Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaostosta häpeät kaupassa?

Vierailija
17.02.2016 |

Mua hävettää ostaa miehelle hk:n sinistä. Myöskään en ylpeile ostoskorillani, jos se sisältää esim. viikonlopuksi pakastepizzoja.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jostain syystä nolottaa yösidepaketti. Ap

Vierailija
2/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-30% tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä en nää häpeää pakastepitsassa! =) Eiköhän lähes jokainen joskus syö pitsaa ja se mitä pitsaa tekee mieli onkin toinen juttu. Pakastepitsa, itsetehty ja pitseriasta tilattu maistuu kaikki ihan erilaisilta, joskus tekee mieli sitä pakastepitsaa.

Mutta mua kyllä hävettää toisinaan, kun ei osta kasviksia ollenkaan. Vaikka siihenkin tiedän itse syyksi sen, että kotona on jo tarvittavat kasvikset. Ja toinen on se, kun on jotkut synttärit tai muut juhlat tulossa niin hävettää ostaa keksiä, karkkia, sipsiä tms kun kuitenkin joutuu ostamaan niin paljon kaikkia herkkuja :S Tekis mieli kailottaa megafoniin "MEILLÄ ON JUHLAT, EN SYÖ NÄITÄ ITSE!" :D

Vierailija
4/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta kun joskus tuon iäkkäille mökkinaapureille kirkonkylän kaupasta esim. jauhelihaa, niin ei minulla ole kaupan kassalla kovin luonteva olo. Samoin kun joskus tuon heille kirkonkylän Alkosta jotain ihan kamalaa lientä, niin vähän vaikealta sekin tuntuu. Mutta kestän sen enkä häpeä.

Vierailija
5/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mä en nää häpeää pakastepitsassa! =) Eiköhän lähes jokainen joskus syö pitsaa ja se mitä pitsaa tekee mieli onkin toinen juttu. Pakastepitsa, itsetehty ja pitseriasta tilattu maistuu kaikki ihan erilaisilta, joskus tekee mieli sitä pakastepitsaa.

Mutta mua kyllä hävettää toisinaan, kun ei osta kasviksia ollenkaan. Vaikka siihenkin tiedän itse syyksi sen, että kotona on jo tarvittavat kasvikset. Ja toinen on se, kun on jotkut synttärit tai muut juhlat tulossa niin hävettää ostaa keksiä, karkkia, sipsiä tms kun kuitenkin joutuu ostamaan niin paljon kaikkia herkkuja :S Tekis mieli kailottaa megafoniin "MEILLÄ ON JUHLAT, EN SYÖ NÄITÄ ITSE!" :D

Mä syön oikeasti pääsääntöisesti aika terveellisesti. Mut just jotkut juhlat, niin kärryt täynnä herkkuja. Sit kaikenmaailman Ostoskorikyttääjät kirjottaa, että hyi mitkä eväät taas pyöreällä naisihmisellä :D

Vierailija
6/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön oikeasti pääsääntöisesti aika terveellisesti. Mut just jotkut juhlat, niin kärryt täynnä herkkuja. Sit kaikenmaailman Ostoskorikyttääjät kirjottaa, että hyi mitkä eväät taas pyöreällä naisihmisellä :D

Ap

Vierailija
7/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jostain syystä nolottaa yösidepaketti. Ap

Jos se olisi ruokaostokseni, ehkä häpeäisin minäkin.

Vierailija
8/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä mitään, mutta joskus mietin, mitähän takana oleva ajattelee, kun kori on täynnä vihanneksia. Luulee mua varman joksikin teinivegaaniksi. Tosi asiassa pavut ja kalat sun muut proteiinit on jo aiemmin ostettu ja hihnalle sattuu menemään vain niitä vihanneksia. Kaiken kruunaa kauramaito (en voi käyttää lehmänmaitoa ihon takia), ja ituhippileima on taattu!

Vierailija
9/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tavoistani poiketen olin viime kesänä kerran klo 9.05 kassalla, ja ostoksia ei ollut muuta kuin laatikollinen olutta. Tunsin olevani kokonaan väärässä seurassa, sillä kovin monella näkyi olevan samat ostokset. Taisin olla ainoa, joka ei haissut eilisiltä kaljoilta, hieltä ja paskalta.

Vierailija
10/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hävettää jos ainoat ostokset on 2 pakettia maksalaatikkoa. Meillä ei syödä mitään muita eineksiä kuin maksalaatikkoa ehkä kerran kuussa, mutta silti aina hävettää ostaa. Jotenkin oikein tunnen kun muut katsovat että tuollaista roskaako tuo syöttää vauvalleen. (Ja joo, tajuan kyllä kuvittelevani nämä katseet.)

Vierailija
11/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! LOPETTAKAA se lapsellinen menkkasidehäpeily!! Ihan vitun järjetöntä.

Vierailija
12/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska ei ole muiden asia mitä ostan ja kenelle.

Vierailija
13/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pitäisi vastata että "mikään ei hävetä", mutta jotenkin hävettää valmislaatikot, italianpata-ainekset ja vastaavat, kun ei vain ole voimia kokata joka päivä alusta asti. Myös nakit ja valmiit kiisselit eivät varsinaisesti ole ylpeyden aiheita, mutta minkäs teet kun taapero on päättänyt olla syömättä mitään muuta.

Ajatella, että muutama vuosi sitten höyryttelin ipanalle luomukasviksia ja kalatiskin kalaa sekä keitin kiisseliä rikittömistä luomuaprikooseista. Nyt yritän lähinnä pysyä järjissäni ja pitää lapsen hengissä. Roskiin meni ne luomupöperötkin suurilta osin...argh. (Sori avautuminen)

Vierailija
14/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä hävettää jos ainoat ostokset on 2 pakettia maksalaatikkoa. Meillä ei syödä mitään muita eineksiä kuin maksalaatikkoa ehkä kerran kuussa, mutta silti aina hävettää ostaa. Jotenkin oikein tunnen kun muut katsovat että tuollaista roskaako tuo syöttää vauvalleen. (Ja joo, tajuan kyllä kuvittelevani nämä katseet.)

Lisäyksenä että ostan kerran viikossa ison kasan karkkia ja leivonta-aineksiakin usein. Ne eivät hävetä vaikka olisivat ainoita ostoksia.

Vierailija
15/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveelliset ruuat, siis sipsit tai karkit. Varsinkin jos ei ole muuta ostettavaa. :D Myös einekset/mama nuudelit, mutta niitä ostetaan todella harvoin

Noloa että nolottaa tämmöiset

Vierailija
16/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hävettää, kun on kori täynnä valmisruokia. Mutta kipeenä ei ole yksinkertaisesti voimia tehdä edes yksinkertaisia aterioita. Hamstraan helppoa ruokaa monelle päivälle, että voi vain koomata sängyssä.

Vierailija
17/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikkasen kuumotti latoa kassalle pakastepitsaa, siideriä, karkkia, pullaa ja jäätelöä. Ois varmaan pitäny tiedottaa isoon ääneen että "IHAN ITTE AION KAIKEN VETÄÄ!!"

Vierailija
18/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni on pari kertaa pyytänyt minua ostamaan Alkosta kossua illanistujaisiin. Hävettää aina ja tekee mieli selittää ettei ole itselle.

Vierailija
19/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hävettää, kun ruoka-aineksista heti näkee, mitä aikoo tehdä. Esim. Herkkusieniä, tomaattimurskaa, hiivaa, mozzarellaa yms. -> pizzaa. Mä en ymmärrä, mikä siinä hävettää. Kai se, ettei muille kuulu, mitä mä syön :D

Vierailija
20/131 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Meillä syödään keskimäärin niin terveellistä ruokaa, ettei siinä terveellisten ostosten lomassa joku hookoon blöö nolota yhtään.