malliin. Saisitte sitten rauhassa puhua vaikka siitä, missä on parhaat maksulliset yms. mukavaa miesten mieliin. Naisena alkaa olla kivet kupissa.

Vierailija
98/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole yhtään miestä?

Vierailija
99/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies haukkumassa naista aina vaan. Pitäiskö ihan kysyä, haluaako mies tai jotkut miehet rajata naiset kokonaan pois keskusteluista. Ihan Iranin malliin. Saisitte sitten rauhassa puhua vaikka siitä, missä on parhaat maksulliset yms. mukavaa miesten mieliin. Naisena alkaa olla kivet kupissa.

Sinut täältä pitäisi poistaa.

Sinä poistatat tämän viestin, koska et pysty käsittelemään faktaa etkä totuutta.

Vierailija
100/103 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut täältä pitäisi poistaa.

Sinä poistatat tämän viestin, koska et pysty käsittelemään faktaa etkä totuutta.

Kerro nyt mikä on fakta ja totuus?