Naisystävän kengän koko on 41
Hän ei ole edes kovin pitkä (167cm). Aika epänaisellista kuitenkin, että on noin isot jalat?
M27
Kommentit (25)
Tuo olisikin jo itselleni uusi syy jättämiselle, kengänkokosi on liian iso.
Mun tutulla naisella on 43, on tosin 172 cm pitkä.
Hah hah, onneks ei itellä 166 cm ja kengän koko 38.
No huhhuh, on taas ihan järkyttävää ja kauhistuttavaa. Otan osaa suruusi.
Mun kengänkoko on 41. En ole koskaan ajatellut, että olis poikkeuksellisen iso.
Meillä minun 44-45-pituinen jalka on huomattavasti kapeampi kuin tuon toisen 39. Mutta väliäkö tuolla kunhan jaksaa jaloillaan tallustaa luontopolulla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, onneks ei itellä 166 cm ja kengän koko 38.
Olen 172cm ja kengän koko 38.
Onnex mun jalkaaa on niiiiiiin petite ja pieni 30 😫 en voisi KUVITELLA 38 jalkaa 🥺
t. pick me girl
No jo on murheet. Toiset ei edes ikinä saa daamiseuraa.
Thaimaalainen vaimoni ostaa kenkänsä lasten osastolta. Kengän koko taitaa olla joku 35? 😁😂
M51
Vierailija kirjoitti:
Thaimaalainen vaimoni ostaa kenkänsä lasten osastolta. Kengän koko taitaa olla joku 35? 😁😂
M51
Normaalikoko puolitoistametrisillä. Itellä 36, oon 170., minulla on pitkät sääret ja siro jalka. Ja kyllä! Kehutaan.
ap. Tahtoisitko kääntää hänen varpaansa jalkapohjiin ja sitoa vuodeksi rautalangalla, että hän töpöttelisi silleen naisellisesti?
Naisten jalat ovat kasvaneet muutamassa vuosikymmennessä aivan tolkuttomasti.
Normaali koko oli ennen 35-38 yli 40 kokoja ei ollut juuri kellään. Nyt taas lähes kaikilla oli yli 40 kanootit.
Onhan nuo aika isot jalat naisoletetulle.
Itse tykkään nuoleskella naisen varpaita seksin aikana etenkin missionary -asennossa. Tuon kokoiset jalat eivät olisi minulle ongelma.
M41
Olen 176 cm, lukioiässä kengän koko oli 39, nyt 41. Olisi aika hullua jos näin pitkällä olisi jotain 37-38, eihän samanpituisilla miehilläkään tuollaista kokoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisten jalat ovat kasvaneet muutamassa vuosikymmennessä aivan tolkuttomasti.
Normaali koko oli ennen 35-38 yli 40 kokoja ei ollut juuri kellään. Nyt taas lähes kaikilla oli yli 40 kanootit.
Mun 1800-luvulla syntyneellä isotädillä oli täsmälleen sama kengänkoko kuin minulla mutta hän olikin varakkaan kartanon tytär, eikä mistään ravinnon puutteesta ollut kärsinyt kasvuiässä.
Wauw. Käyttääkö pelle hermannin kenkiä? 💀