Mielipide tästä tapetista olkkariin?
Nordic light k raudan tapetti. Värejä on muutamia. Mietin beige pohjasta. Vanhan talon olkkariin. Googleta nordic light k rauta
Kommentit (21)
Juu en jaksa.
Sen olisin tullut muutenkin vaan sanomaan, että olipa tapetti mikä tahansa, niin sen mukaan kun sisustaa ja kalustaa, niin saa kyllä sopuisan ja näyttävän kokonaisuuden.
Joku sinun yksi tapetti ei meille kerro vielä mitään, jos sun muut huonekalut ja sisustuselementit on mitä sattuu..
Jos ei ole linkkiä, en rupea hakemaan. Jos oikeasti haluat neuvoja, ap, laita kuva. Näe sen verran vaivaa itse.
Hitto kun en osaa laittaa linkkiä ite
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti?
Joku ei osaa kopioida osoitekentän sisältöä ja liittää tähän?
Kyllä on avutonta sakkia 😂
Kiitos avusta. Se oli se kukka ei toi raita:( miten saan linkitettyä
Sopii sinun olkkariisi. Tylsä kuin mikä ja ankea.
Jos et osaa edes linkkiä laittaa, etkä sen vertaa viitsi opetella, niin sinulle sopii tuollainen tylsyys.
Oliko 7 ap vai? Nordic Lightillahan on 69 eri tapettia K-Raudassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti?
Joku ei osaa kopioida osoitekentän sisältöä ja liittää tähän?
Kyllä on avutonta sakkia 😂
Isäs oli avuton kun sinua teki.
2 & 7
Kuka on niin idiootti että tulee täältä kysymään onko joku tapetti hyvä. Jos itse tykkäät ota se hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vai tää? https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/sisustus/tapetointi/tapetit/tapetti-…
Tämä kuvio mut beigenä
Isäni hallitsee taas muut hommat, mut ei tietsikan käyttöä;)
Vierailija kirjoitti:
Vai tää? https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/sisustus/tapetointi/tapetit/tapetti-…
Tämä kuvio mut beigenä
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla Samsung?
Avaa toiseen välilehteen haluamasi sivu. Paina osoiteriviä hieman pidempään, se muuttuu siniseksi. Paina ilmestyvistä kuvioista sitä joka näyttää kahdelta pinossa olevalta paperiarkilta (=kopioi).
Sitten tule takas aaveelle ja kommenttiboksiin. Paina boksia hetken aikaa, taas ilmestyy ne kuviot yläreunaan. Paina sitä oikean puoleisinta, näyttää kirjoitusalustalta (=liitä).
Kopioimasi osoite ilmestyy.
Näin toimii minulla. Jos jollain on paremmat ohjeet niin jakoon vaan! (Mieluummin kuin avuttomaksi haukkumista)
En jaksa.