Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KASSATYTÖT! Pikku flirtti kuuluu asiakas palveluun

mryouth75
04.03.2016 |

Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kassaneideillä olla hiukan korkeat odotukset vetovoimastaan. Kukahan mies yrittää pokata, jotain kassamuijaa? Ne luulevat vaan, jos hymyilee, iskuyritykseksi. Buahhahhaaa!

Voi kuule. Nuoret ja nätit tytöt kassalla saavat lähes päivittäin ihan suoria ehdotuksia. Joko ehdotetaan suoraan seksiä, treffejä tai kysellään numeroa.

Myyjän ei itse tarvitse aina kuin hymyillä ja katsoa silmiin niin jo on joku kommentoimassa heti jotain vihjailevaa.

Vierailija
62/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä myyjänä pientä flirttiä heitän yleensä vanhempien miesten kanssa.

Pientä iloa pitää minunkin päivässä olla 😉

Tätä minä juuri tarkoitan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Marokossa mammoille flirttiä on Suomessa limakullisten äijien törkeää ehdottelua.

Suomalaisten huono käytös johtuukin näiden nuivien mammojen vainoharhaisuudesta.

Kassaneiti onkin tästälähtien vaan hihnan jatke, jota ei tarvitse huomioida sen kummemmin. Kunhan osaa vetää viivan oikein, ja loppusumma stemmaa. Kaadankin tästälähtien ostokseni hihnalle läjään ilman mitään järjestelyjä. Kaivelkoot koodit siitä  rydöstä itse, kun tähänasti olen järjestellyt viivakoodit lukijan suuntaan ja riviin.

Odottakaas, sillä asiakas on aina oikeassa!

Joo. Voi jestas että ihminen voi olla pohjattoman tyhmä.

Jos sinusta normaali kohtelias käytös on flirttiä, niin ihan vapaasti voit kaataa ostoksesi rydäksi kassahihnalle. Ettei vaan vahingossakaan tulis "flirttailtua" kanssasi, huuuu.

Ihan oikeesti, millainen sanavarasto ja käsitteiden hallintakyky kaltaisellasi ihmisellä on? (Vastaan itselleni, koska epäilen ettet sinä siihen kykene: Ei sitten yhtään minkäänlaista.)

Ohoh menitkös henkilöön? Eikö tässä ketjussa ole moneen otteeseen todistettu, kuinka normaalikin kohteliaisuuksien vaihtaminen on limaista flirttiä. Luepas uudestaan.

Kykenetkö koskaan keskustemaan asiallisesti?

Niin, johan tässä on tullut todennetuksi, että joillekin keksi-ikäisille miehille normaali, ystävällinen käytös on flirttiä. Pitää olla töykeä ja asiaton, jos ei halua tulla väärin ymmärretyksi (olitko se sinä, joka ilmoitti alkavansa käyttäytyä huonosti kassajonossa, kun ei kerra saa "flirttailla"?)

Kohta uskalla enää yhdellekään keski-ikäiselle äijälle olla kohtelias, heti kuvittelevat flirtiksi.

Kaikki muut toki ymmärtävät, että hymy ja ystävällisyys ovat ihan normaalia käytöstä eivätkä todellakaan ole lupaus mistään enemmästä.

Vierailija
64/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kassaneideillä olla hiukan korkeat odotukset vetovoimastaan. Kukahan mies yrittää pokata, jotain kassamuijaa? Ne luulevat vaan, jos hymyilee, iskuyritykseksi. Buahhahhaaa!

Voi kuule. Nuoret ja nätit tytöt kassalla saavat lähes päivittäin ihan suoria ehdotuksia. Joko ehdotetaan suoraan seksiä, treffejä tai kysellään numeroa.

Myyjän ei itse tarvitse aina kuin hymyillä ja katsoa silmiin niin jo on joku kommentoimassa heti jotain vihjailevaa.

Ei se oman kokemukseni mukaan noin ihan mene. Olen oman asiakaspalvelu-urani kuokkinut.

Vierailija
65/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Marokossa mammoille flirttiä on Suomessa limakullisten äijien törkeää ehdottelua.

Suomalaisten huono käytös johtuukin näiden nuivien mammojen vainoharhaisuudesta.

Kassaneiti onkin tästälähtien vaan hihnan jatke, jota ei tarvitse huomioida sen kummemmin. Kunhan osaa vetää viivan oikein, ja loppusumma stemmaa. Kaadankin tästälähtien ostokseni hihnalle läjään ilman mitään järjestelyjä. Kaivelkoot koodit siitä  rydöstä itse, kun tähänasti olen järjestellyt viivakoodit lukijan suuntaan ja riviin.

Jos sinusta normaali kohtelias käytös on flirttiä, niin ihan vapaasti voit kaataa ostoksesi rydäksi kassahihnalle. Ettei vaan vahingossakaan tulis "flirttailtua" kanssasi, huuuu.

Ihan oikeesti, millainen sanavarasto ja käsitteiden hallintakyky kaltaisellasi ihmisellä on? (Vastaan itselleni, koska epäilen ettet sinä siihen kykene: Ei sitten yhtään minkäänlaista.)

Ohoh menitkös henkilöön? Eikö tässä ketjussa ole moneen otteeseen todistettu, kuinka normaalikin kohteliaisuuksien vaihtaminen on limaista flirttiä. Luepas uudestaan.

Niin, johan tässä on tullut todennetuksi, että joillekin keksi-ikäisille miehille normaali, ystävällinen käytös on flirttiä. Pitää olla töykeä ja asiaton, jos ei halua tulla väärin ymmärretyksi (olitko se sinä, joka ilmoitti alkavansa käyttäytyä huonosti kassajonossa, kun ei kerra saa "flirttailla"?)

Kohta uskalla enää yhdellekään keski-ikäiselle äijälle olla kohtelias, heti kuvittelevat flirtiksi.

Kaikki muut toki ymmärtävät, että hymy ja ystävällisyys ovat ihan normaalia käytöstä eivätkä todellakaan ole lupaus mistään enemmästä.

Olen. Etkö tosiaankaan ymmärrä pikku flirttiä?

Vierailija
66/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjättäret tekevät sitä mistä heille maksetaan. Eli palvelevat asiakkaita. Palveluun ei kuulu asiakkaan kanssa silmäniskujen jakaminen tai hihittely.

Kohteliaisuus ja hymyily on asia erikseen, se taas kuuluu työhön. Eli vaikka sään kommentointi tai muu...

Vierailija
67/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmisillä on puurot ja vellit sekaisin.

Toiset puhuu ihan tavallisesta kohteliaisuudesta ja toiset luulevat sitä flirtiksi.

Huoh.

Vierailija
68/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kävikö tunteisiin?

Ne flirttailut ja muut siihen liittyvät palvelut voi ostaa asiaan vihkiytyneiltä naisilta tai käymällä baarissa.

Kaupan kassan velvollisuus ei ole tyydyttää asiakkaan flirttailun halua tai toimia sosiaalisena kontaktina.

Turha sinun on siitä nokkiisi ottaa.

Eli et sinäkään ymmärrä pikku flirttiä.  Se ei nimittäin ole mitään pokaamista.

Mikä teitä suomalaisia naisia oikein vaivaa, kun olette niin hemmetin tosikkoja?

Ne keski-ikäiset, puhelinnumeroa, treffejä ja seksiä vonkaavat kesi-ikäiset "adonikset" meitä varmaan vaivaavat. Ne kuvittelevat, että jos kassa normaalisti sanoo päivää, hymyilee ja katsoo silmiin, niin se oln vähintään treffipyyntö ja lupaus seksistä.

Vierailija
69/173 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pikku flirtti työn ohessa ei ole liian paljon vaadittu. Miettikää esim. baari työntekijöitä jotka ovat topless, mitäspä jos olisi myös topless -kassoja?

-mryouth75

70/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mryouth75 kirjoitti:

Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.

Ei yhteenkään asiakaspalvelutyöhön KUULU flirttailu.Mielestäni se ei ole edes jonkun kaupan kassan kanssa sopivaa,hidastaa vain ruuhka-aikaan jos siihen jää lätisemään.Esimerkiksi jossain lähiöpubissa on aivan erilainen palvelukulttuuri,sielläkään flirttailu ei kuulu työnkuvaan,mutta sitä voi harrastaa jos asiakkaat ovat miellyttäviä.

Hyvään asiakaspalveluun kuuluu kohtelias ja ystävällinen käytös,kaikki muu on vapaaehtoista.

Vierailija
71/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Etkö tosiaankaan ymmärrä pikku flirttiä?

Tämä sankari tässä on loistava esimerkki sosiaalisilta taidoiltaan kömpelöstä Suomi-miehestä. Muille ihan tuikitavallinen, normaalin ystävällinen käytös on heille flirttiä, jota harrastetaan kauniiden kassaneitien kanssa. Muille sitten voikin olla töykeä, jopa törkeä, koska keski-ikäisen pulleron kanssa ei huvita "flirttailla". Selittää hyvin suomalaisten miesten käytöstapojen puutetta laajemminkin.

Vierailija
72/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitten onko se flirttiä vai mitä, mutta sinisilmäisten kassablondien kanssa tulee välillä vaihdettua varsin syviä katseita. Itse olen tumma ja ruskeat silmät. Ikäerokaan ei tunnu haittaavan kun biologinen yhteensopivuus kohtaa.

Vierailija
73/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sitten onko se flirttiä vai mitä, mutta sinisilmäisten kassablondien kanssa tulee välillä vaihdettua varsin syviä katseita. Itse olen tumma ja ruskeat silmät. Ikäerokaan ei tunnu haittaavan kun biologinen yhteensopivuus kohtaa.

Se syvä katse tarkoittaa oh shit, tuolta se taas tulee.

Vierailija
74/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys, "minä olen parempi" -asenne, tällaisista on nykypäivän kassat tehty.

-mryouth75

Vierailija
75/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FYI: kassavuoron pituus on ajankohdasta ja kaupan koosta riippuen 4-9 tuntia. Aloittaja viipyy kassalla vain pienen hetken eikä ilmeisesti tajua, miten monta toiveikasta "flirttailijaa" se sama kassahenkilö kohtaa vuoronsa aikana. Joskus ei vain jaksa olla tyttöystävän korvikkeena tuntemattomille mieshenkilöille...

Vierailija
76/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset miehet ovat ehdottomasti hankalimpia asiakkaita.

Potenssin lamaantuessa ja pötsin kasvaessa ilkeys ja häijyys lisääntyvät mielessä ja kaikissa muissa on jotain vikaa. Kassoille huudetaan, kun ei käsitetä, mistä jokin tuote löytyy tai suosikkikalja on päässyt loppumaan tai kello on 21:20.

Surkeaa sakkia. Simppelit miespoloiset.

Potenssi lamaantuu, kun testosteroni vähenee. Alhaiset mieshormonitasot tekevät äijistä niin pirun kiukkuisia. Ja esim. lihavuus romahduttaa sukuhormonitasoja niin miehillä kuin naisilla.

Vierailija
77/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se syvä katse tarkoittaa oh shit, tuolta se taas tulee.

Erotan kyllä tympeän EVVK-kassan. Siinä kassatapahtumassa on sitäpaitsi 3 hetkeä, kun niitä katseita voi vaihtaa. Ja ne hetket myös todella radikaalisti vaihtelevat.

Vierailija
78/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina valmis heittämään läppää ja pyrin aina pitämään hyväntuulisen fiiliksen asiakaskohtaamisissa. Vaikka tulisi paskaa läppää (esim. "Mallun punanen" "kova vai pehmeä?" "ettekös te kaikki halua kovaa?") niin sitten vaan nauran tai vastaan "jaa-a" hyväntuulisena.

Ongelmahan tästä "flirtistä" tulee kun jotkut ei osaa lopettaa tai ei muuten ymmärrä rajoja. Etenkin keski-iästä ylöspäin kaikki sedät elää jotenkin edelleen nuoruuttaan, että on ok tunkea toisen henk. koht. reviirille. Joku siitä hermostuu ja toteaa ettei enää heitä mitään läppää, jonka voi tulkita mitenkin. Itse vain ilmoitan asiakkaalle, jos hän toimii asiattomasti. Mutta en mä pientä vitsailua ja naureskelua kassalla muutaman törpön takia lopeta. Vaikka tietenkään se flirtti ei automaattisesti kuulu kassalle, ei oo osa meidän palvelulupausta, sori ;)

Vierailija
79/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielisyys, "minä olen parempi" -asenne, tällaisista on nykypäivän kassat tehty.

-mryouth75

Aaha, sä oli näitä, jotka ei vaan tajua vaikka ratakiskosta väännettäis. Turha edes yrittää mitään selittää, kun valmiiksi naulattua mielipidettä ei mitkään faktat muuta. Jatka siis rauhassa kassatyttöjen vihaamista ja katkeroitumista.

Vierailija
80/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin nuorena kassalla. Koin vanhempien miesten flirttailut todella pelottavina ja inhottavina. Enkä ole yhtään ujo. Jotenkin se oli vain karmeaa, kun vanhat miehet, joita itse en siinä

Iässä edes pitänyt seksuaalisina olentoina yrittivät jotakin. Vanhemmat miehet eivät tajua, miltä näyttävät nuoren naisen silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi