Millaista on rikkaan arki?
Täällä köyhänä työttömänä pohdin. Jos rikkaan ei tarvi töitä tehdä niin katsooko päivisin esim Vain elämää ja Kovan viikon iltaa ja siemailee shampanjaa. Miten rikas saa ajan kulumaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sijoitusten hoitoa.
Yhdistystoimintaa.
Omasta kunnosta huolehtemista ja lenkkeilyä.
Ruoanlaittoa.
Liekö rikas laittaa itse ruokaa? Kuntoilun vielä näen tapahtuvan, jopa rikkaat tajuavat että se on pitkän iän salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitusten hoitoa.
Yhdistystoimintaa.
Ruoanlaittoa.
Liekö rikas laittaa itse ruokaa? Kuntoilun vielä näen tapahtuvan, jopa rikkaat tajuavat että se on pitkän iän salaisuus.
Ruoanlaitto on rentouttava harrastus. Hyvät välineet ja raaka-aineet, kaunis kattaus, hyvä seura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitusten hoitoa.
Yhdistystoimintaa.
Ruoanlaittoa.
Harrastan ruoanlaittoa.
Tosin aika paljon käydään myös ulkona syömässä, tosin helppo tehdä itse parempaa. Mutta saa kokemuksia ja näkemyksiä.
Paljonko pitää olla omaisuutta, että on aloittajan mielestä rikas?
Koska ihminen todetaan rikkaaksi? Summa?
Kaikki rikkaat tekee töitä. Ei rikkaan mindsetti lopu siihen että se saavuttaa jonkun asian mitä se on halunnut ja sit lopettaa vaa siihe. Se on köyhän ajattelumalli että kun mä saan ton verran rahaa niin mä oon vapaa vaan olemaan. Se on ihan sama asia ku se että harvoin treenaava ihminenkää lopettaa treenaamista sen jälkee ku se on saanu lihakset vaan se oma draivi vaan kasvaa ja kasvaa sen myötä ja sen ylläpidosta tulee niiku uus tehtävä myös tietyllä tapaa. Ei kukaan haluu lepää, lepo vie vaan draivin helvettii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitusten hoitoa.
Yhdistystoimintaa.
Ruoanlaittoa.
Itseasiassa kuntoilulla ei ole mitään vaikutusta elinikään, vaikka moni toisin luuleekin. Liika itsensä rääkkääminen voi päinvastoin lyhentää elinikää.
Palstailua, kirpputoreilla kiertelyä ja illaksi kauppoihin metsästämään punalapputuotteita. Ainakin av:n kaikki rikkaat kehuvat tuloillaan mutta eivät halua käyttää rahaa mihinkään ja elävät kuin köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihminen todetaan rikkaaksi? Summa?
Yli 10 miljoona varallisuus on hyvä mittari, vaikka ei se vielä iso summa ole.
Käyn kuntosalilla , harrastan musiikkia , pelaan golffia , vaimon kanssa matkustelua sekä lasten kanssa vietän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pitää olla omaisuutta, että on aloittajan mielestä rikas?
En tiedä. Sen verran ettei tarvitse miettiä ostosten hintalappua. En tarkoita nyt mitään tavallista työssäkäyvää perhettä. Vaan oikeasti rikkaita kartanoineen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rikkaat tekee töitä. Ei rikkaan mindsetti lopu siihen että se saavuttaa jonkun asian mitä se on halunnut ja sit lopettaa vaa siihe. Se on köyhän ajattelumalli että kun mä saan ton verran rahaa niin mä oon vapaa vaan olemaan. Se on ihan sama asia ku se että harvoin treenaava ihminenkää lopettaa treenaamista sen jälkee ku se on saanu lihakset vaan se oma draivi vaan kasvaa ja kasvaa sen myötä ja sen ylläpidosta tulee niiku uus tehtävä myös tietyllä tapaa. Ei kukaan haluu lepää, lepo vie vaan draivin helvettii
Tämä oli ehkä tyhmin kommentti minkä olen tällä palstalla lukenut. "Rikkaan mindsetti" :DDD
Itse en ole ainakaan tehnyt päivääkään töitä yli vuosikymmeneen enkä näe yhtään syytä tuhlata aikaani sellaiseen kun sijoituksissa on useampi miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ehkä tyhmin kommentti minkä olen tällä palstalla lukenut. "Rikkaan mindsetti" :DDD
Itse en ole ainakaan tehnyt päivääkään töitä yli vuosikymmeneen enkä näe yhtään syytä tuhlata aikaani sellaiseen kun sijoituksissa on useampi miljoona.
En mä tiiä ooksä kuitenkaan rikas. Tuskin rikkaat tältä palstalta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitusten hoitoa.
Yhdistystoimintaa.
Ruoanlaittoa.
Itseasiassa kuntoilulla ei ole mitään vaikutusta elinikään, vaikka moni toisin luuleekin. Liika itsensä rääkkääminen voi päinvastoin lyhentää elinikää.
Juopottelullakaan ei vaikutusta, voi elää 100 vuotiaaksi,tai sitten ei.
Tulsaa mihin sijoitan suraavaksi hei onko wihjeeetä?, nyt on kyllä tylsaa.
Ainakin se DI:n rouva kehuskelee leikkeleillään täällä palstallaan, joten varmaan käy kaupassa.
Köyhien halveksunta ja kyykytys on rikkaiden ykkös harrastus.
Sijoitusten hoitoa.
Yhdistystoimintaa.
Ruoanlaittoa.