KASSATYTÖT! Pikku flirtti kuuluu asiakas palveluun
Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.
Kommentit (173)
Kohteliaisuus ja hymyily eivät ole flirttiä.
Jotkut vain luulevat niin. Sellaiset ihmiset hieman säälittävät...
Olin nuorena kassalla töissä ja minulla oli tapana olla iloinen ja hymyillä jokaiselle asiakkaalle. Joitakin kertoja sain suorastaan jankata jollekin miehelle että en anna puhelinnumeroa tai en kerro milloin pääsen töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kuulu. Voisko muuten johtua ettei sulle flirttailla enää takaisin kun oot ikäloppu?
Mulle alko joku keski-ikänen limanuljaska flirttaileen kassalla kun olin asiakkaana. Kassapoikakin katto et mitä vittua toi yrittää ja kun se ällösetä alko kyseleen mun suunnitelmia ja kelpaisko komean miehen seura, niin totesin, " joo kelpaa, mut sä oot ruma ja vanha"Eli sua saa kutsua keski-ikäsenä vanhaksi limaseksi huoraksi?
Jos keski-ikäinen nainen yrittää "flirttailla" nuorelle kassapojalle muka-nokkelasti, ihan vapasti saat kutsua vanhaksi ja limaiseksi. Mutta en ymmärä, mistä tuon huoran tuohon vetäisit. Yritätkö olla muka-nokkela?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kuulu. Voisko muuten johtua ettei sulle flirttailla enää takaisin kun oot ikäloppu?
Mulle alko joku keski-ikänen limanuljaska flirttaileen kassalla kun olin asiakkaana. Kassapoikakin katto et mitä vittua toi yrittää ja kun se ällösetä alko kyseleen mun suunnitelmia ja kelpaisko komean miehen seura, niin totesin, " joo kelpaa, mut sä oot ruma ja vanha"Eli sua saa kutsua keski-ikäsenä vanhaksi limaseksi huoraksi?
Vanha limainen täti olisi ehkä paremmin sopiva vastinen vanhalle limaiselle sedälle. Ja sellaiseksi saa sanoa, jos epätoivoisesti yritän puolta nuorempia poikia.
Saan palkan ilman flirttiä, miksi vaivautuisin? Ei tosiaan kiinnosta vuokratyöntekijänä tehdä mitään ekstraa. En ole henkisesti mitenkään sitoutunut työyhteisöön tai motivoitunut tekemään kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen käyttäytyessä rasvaisesti parikymppiselle mieskassalle niin kyllä.
Mikä on Marokossa mammoille flirttiä on Suomessa limakullisten äijien törkeää ehdottelua.
Suomalaisten huono käytös johtuukin näiden nuivien mammojen vainoharhaisuudesta.
Kassaneiti onkin tästälähtien vaan hihnan jatke, jota ei tarvitse huomioida sen kummemmin. Kunhan osaa vetää viivan oikein, ja loppusumma stemmaa. Kaadankin tästälähtien ostokseni hihnalle läjään ilman mitään järjestelyjä. Kaivelkoot koodit siitä rydöstä itse, kun tähänasti olen järjestellyt viivakoodit lukijan suuntaan ja riviin.
Odottakaas, sillä asiakas on aina oikeassa!
Ehkä sun pitäisi antaa tippiä että joku viittii flirttailla sun kanssa?
Koska sun jutut on niin huonoja.
Pikkuflirtti ja puhelinnumeron pyynti on hieman eri asia.
Mutta eihän av koskaan yllätä positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska sun jutut on niin huonoja.
Kenelle? Myymälänhoitaja antaa typylle potkut.
Niin ja tiedän että ainakin yhdessä vantaalla olevassa pisteessä on työntekijöiltä nauraminen kiellettyä..... :D? Älkää kysykö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sun jutut on niin huonoja.Kenelle? Myymälänhoitaja antaa typylle potkut.
Antaa potkut, kun ei suostu flirttailemaan limaisille vanhoille äijille?
Taitaa kassaneideillä olla hiukan korkeat odotukset vetovoimastaan. Kukahan mies yrittää pokata, jotain kassamuijaa? Ne luulevat vaan, jos hymyilee, iskuyritykseksi. Buahhahhaaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Marokossa mammoille flirttiä on Suomessa limakullisten äijien törkeää ehdottelua.
Suomalaisten huono käytös johtuukin näiden nuivien mammojen vainoharhaisuudesta.
Kassaneiti onkin tästälähtien vaan hihnan jatke, jota ei tarvitse huomioida sen kummemmin. Kunhan osaa vetää viivan oikein, ja loppusumma stemmaa. Kaadankin tästälähtien ostokseni hihnalle läjään ilman mitään järjestelyjä. Kaivelkoot koodit siitä rydöstä itse, kun tähänasti olen järjestellyt viivakoodit lukijan suuntaan ja riviin.
Joo. Voi jestas että ihminen voi olla pohjattoman tyhmä.
Jos sinusta normaali kohtelias käytös on flirttiä, niin ihan vapaasti voit kaataa ostoksesi rydäksi kassahihnalle. Ettei vaan vahingossakaan tulis "flirttailtua" kanssasi, huuuu.
Ihan oikeesti, millainen sanavarasto ja käsitteiden hallintakyky kaltaisellasi ihmisellä on? (Vastaan itselleni, koska epäilen ettet sinä siihen kykene: Ei sitten yhtään minkäänlaista.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sun jutut on niin huonoja.Kenelle? Myymälänhoitaja antaa typylle potkut.
Antaa potkut, kun ei suostu flirttailemaan limaisille vanhoille äijille?
Jos antaa tippiä, jonka vastaanottaminen on kiellettyä. Vaikeeta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Voi jestas että ihminen voi olla pohjattoman tyhmä.
Jos sinusta normaali kohtelias käytös on flirttiä, niin ihan vapaasti voit kaataa ostoksesi rydäksi kassahihnalle. Ettei vaan vahingossakaan tulis "flirttailtua" kanssasi, huuuu.
Ihan oikeesti, millainen sanavarasto ja käsitteiden hallintakyky kaltaisellasi ihmisellä on? (Vastaan itselleni, koska epäilen ettet sinä siihen kykene: Ei sitten yhtään minkäänlaista.)
Ohoh menitkös henkilöön? Eikö tässä ketjussa ole moneen otteeseen todistettu, kuinka normaalikin kohteliaisuuksien vaihtaminen on limaista flirttiä. Luepas uudestaan.
Kykenetkö koskaan keskustemaan asiallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Voi, kävikö tunteisiin?
Ne flirttailut ja muut siihen liittyvät palvelut voi ostaa asiaan vihkiytyneiltä naisilta tai käymällä baarissa.
Kaupan kassan velvollisuus ei ole tyydyttää asiakkaan flirttailun halua tai toimia sosiaalisena kontaktina.
Turha sinun on siitä nokkiisi ottaa.
Tämä keskustelu kuullostaa tutulta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2477592/mies_29v_1v_miettii_menin_kauppa…
Kyllä mä myyjänä pientä flirttiä heitän yleensä vanhempien miesten kanssa.
Pientä iloa pitää minunkin päivässä olla 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kävikö tunteisiin?
Ne flirttailut ja muut siihen liittyvät palvelut voi ostaa asiaan vihkiytyneiltä naisilta tai käymällä baarissa.
Kaupan kassan velvollisuus ei ole tyydyttää asiakkaan flirttailun halua tai toimia sosiaalisena kontaktina.
Turha sinun on siitä nokkiisi ottaa.
Eli et sinäkään ymmärrä pikku flirttiä. Se ei nimittäin ole mitään pokaamista.
Mikä teitä suomalaisia naisia oikein vaivaa, kun olette niin hemmetin tosikkoja?
Eli 20v kassaneidin pitäs lähtee +40 vuotiaan flirtteihin mukaan. Joo kyllä