Orgasmi yhdynnässä
Minulla on ongelma - tosin en tiedä, teenkö siitä mielessäni liian ison ongelman. Aloitin seurustelusuhteen muutama kuukausi sitten. Poikaystäväni on ihana, olen rakastunut häneen ja nautin hänen seurastaan kaikin puolin. Nautin myös seksistä hänen kanssaan; oikeastaan hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa olen ikinä pitänyt sitä todella nautittavana.
Ongelmani on kuitenkin se, etten saa orgasmia yhdynnässä. Aivan aluksi se ei häirinnyt minua, ajattelin että tämä on yleistä ja kyllä se sieltä vielä tulee. Olen yrittänyt seksin aikana rentoutua, nauttia ja antaa vain mennä. Mutta orkkua ei näy eikä kuulu, ja nyt se on alkanut vaivata. Poikaystäväni on kärsivällinen, ja olemme yrittäneet yhdessä kaikenlaista. Suuseksillä ja sormetuksella saankin aina. Tuntuu vain että se "jokin" puuttuu, kun yhdynnässä huipentumaa ei tapahdu. Olen puhunutkin poikaystäväni kanssa. Hän on sanonut, ettei pidä asiaa ongelmana, mutta vaistoan, että se vaivaa häntä.
Samoin olen puhunut kahden luotettavan, seurustelusuhteessa olevan ystäväni kanssa toivoen saavani vertaistukea ja neuvoja. Fiilikseni asiasta kuitenkin vain paheni, kun kumpikin ystävä sanoi tulevansa yhdynnässä lähes poikkeuksetta.
Tunnen itseni jotenkin huonommaksi ja vajavaiseksi. Pelkään myös, että poikaystävä alkaa pian pitää seksiä kanssani huonona. Mutta kuten sanoin, en tiedä, teenkö vain asiasta liian suuren numeron? Pitäiskö minun vain lakata vertaamasta itseäni muihin, unohtaa koko juttu ja nauttia seksistä sellaisena kuin se jo on? Voiko orgasmia tosiaan muka "harjoitella", kuten joskus väitetään? Vai jollekin terapeutilleko tässä pitäisi kääntyä?
Millaisia fiiliksiä/kokemuksia teillä on? Toivon asiallisia vastauksia (vaikka arvaankin jo, että myös asiattomia on tulossa). -N24
Kommentit (103)
Kuinka paljon oikeasti miehen kestävyys vaikuttaa tähän asiaan? Kun useimmat miehethän laukeavat muutamissa minuuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon oikeasti miehen kestävyys vaikuttaa tähän asiaan? Kun useimmat miehethän laukeavat muutamissa minuuteissa.
paljom.
Voitko nyt siis kertoa?