Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KASSATYTÖT! Pikku flirtti kuuluu asiakas palveluun

mryouth75
04.03.2016 |

Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä tää yks ryhmä, miehet jotka nolaavat vaimojaan flirttailijat. Se on jotakin niin käsittämättömän typerää. Vaimo on häpeissään, itsellä on niin vaivautunut olo että tekis mieli antaa äijälle litsari. Jostakin syystä nää sankarit eivät itse tajua ollenkaan kuinka typerän kuvan itsestään antavat.

Vierailija
82/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika hyvä näyttelijä että pahimmillaan saman ukon samat jutut jaksaa huvittaa vielä sillä 10000kin kerralla. On myös mahdollista heittää flirttiä ei inhottavasti 😲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mister youth 75... Muahhahhaaaa :D  

Viittaako 75 syntymävuoteen vai ikääsi vuosissa? Vanha olet enivei parikymppisen naisen mielestä.

Vierailija
84/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan flirttaile ei kuulu toimenkuvaan. Ystävällinen saa ja pitääkin olla, mutta flirttailu ei kuulu työpaikalle.

Vierailija
85/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielisyys, "minä olen parempi" -asenne, tällaisista on nykypäivän kassat tehty.

-mryouth75

-mrikäloppu75 vois suosiosta jättää flirttailun meitä nuorempia kohtaan. Ei meitä huvita flirttailla vanhoille rasvaisille miehille.

Vierailija
86/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää mryouth75 se sama ikäloppu, joka viime kesänä kysyi miten parikymppisille voi iskostaa ettei nelikymppinen oo ikäloppu? Stalkkas sitä kassaneitiä instas ja fb:s, seuras kotiin ja suuttui silmittömästi kun kassaneiti ilmoitti seurustelevansa ja väitti kassaneidin nolanneen hänet täysin ja valehdelleen hänelle, kun ei sillä kassaneidillä ollut instassa hempeilykuvia poikaystävänsä kanssa.

Vierailija
87/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näemmä ymmärretä pikkuflirtin ja limaisia ehdotuksia tekevän äijän eroa!

Entä, jos pikkuflirttailija on saman ikäinen? Meneekös sitten jakeluun?

Vierailija
88/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näemmä ymmärretä pikkuflirtin ja limaisia ehdotuksia tekevän äijän eroa!

Entä, jos pikkuflirttailija on saman ikäinen? Meneekös sitten jakeluun?

Ei meille pikkuflirtistä makseta. Hymyily ja silmiin katsominen kyllä kuuluu hyvään asiakaspalveluun. Ja yleensä tollasten ikäloppujen pikkuflirtti on suoraa ehdottelua.

Vierailija
89/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa muutama puhuu kaikkien nuorten naisten suulla.

Vierailija
90/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti alkuperäisen tekstin luettuani, että nyt tulee kuraa ja rankasti.

T. Aina ystävällinen m42

Vierailija
91/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa muutama puhuu kaikkien nuorten naisten suulla.

Lähes kaikki nuoret naiset pitävät vanhempia miehiä täysin seksuaalittomina olentoina, eikä voisi edes ajatella flirttiä, suhdetta tai seksiä sellaisen kanssa. Gold diggerit ja isähahmoa etsivät erikseen.

Vierailija
92/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ei kuulu palveluun, mutta flirtti on tehokas myyntikeino. Sillä voi saada helposti illan viimeisen porukkakenon myytyä vakioasiakkaille. Kumpikin kuitenkin tietää, ettei se sen vakavempaa ole, kun toinen osapuoli on 50+ ukko ja toinen parikymppinen lesbotyttö. Ja piristäähän se työpäivää.

Vierailija
93/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin heti, että pikku flirtti ymmärretään väärin.

Itseltänihän tuo sujuu sujuvasti kuin vuoripuron soljuminen.

Tönkkösuolatuta av-mammat eivät ymmärrä sanan merkitystä ja sen  käyttöä, sillä ovat heti puolustuskannalla.

On mukava piristää kassaneitien kiireistä päivää toimimalla hihnalla sujuvasti ja hieman pilke silmäkulmassa  sanailla positiivisia asioita mm. tuotteista, säästä, loman odotuksesta jne.

Tietenkin tuonkin voi ymmärtää asenteellisesti väärin.

Tuo on normaalia kommunikointia eikä mitään flirttiä. Käsitteet sekaisin sulla, meh.

Niin varmaan, mutta katsopas tuota edellistä jyrmyä. (36.) Eikä osaa edes lainata kääminpalossaan!

Käsiteet väärin m.. eiku heh.

Ahaa, no jyrmy veikkaa että sä olet juuri sellainen "charmantti herrasmies", joka alkaa kinuamaan puhelinnumeroa ja vuoron päättymisaikaa, ihan vaan siksi että aspa hymyili ja katsoi silmiin. "Onkos tytöllä poikaystävää, mihinkäs aikaan tytön vuoro loppuu?" Tää on jo niin monesti kuultu ja nähty.

Vierailija
94/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassatyttönen kirjoitti:

Flirtti ei kuulu palveluun, mutta flirtti on tehokas myyntikeino. Sillä voi saada helposti illan viimeisen porukkakenon myytyä vakioasiakkaille. Kumpikin kuitenkin tietää, ettei se sen vakavempaa ole, kun toinen osapuoli on 50+ ukko ja toinen parikymppinen lesbotyttö. Ja piristäähän se työpäivää.

Ai kenen työpäivää? Tuskin ainakaan se kaksikymppinen tyttö piristyy raskaan työpäivän päätteeksi heitetystä flirtistä, jos sen heittäjä on vanhempi kuin oma isä. Se viisikymppinen papparainen saattaa kyllä pirisityäkin, ei siinä.

Vierailija
95/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity asiakaspalveluun mutta liittyy noihin papparaisiin ja niiden käsityksiin flirtistä:

Mä asuin aikoinaan rivarissa poikaystävän kanssa, ja seinänaapuriksi muutti sellainen vanha pariskunta, olisivatko olleet päälle seitsenkymppisiä. Pappa aina väliaidan yli pyrki juttusille, kun puuhailin takapihalla tai otin aurinkoa. Ystävällisenä ihmisenä toki juttelin takaisin ihan ystävälliseen sävyyn ja olin nauravinani se vitseille - virhe! Sehän alkoi innoissaan kuvitella, että mä, kaksikymppinen seurusteleva likka, olin ihastunut siihen. Alkoi ilmaantua meidän takapihalle juttelemaan rasvaisia pukeutuneena pelkkiin pikkuriikkisiin shorteisin. Voi kuvotus, loppui se ystävällisyys siihen, ja loppui myös mun auringonotto siinä osoitteessa.

Ihan oikeesti, mikä pala tuommoisten miesten päästä puuttuu?

Vierailija
96/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Ai kenen työpäivää? Tuskin ainakaan se kaksikymppinen tyttö piristyy raskaan työpäivän päätteeksi heitetystä flirtistä, jos sen heittäjä on vanhempi kuin oma isä. Se viisikymppinen papparainen saattaa kyllä pirisityäkin, ei siinä.

Kyllä mä piristyn. Meillä on ihania veikeitä vakioasiakkaita, ja niiden kanssa hassuttelu on ihan mukavaa vaihtelua yrmeisiin murahtelijoihin. Ei se "flirtti" tarkoita mitään seksikutsua. Eikä tarvitse puhua minusta kolmannessa persoonassa. Olen vielä osallisena tässä ketjussa :)

Vierailija
97/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassatyttönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Kyllä mä piristyn. Meillä on ihania veikeitä vakioasiakkaita, ja niiden kanssa hassuttelu on ihan mukavaa vaihtelua yrmeisiin murahtelijoihin. Ei se "flirtti" tarkoita mitään seksikutsua. Eikä tarvitse puhua minusta kolmannessa persoonassa. Olen vielä osallisena tässä ketjussa :)

Okei, sä piristyt. Sulla on fiksut vakiasiakkaat, jotka ei tulkitse flirttiä seksikutsuksi tai lupaukseksi seurustelusta. Kaikilla ei ole yhtä hyvin.

Vierailija
98/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä tympii kassaneidit joihin ei saa edes katsekontaktia. On siinä kiva kiittää kun toinen katsoo koko ajan muualle.

Olen varmaan hirveä limanuljaska joka ei ansaitse hyvää asiakaspalvelua. Vaikka en flirttaa.

Vierailija
99/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne mrikäloppu75 on jäänyt?

Vierailija
100/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä tympii kassaneidit joihin ei saa edes katsekontaktia. On siinä kiva kiittää kun toinen katsoo koko ajan muualle.

Olen varmaan hirveä limanuljaska joka ei ansaitse hyvää asiakaspalvelua. Vaikka en flirttaa.

Tuskin sussa mitään vikaa on. Vika on niissä kymmenissä aiemmissa miesasiakkaissa, jotka ovat tulkinneet silmiin katsomisen luvaksi alkaa ahdistella treffipyynnöillä ja seksin vonkauksella. Tyhmempikin oppii ennemmin tai myöhemmin, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi