Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röökaajat menee kohta sateeseen :D

Vierailija
25.02.2016 |

Hei hei tupakoitsijat! Meidän isännöitsijä ilmoitti jo, että tupakointikielto yhtiössämme (sekä sisällä että ulkona) astuu voimaan heti kun laki sallii. Ja kohta se vihdoin sallii. Jihuu! Korsteenit saavat kärsiä vuorostaan!
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016022521173804_uu.shtml

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota pysty käytännössä mikään taho valvomaan.

Naapurikyttääjien märkä uni. Toi kävi röölillä, MINÄ näin.

Vierailija
22/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit valvovat hyvin tehokkaasti ;) 2-3 nimeä paperiin ja käräytys joka kerta. Sillä tavalla ne järjestyssääntöjen rikkojat on tähänkin mennessä käräytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Jouduimme muuttamaan tuollaisen piittaamattoman, itsekkään tervakeuhkon takia.

Nyt kieriskelköön itse vuorostaan.

Kyllä on niin oikein ja fiksua, että savuttomilla on oikeuksia nykyään!

Jos olette sitä mieltä, että kielto on väärin, niin miksi tupakointi on kielletty julkisissa tiloissa?

Jos joudun lasteni kanssa passiivisen tupakoinnin riskit ottamaan omassa asunnossani vastaan, miksi minulla ei ole ollut oikeuksia raittiiseen sisäilmaan?

Vierailija
24/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä voin vaatia ettei haise pakokaasut. Sanoin käytävään ei saa tulla ruuan käryä, hajuvesien hajua, hien hajua tai yhtään mitään hajua. Pikkusen tulee ramppausta käytävään kun ravataan tupakalla.

Hahah! Itke vain onneton tervakeuhko! Sinä saat vaatia, mitä vaadit! Tee lakiehdotus. Voin kertoa, että ehdotuksentasolle tulee jäämäänkin. Sen sijaan uusi kiitettävän tiukka tupakkalaki astuu voimaan tänä vuonna 20.5.

Nakkaan paskat tuolle kiellolle. oikeuteen kaatui edellinenkin tupakoinnen kiellon yritys.

Vierailija
25/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin oikein! Röökiterroristit saavat pian kyhjöttää katoksessa ihan itsekseen vain omaa terveyttään pilaamassa. Vihdoin siitä todella tulee enemmän röökaajan OMA asia. Tähän saakkahan se on valitettavasti ollut myös tupakoimattoman naapurin asia.

Poltan sisällä jos parveketupakointi kielletään. On se kumma kun ihmisiltä ollaan jo polkemassa oikeus elää kuten haluaa kotonaan? Painukaa terveysnatsit autiolle saarelle. Poliisiko sitten vahtisi tuota kieltoa? Taas niin älytön lakiehdotus ettei mitään rajaa.

Haha, laki koskee myös sisällä polttamista :D "Sama mahdollisuus puuttua tupakointiin koskisi myös tapauksia, joissa savu leviää asunnosta toiseen rakenteiden kautta sisätiloissa." Sinä olet polkenut tähän asti niiden oikeuksia, jotka eivät kykeile takiasi oleilemaan parvekkeella!!

JUURI NÄIN!:D

Vierailija
26/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurit valvovat hyvin tehokkaasti ;) 2-3 nimeä paperiin ja käräytys joka kerta. Sillä tavalla ne järjestyssääntöjen rikkojat on tähänkin mennessä käräytetty.

Naapurikyylä on jo intopiukeena.

Vierailija
27/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on niin 1900-lukua

Tupakointi on wt 

Ei kai kukaan muu enää polta paitsi juopot ja muut elämänhallinnan menetyksen rajamailla kiikkuvat?

Osaisko joku auttaa, mä tarviin harrastuksen joka vie mun rahani, saa mut näyttämään idiootilta, saa mut ja mun asuntoni ja vaatteeni ja kaikki lähelle tulevat haisemaan, mustuttaa mun hampaani ja lopulta hyvin todennäköisesti tappaa minut.

Vierailija
28/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä voin vaatia ettei haise pakokaasut. Sanoin käytävään ei saa tulla ruuan käryä, hajuvesien hajua, hien hajua tai yhtään mitään hajua. Pikkusen tulee ramppausta käytävään kun ravataan tupakalla.

Hahah! Itke vain onneton tervakeuhko! Sinä saat vaatia, mitä vaadit! Tee lakiehdotus. Voin kertoa, että ehdotuksentasolle tulee jäämäänkin. Sen sijaan uusi kiitettävän tiukka tupakkalaki astuu voimaan tänä vuonna 20.5.

Nakkaan paskat tuolle kiellolle. oikeuteen kaatui edellinenkin tupakoinnen kiellon yritys.

Kuule, se oikeudenkäynti hävittiin silloin, kun siitä ei ollut säädetty lakia! Kohta on ja silloin puhaltaa uudet tuulet! Silloin SINUT nakataan pihalle kämpästäsi, jos rikot järjestyssääntöjä.

Vierailija
29/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että kerrostalossa on vaikkapa kahdeksan kerrosta, joka kerroksessa viisi asuntoa.

Jos puolet tupakoi, niin se tekee kaksikymmentä. Sanotaan että käyvät jokainen kerran tunnissa röökillä, ehkä kaksi vielä myöhään illalla.

Enpä haluaisi asua siellä kun jatkuvaa ravaamista rappukäytävässä.

Vierailija
30/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä näet, sana sanaa vastaan.

Vierailija
31/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurikyylä on jo intopiukeena.

Kyllä, olen niin into piukeena, että melkein tekisi mieli juhlistaa jotenkin! Tupakoitsijat ansaitsevat halveksuntansa.

Vierailija
32/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö? Täällä paistaa useimmiten aurinko.

Ei mulla muuta...

Vierailija
33/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä poltan omassa kämpässäni sisällä.haistakaa natsit vittu!onko se sitten kivaa kun öisin rappukäytävässä jengi ravaa ees taas?

Siihen on vielä helpompi puuttua! Jos/ kun rikot toistuvasti järjestyssääntöjä, kämppäsi otetaan haltuun/ saat fudut vuokrakämpästäsi. Ja mikä parasta, lääväsi lemuaa niin vahva mahorkka, joka ei hevillä lähde, ettet pysty kiistämään asiaa mitenkään. Parhaassa tapauksessa saat vielä korvausvelvoitteen. Haha!

Eipä vittu kiinnosta luuletko että isännöitsujä tulee kämppää haistelee?kukaa ei ole valittanut.toisaalta sinä narsistu kusipää varmaa niin tekisit.anna muiden elää.tupakki on laillinej nautintoaine.en minäkää valita pakokaasuista jne.tai mites puun polttajat? Taitaa olla suurimmat pienhiukkas päästöt siitä .myös kynttilän poltosta tulee.

Vierailija
34/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa kiinnosta, vaikka kiellettäis miten. Aion edelleenkin polttaa asunnossa. Jos tulee häätö, sitten lähden pois. En jaksa välittää.

Vierailija
35/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos savu leviää asunnosta toiseen rakenteiden kautta, rakennus on palomääräysten vastainen ja siinä ollaan paljon vakavampien haittojen kuin tupakansavun armoilla.

Vierailija
36/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä näet, sana sanaa vastaan.

Kyllä savu haisee useampaankin paikkaan, ja kohta onkin enemmän kun sana sanaa vastaan.

Vierailija
37/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän jatkossa röökiä rappukäytävässä jos parvekkeella ei saa, ja omaa asuntoa en halua savustaa.

Vierailija
38/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä poltan omassa kämpässäni sisällä.haistakaa natsit vittu!onko se sitten kivaa kun öisin rappukäytävässä jengi ravaa ees taas?

Siihen on vielä helpompi puuttua! Jos/ kun rikot toistuvasti järjestyssääntöjä, kämppäsi otetaan haltuun/ saat fudut vuokrakämpästäsi. Ja mikä parasta, lääväsi lemuaa niin vahva mahorkka, joka ei hevillä lähde, ettet pysty kiistämään asiaa mitenkään. Parhaassa tapauksessa saat vielä korvausvelvoitteen. Haha!

Eipä vittu kiinnosta luuletko että isännöitsujä tulee kämppää haistelee?kukaa ei ole valittanut.toisaalta sinä narsistu kusipää varmaa niin tekisit.anna muiden elää.tupakki on laillinej nautintoaine.en minäkää valita pakokaasuista jne.tai mites puun polttajat? Taitaa olla suurimmat pienhiukkas päästöt siitä .myös kynttilän poltosta tulee.

Kuule, siitä voit olla aivan varma, että tekisin :D Enkä tiedä, tulisiko isännöitsijä, mutta joku kyllä tulee (esim. terveysviranomainen), kun käy ilmi, että asunnostasi kantautuu jatkuva röökin lemu. Tupakka on vain toistaiseksi laillista, mutta aina ahtaammaksi käy. Saat raahustaa kuin mikäkin surkea tomppeli johonkin yksinäiseen nurkkaan käpräämään :D

Vierailija
39/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljoa kiinnosta, vaikka kiellettäis miten. Aion edelleenkin polttaa asunnossa. Jos tulee häätö, sitten lähden pois. En jaksa välittää.

Oikea asenne.

Vierailija
40/177 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, siitä voit olla aivan varma, että tekisin :D Enkä tiedä, tulisiko isännöitsijä, mutta joku kyllä tulee (esim. terveysviranomainen), kun käy ilmi, että asunnostasi kantautuu jatkuva röökin lemu. Tupakka on vain toistaiseksi laillista, mutta aina ahtaammaksi käy. Saat raahustaa kuin mikäkin surkea tomppeli johonkin yksinäiseen nurkkaan käpräämään :D

minä vetäisi kaltaistasi kyttääjää pataan.miten sinulta on minun tupakointini pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan