Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KASSATYTÖT! Pikku flirtti kuuluu asiakas palveluun

mryouth75
04.03.2016 |

Nykyään kassat ovat todella nuivia. Muistelen että 90-luvulla kassat hymyilivät ja lähtivät "juttuun" mukaan paljon useammin kuin nykyään. Nykyään saa vain sellaista vaivautunutta tuhahtelua tai jopa mulkoilua jos heittää läppää.

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai haluat hassapojiltakin pientä flirtinpoikasta ;) Kehuvat vähän lihaksia ja viiksiä ;)

Vierailija
102/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Flirtti ei kuulu palveluun, mutta flirtti on tehokas myyntikeino. Sillä voi saada helposti illan viimeisen porukkakenon myytyä vakioasiakkaille. Kumpikin kuitenkin tietää, ettei se sen vakavempaa ole, kun toinen osapuoli on 50+ ukko ja toinen parikymppinen lesbotyttö. Ja piristäähän se työpäivää.

Ai kenen työpäivää? Tuskin ainakaan se kaksikymppinen tyttö piristyy raskaan työpäivän päätteeksi heitetystä flirtistä, jos sen heittäjä on vanhempi kuin oma isä. Se viisikymppinen papparainen saattaa kyllä pirisityäkin, ei siinä.

Kyllä mä piristyn. Meillä on ihania veikeitä vakioasiakkaita, ja niiden kanssa hassuttelu on ihan mukavaa vaihtelua yrmeisiin murahtelijoihin. Ei se "flirtti" tarkoita mitään seksikutsua. Eikä tarvitse puhua minusta kolmannessa persoonassa. Olen vielä osallisena tässä ketjussa :)

Okei, sä piristyt. Sulla on fiksut vakiasiakkaat, jotka ei tulkitse flirttiä seksikutsuksi tai lupaukseksi seurustelusta. Kaikilla ei ole yhtä hyvin.

Jos tuo kirjoittaja on lesbo niin häntä ei hätäännytä mikään seksikutsu, sehän on vain vitsi sekin. Samoin koin minäkin parikymmentä vuotta kun olin aseksuaali. Miksi hermostuisin, jos mulle ehdoteltaisiinkn? Se ehdottelijahan siinä vain luulee, että mua kiinnostaa, itse en voisi luulla edes vahingossakaan. Jos mullakin ois ollu haluja nuorena olisin ehkä pelännyt, että joku katsoo minun jotenkin kutsuneen tätä ehdotusta itselleni, jos vaikka kerronkin tilanteesta jotenkin huolimattomasti jollekin, joka ei varmasti paheksu sitä äijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kassatyttö.

Pieni flirtti piristää työpäivää. Ei kai siinä mitään pahaa ole? Ja kauppias kiittää, kun täten hankin vakkariasiakkaita. :D

Vierailija
104/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!!! Ei muuten kuulu! Hyvään asiakaspalveluun kuuluu ehdoton ystävällisyys, ei suinkaan flirtti. Ap haluaa nyt vähän päteä. :)

Vierailija
105/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kassatyttö.

Pieni flirtti piristää työpäivää. Ei kai siinä mitään pahaa ole? Ja kauppias kiittää, kun täten hankin vakkariasiakkaita. :D

Vähänkö oot halpa. Hih hih :) ;) ihan kuin joku entisaikojen piikatyttö, joka vähän hihittää ja antaa kutittaa itseään. No, kun on lusikalla annettu jne.

Vierailija
106/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Flirtti ei kuulu palveluun, mutta flirtti on tehokas myyntikeino. Sillä voi saada helposti illan viimeisen porukkakenon myytyä vakioasiakkaille. Kumpikin kuitenkin tietää, ettei se sen vakavempaa ole, kun toinen osapuoli on 50+ ukko ja toinen parikymppinen lesbotyttö. Ja piristäähän se työpäivää.

Ai kenen työpäivää? Tuskin ainakaan se kaksikymppinen tyttö piristyy raskaan työpäivän päätteeksi heitetystä flirtistä, jos sen heittäjä on vanhempi kuin oma isä. Se viisikymppinen papparainen saattaa kyllä pirisityäkin, ei siinä.

Kyllä mä piristyn. Meillä on ihania veikeitä vakioasiakkaita, ja niiden kanssa hassuttelu on ihan mukavaa vaihtelua yrmeisiin murahtelijoihin. Ei se "flirtti" tarkoita mitään seksikutsua. Eikä tarvitse puhua minusta kolmannessa persoonassa. Olen vielä osallisena tässä ketjussa :)

Okei, sä piristyt. Sulla on fiksut vakiasiakkaat, jotka ei tulkitse flirttiä seksikutsuksi tai lupaukseksi seurustelusta. Kaikilla ei ole yhtä hyvin.

Jos tuo kirjoittaja on lesbo niin häntä ei hätäännytä mikään seksikutsu, sehän on vain vitsi sekin. Samoin koin minäkin parikymmentä vuotta kun olin aseksuaali. Miksi hermostuisin, jos mulle ehdoteltaisiinkn? Se ehdottelijahan siinä vain luulee, että mua kiinnostaa, itse en voisi luulla edes vahingossakaan. Jos mullakin ois ollu haluja nuorena olisin ehkä pelännyt, että joku katsoo minun jotenkin kutsuneen tätä ehdotusta itselleni, jos vaikka kerronkin tilanteesta jotenkin huolimattomasti jollekin, joka ei varmasti paheksu sitä äijää.

Mua ainakin ällöttää flirttailu ja ehdottelu vanhemmilta miehiltä, koska en halua heitä.

Vierailija
107/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavalla kerralla heittää läppää sille itsesi ikäisele rouvalle sielä kassalla. Josko lähtisi juttuun paremmin mukaan. En tosiaan tiedä mutta ehkä kuitenkin helpommin kuin se nuori opiskelija joka voisi ikänsä puolesta olla tyttäresi.

Vierailija
108/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Mua ainakin ällöttää flirttailu ja ehdottelu vanhemmilta miehiltä, koska en halua heitä.

Flirttailu ja ehdottelu on kaksi eri asiaa. Flirttailu on nokkelaa tilannehuumoria pilke silmäkulmassa tarkoituksena piristää toisen päivää.

Vierailija
109/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan flirttaile ei kuulu toimenkuvaan. Ystävällinen saa ja pitääkin olla, mutta flirttailu ei kuulu työpaikalle.

Ei minustakaan. Lisäksi ap halventaa sekä kassatyöntekijöitä ammattina että nuoria naisia edellyttäessään että nämä flirttailevat miesasiakkaille. Esittäisikö hän tämän saman vaatimuksen myös a. nuorille miespuolisille kassatyöntekijöille jotka palvelevat keski-ikäisiä naisasiakkaita ja b. esim. lääkärille jonka potilaana on? Tuskinpa.

Vielä olisi kiva tietää, edellyttääkö hän päälle kuusikymppisen naispuolisen kassatyöntekijän flirttaavan itselleen. Sitäkin epäilen.

Vierailija
110/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kassatyttönen kirjoitti:

Flirttailu ja ehdottelu on kaksi eri asiaa. Flirttailu on nokkelaa tilannehuumoria pilke silmäkulmassa tarkoituksena piristää toisen päivää.

Wikipedian mukaan: "Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön, mutta toisaalta sitä voidaan harrastaa ajankuluksi ilman tavoitteita".

Vierailija
111/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin heti alkuperäisen tekstin luettuani, että nyt tulee kuraa ja rankasti.

T. Aina ystävällinen m42

Ystävällisyys ja flirttailu eivät ole synonyymeja. Kassatyöntekijäkin ilahtuu ystävällisyydestä kuten kuka tahansa.

Vierailija
112/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria naisia muka, muahhaahhaaa!

Meidän lähikaupoissa ei ole nuoria naisia ollut kymmeniin vuosiin kassatoimessa.

Ikäloppuja bassovoittoisella äänellä murisevia tynnyritanttoja. Viiksetkin ajamatta toissa vuonna.

Tällainen nuori kundi maksaa kaljansa hyvin pian ja häipyy ettei niille tule mitään väärää käsitystä.

Vai vielä flirtti niille kassatynnyreille takasin! Geesus!

Vierailija
113/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Aina ystävällinen m42

Ystävällisyys ja flirttailu eivät ole synonyymeja. Kassatyöntekijäkin ilahtuu ystävällisyydestä kuten kuka tahansa.

Paitsi nämä vastaajat, jotka luulevat ystävällisyyttä flirtiksi.

Ja minun ystävällisyyteni rajoittuu siihen, että käytän ko. putiikin palveluja.

Vierailija
114/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kassapojat? Saavatko hekin hymyillen flirttailla ja iskeä silmää pönöttyneille sedille?

Vierailija
115/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Aina ystävällinen m42

Paitsi nämä vastaajat, jotka luulevat ystävällisyyttä flirtiksi.

Ja minun ystävällisyyteni rajoittuu siihen, että käytän ko. putiikin palveluja.

Eihän täällä kukaan vastaaja mitään tämmöistä luule. Päinvastoin yritetään saada ap ja kaltaisensa tajuamaan, että normaali ystävällisyys EI ole flirttiä. Mutta heti näillä on herne nenässä ja uhotaan, että "okei en sitten enää sano päivää ja vittuilen vaan menemään, kun ei kerran saa flirttailla".

Vierailija
116/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kassapojat? Saavatko hekin hymyillen flirttailla ja iskeä silmää pönöttyneille sedille?

Ap:n logiikalla niiden pitää flirttailla pönöttyneille tädeille.

Mutta mites tosiaan, miksi peräänkuulutetaan flirttiä vain kassaTYTÖILTÄ? Kuinkas ne lukemattomat kassaTÄDIT ja -MUMMOT? Miksei heidän flirttinsä kelpaa? Ovatko liian vanhoja, lihavia ja rumia? Kelpaako flirtti vain nuorilta ja kauniilta? Jos näin, miksi nuorelle ja kauniille tytölle pitäisi kelvata vanhan ruman papan flirtti?

Vierailija
117/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän aina kassatytön pitää flirttailla. Velvollisuus suorastaan. Yök. Flirttailu asiakaspalvelutyössä on ongelmallista, koska jos todella sitä toteuttaa käy helposti niin että asiakas tulkitsee sen kiinnostukseksi ja sitten tilanne käy ahdistavaksi. Näin voi käydä myös nuorempien asiakkaiden kanssa. Tietysti voi heittää läppää ja olla ystävällinen, mutta varsinaiseen flirttailuun en kyllä lähtisi. Lisäksi se asiakkaiden puolelta tuleva flirttailu ei ole ihan niin smoothia kuin he itse kuvittelevat, etenkin humalaisten. Suosittelen seuraavan kerran kun yritätte flirttailla sille mäkkärin myyjälle kolmelta aamulla että, no ette yritä. Se on todella kiusallista. 

Vierailija
118/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä luullaan oletuksena, että vanhemmat 40+ miehet ovat automaattisesti pöhöttyneitä, punakoita, pallomahaisia ja hikisen liimaisia ällötyksiä. Itse olen ulkonäöllisesti samalla tasolla kuin keskiverto 20-vuotias lähikaupan kassa. Siksi flirttailen niille. Mr Youth tulee siitä, että olen oikeasti nuorekas.

-mryouth75

Vierailija
119/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelin osa-aikaisena marketin kassana kun vielä opiskelin, ja muistan valitettavan hyvin kuinka tietynlaiset setämiehet eivät tahtoneet pysyä nahoissaan päästyään nuoren naisen juttusille. Ja kuvioon kuului tietysti mahdollisimman hidas ja viivyttelevä tavaroiden pakkaus siellä laarin toisessa päässä, irstaan tuijotuksen saattelemana. Jäiks... Joidenkin kohdalla sitä jäi oikeasti miettimään, että vähissä taitaa olla virikkeet kun tuikitavallisesta kassa-asioinnista väännetään moinen show.

Vierailija
120/173 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sitten onko se flirttiä vai mitä, mutta sinisilmäisten kassablondien kanssa tulee välillä vaihdettua varsin syviä katseita. Itse olen tumma ja ruskeat silmät. Ikäerokaan ei tunnu haittaavan kun biologinen yhteensopivuus kohtaa.

Just,sitähän ne kassaneidit miettivätkin ;D "Ooh,tuolta tulee se vanha limainen setä,jonka kanssa biologinen yhteensopivuus kohtaa niin mahtavasti!" 

Mä tiedän ainakin yhden kassaneidin,joka vilkuilee himokkaan näköisenä kaikkia asiakkaita.Siis aivan kaikkia,nuoria ja vanhoja,miehiä ja naisia.En ottaisi sellaisia "syviä katseita" kauhean henkilökohtaisesti :D