KASSATYTÖT! Pikku flirtti kuuluu asiakas palveluun
Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kuullostaa tutulta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2477592/mies_29v_1v_miettii_menin_kauppa…
Jos haluatte kommentoida tätä provoketjua niin lukekaa ensin tuon yllä mainittu keskustelu kauppaan menemisestä sosiaalisella päällä...
Linkki uudelleen
http://www.vauva.fi/keskustelu/2477592/mies_29v_1v_miettii_menin_kauppa…
-
Ihme juttuja,minä kyllä mietin kauppaan mennessä aina vain sitä omaa senhetkistä ostoslistaani ja siellä perillä sitten ehkä katselen tarjouksia.
Ihan sama minusta kuka kassalla istuu,oli mies tai nainen,nuori tai vanha ,kunhan hoitaa sen hommansa mitä on siellä tekemässä ,eikä jää suustaan kiinni,varsinkaan kenenkään edessäni jonossa olevan asiakkaan kanssa.
Jonoista yritän aina katsoa sen lyhimmän.
Näin nähdäkseni muutkin yleensä kaupassa toimivat.
No Homo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Nuoret naiset ovat hirveän nenäkkäitä nykyään! Se piristi päivää, kun nuori kassaneiti vähän flirttaili takaisin ja hymyili sievästi..
M41
No mitäs jos ois ollu vanha kassaneiti? Tai kassapoika
Me vanhemmat miehet emme kaipaa ikäistemme tai vanhempien naisten huomiota. Vain nuorten kauniiden naisten ihailu on toivottua. Meillä on oikeus siihen, olemmehan sentään miehiä parhaassa iässämme! Se kun vaan on niin, että miehet ovat parhaimmillaan joka iässä, naiset taas alle 30-vuotiaina.
Puppelipoikiin en ota kantaa.
Miehen viimeinen käyttöpäivä on päivää ennen 30v synttäriä.
Biologisesti Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei siis tottakai, kun oot kuunnellu mahdollisesti 6 tuntia jo sille päivälle limasten setämiesten vokotteluja, niin ehdottomasti mun pitäis kuunnella niitä oikein hymyssä suin ja vokotella takaisin vaikka jokaisen keski-ikäisen limatatin kehujen kohdalla oksennan vähän suuhuni. En ole sulle kultu, hani, kaunotar, seksipupu (kyllä, viimeksi tänään). Kassaneiti ja mun oma nimi on sopivia nimityksiä.
Ei minua ei kiihota isäni ikäiset setämiehet ollenkaan, ja te jotka kuvittelette että se on meistä jotenkin imartelevaa niin miettikää siihen kassatytön tilalle oma tyttärenne kuuntelemaan oksettavien paskamahojen kehuja.
Antakaa työrauha, minulla on oikeus työskennellä ilman seksuaalista häirintää.
Täh?? Nuoret naisethan ovat ihan hulluna meihin vanhempiin miehiin. Mick Jaggerkin, 72v, seurustelee 27-vuotiaan kaunottaren kanssa! Siihen minäkin tähtään. Vanhoihin naisiin kun ei tarvitse tyytyä. Ja kyllä nuoret naiset ihailee meitä vanhempia miehiä, ette vaan kehtaa myöntää sitä!! Biologia on tarkoittanut näin.
Mick jaggeril on miljoonia rahaa. Toki mäkin voisin sen kans suhteeseen alkaa, kunhan mun ei tarvi sen kans harrastaa seksiä. :) seksiä harrastan vain ikäisteni kuumien nuorien miesten kanssa.
Puhutaanko täällä 'seksinharrastamisesta',vaiko kassatyön arjesta,kauppojen ja markettien toiminnasta,vai jonkun seksifantasioista ? Aihe tuntuu jo täällä kokonaan hukkuneen.
Kumma miten missään kaupassa kassalla työskennessäni ei oo ohjeistettu, et pitää mennä flirttiin mukaan, on kyllä perehdytys nyt ollut ihan vajaa... Sanottu, ole ystävällinen, hymyile ja jos ei pysty ongelmaa yksin tai vieraisen kassan kanssa ratkaista, niin soittaa pääkassalle.
T. Se kassa, jonka on vaikeaa pitää hymyä yllä kiukkuisten tiuskijoiden ja likaisten, lähes syliin asti nojaavien haistevien, yököttävien miesten kanssa, jotka kuvittelee flirttailevansa, vaikka oikeasti laukookin tylsääkin tylsempiä kliseitä.
Ei. Ei kassaneidit haluta treffeille teidän kanssa, vaan hoitaa työnsä rauhassa ja molemminpuolisella kohteliaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Kumma miten missään kaupassa kassalla työskennessäni ei oo ohjeistettu, et pitää mennä flirttiin mukaan, on kyllä perehdytys nyt ollut ihan vajaa... Sanottu, ole ystävällinen, hymyile ja jos ei pysty ongelmaa yksin tai vieraisen kassan kanssa ratkaista, niin soittaa pääkassalle.
T. Se kassa, jonka on vaikeaa pitää hymyä yllä kiukkuisten tiuskijoiden ja likaisten, lähes syliin asti nojaavien haistevien, yököttävien miesten kanssa, jotka kuvittelee flirttailevansa, vaikka oikeasti laukookin tylsääkin tylsempiä kliseitä.
Ei. Ei kassaneidit haluta treffeille teidän kanssa, vaan hoitaa työnsä rauhassa ja molemminpuolisella kohteliaisuudella.
Ei noi ikäloput usko. Tosin mitä voi kuvitella ihmisestä, jolla on hyvin vääristynyt kuva itsestään.
Keskustelu tästä aiheesta on aina yhtä alamittaista,ala-arvoista ja alatyylistä-aivan siis puolin ja toisin.
Oma elämä,oma aika ja kaikki siinä on aina arvokkaampaa ja tärkeämpää,kuin mihinkään tällaiseen "keskusteluun"alentuminen.
Tämä havainto onkin hienointa minkä tällaiseen osallistuminen (tai siis, että on tällaiseenkin erehtynyt) voi sen jälkeen antaa.
Piste.
Asiakaspalvelu kuuluu kirjoittaa yhteen, koska se on yhdyssana. Flirtti taasen ei kuulu asiaan.
Entä kun kassa flirttaa asiakkaan kanssa? Miten sen päättelet?
Kassoilla on nykyään aina ne maskit ja lisäksi vielä muovipleksiviritykset... :(
Kun minä flirttailen kassatyttöjä niin heiltä kostuvat pikkupöksyt.
terv. Hopeakettu
Jos haluatte kommentoida tätä provoketjua niin lukekaa ensin tuon yllä mainittu keskustelu kauppaan menemisestä sosiaalisella päällä...