Mitä ruokaostosta häpeät kaupassa?
Mua hävettää ostaa miehelle hk:n sinistä. Myöskään en ylpeile ostoskorillani, jos se sisältää esim. viikonlopuksi pakastepizzoja.
Kommentit (131)
Mua vieläkin aina jännittää, että kysyykö myyjä alkoholia ostaessani papereita. Viimeksikin punastelin kassalla siidereitteni kanssa, vaikka syytä ei edes ollut. Siksi multa varmaan niin usein kysytäänkin paperit. Olen 26-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
"Mua hävettää kantaa kainalossa lähikaupasta paskapaperia. Ajattelen autolla ohi menevien tuumivan, että mikähän paskaperse se tuossakin menee. Yleensä vessapaperi ei mahdu samaan muovikassiin muiden ostosten kanssa. Joskus olen leikkinyt hienoa ja ottanut paskapaperille erillisen muovikassin, ettei kukaan vain pääse näkemään, mitä olen ostanut."
- Hassua. Tai kuinka tämän sanoisi. - Mihin sitten kuvittelet heidän pyyhkivän tapapuolensa, joidenajattelet tuumivan kuvailemallasi tavalla... Vai eivätkä autolijat kenties käytä p-paperia lainkaan....
Niin. Sehän tuossa typerää onkin, että niin luonnollinen ostos hävettää, vaikka varmasti kaikki joutuvat ostelemaan vessapaperia.
Minua hieman hymyilyttää itsekseni kun ajattelen, että millaisen kuvan useinsaatan antaa Lidlissä, joka itselleni on usein herkkukauppa e. ostan sieltä usein vain herkkuja suklaata, juustoja ja mahd. vain maitoa, joka on aina loppu, tai riisiä koska se on huomattavsti edullisempaa kuin lähiruokakaupassani... Kaikkein huvittavampia on kyllä minusta nämä AV:t jotka avautuvat siitä, mitä "kamalaa" ovat nähneet, sen ja sen -yleensä yksittäisen mamman satunnaisena päivänä- Ostoskärryyn valikoituneisista ostoksista.
Minuakin jotenkin hävettää se, jos muuten terveellisten ostosten joukossa on joku suklaalevy tai karkkipussi.
Kerran oli myös vähän hölmö tilanne, kun edellä oleva nuori mies lappasi 15 maitopurkkia hihnalle (ei siis mitään muuta:D), ja minä heti perään pistin yhden kauramaitopurkin ja banaanitertun hihnalle...
Häpeät...?? Onko mammoissa mielenterveyshäiriöisiä?
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman hymyilyttää itsekseni kun ajattelen, että millaisen kuvan useinsaatan antaa Lidlissä, joka itselleni on usein herkkukauppa e. ostan sieltä usein vain herkkuja suklaata, juustoja ja mahd. vain maitoa, joka on aina loppu, tai riisiä koska se on huomattavsti edullisempaa kuin lähiruokakaupassani... Kaikkein huvittavampia on kyllä minusta nämä AV:t jotka avautuvat siitä, mitä "kamalaa" ovat nähneet, sen ja sen -yleensä yksittäisen mamman satunnaisena päivänä- Ostoskärryyn valikoituneisista ostoksista.
Mullekin Lidl on herkkukauppa. Ostan paistopisteestä vaikka mitä ja lisäksi suklaata, karkkia, mozzarella-tikkuja ym. mahtaa Lidlin myyjät olla ihmeissään, kun ihmisillä on niin epäterveelliset ostokset.
En häpeä mitään ostostani. Aivan sama minulle, mitä joku muu niistä ajattelee. Ja itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun muun ostokset siinä kassahihnalla.
Välillä hävettää jos ostan vaikka kaks kurkkua ja jotain pientä siihen lisäksi tyyliin suklaapatukan tai limsapullon tai vaikka savukkeita. Kaikki muut asiakkaat varmasti kuvittelee mielissään miten tuplapenetroin niillä :D
Vaikka menisivät siis ihan salaattiin tai johonkin. Kamalaa, tännekin joudun ihan selittelemään :D Syön paljon kurkkua ja ostan niitä oikeasti usein kaksin kappalein.
Polttelin joskus satunnaisesti ja tupakan osto hävetti aina. Yleensä kävin ostamassa ne Siwasta, koska tuntui liian vaivalloiselta kysyä myyjältä, minkä numeron takana automaatissa on sininen L&M. Onneksi lopetin tuonkin tavan kokonaan.
Tupakkaa. En polta ja joskus veli pyytää tuomaan kun in itse unohtanut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mua hävettää kantaa kainalossa lähikaupasta paskapaperia. Ajattelen autolla ohi menevien tuumivan, että mikähän paskaperse se tuossakin menee. Yleensä vessapaperi ei mahdu samaan muovikassiin muiden ostosten kanssa. Joskus olen leikkinyt hienoa ja ottanut paskapaperille erillisen muovikassin, ettei kukaan vain pääse näkemään, mitä olen ostanut."
- Hassua. Tai kuinka tämän sanoisi. - Mihin sitten kuvittelet heidän pyyhkivän tapapuolensa, joidenajattelet tuumivan kuvailemallasi tavalla... Vai eivätkä autolijat kenties käytä p-paperia lainkaan....
Niin. Sehän tuossa typerää onkin, että niin luonnollinen ostos hävettää, vaikka varmasti kaikki joutuvat ostelemaan vessapaperia.
Eihän nää perustukaan mihinkään järjelliseen. Siksi onkin hauskoja!
Vierailija kirjoitti:
Minuakin jotenkin hävettää se, jos muuten terveellisten ostosten joukossa on joku suklaalevy tai karkkipussi.
Sama, varsinkin jos ne muut ostokseni ovat mahdollisimman terveellisiä kasviksia ja hedelmiä, tulee mieleen että miettiiköhän joku, että ketä luulen huijaavani.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli myös vähän hölmö tilanne, kun edellä oleva nuori mies lappasi 15 maitopurkkia hihnalle (ei siis mitään muuta:D), ja minä heti perään pistin yhden kauramaitopurkin ja banaanitertun hihnalle...
???
Minua hävettää ostaa sipsejä, dippiä (etenkin kun käytän kermaviilin sijasta ranskankermaa), meetvurstia, majoonesia, patonkia (se vielä pilkistää kauppakassista!), pizzaa, suklaata, keksejä, voita, jne. En siis ole koko ajan noita ostamassa, mutta silloin kun ostan tunnen katseet selässäni ja ihmisten/kassan ajattelevan "tollaistako se läski mättää" - olen sellainen reilu satakiloinen lyhyt länttänä. Samoin kun joskus en osta yhtään mitään kasviksia (niitä on jo kotona), se hävettää.
Kasvisten, hedelmien, rahkan, raejuuston, rasvattoman maidon, ruisleivän, kahvin/teen ja kalan ostaminen ei hävetä.
Vierailija kirjoitti:
???
Vierailija kirjoitti:
Välillä hävettää jos ostan vaikka kaks kurkkua ja jotain pientä siihen lisäksi tyyliin suklaapatukan tai limsapullon tai vaikka savukkeita. Kaikki muut asiakkaat varmasti kuvittelee mielissään miten tuplapenetroin niillä :D
Vaikka menisivät siis ihan salaattiin tai johonkin. Kamalaa, tännekin joudun ihan selittelemään :D Syön paljon kurkkua ja ostan niitä oikeasti usein kaksin kappalein.
Mua nolottaa myös hieman kurkkujen tai esim. kesäkurpitsojen ostaminen. Erityisesti jos ostan vain vähän enkä ota koria, nolottaa se kurkku kädessä käveleminen.
Broileria. Saatanallista eläinrääkkäystä, mutta niin maan perkeleen HYVÄÄ
Miksi jauhelihan ostaminen on noloa?
Olutlaatikko vaikka harvoin sellainen ostetaankin mutta silti
Kun vaimo pakottaa hakemaan 6 satsia peräpaaperoa :(