Mitä ruokaostosta häpeät kaupassa?
Mua hävettää ostaa miehelle hk:n sinistä. Myöskään en ylpeile ostoskorillani, jos se sisältää esim. viikonlopuksi pakastepizzoja.
Kommentit (131)
Itse teen isommat ostokset aina Lidlistä ja lähisiwasta haen lähinnä eineksiä ja herkkuja jos sattuu tekemään mieli. Taitavat siellä kassaneidit pitää minua ihan kauheana porsaana kun en ikinä sieltä muuta osta :D
Turbohiivan ja sokerin ostaminen pikkaisen nolostuttaa.
Pussi irtiksiä tai suklaalevy iltalenkin yhteydessä :-D
Viimeisen päälle urheiluvermeet ja sitten haen karkkia.. vielä pieni lähikauppa ja tapani on varmaan jo tullut tutuksi !
tarkennan, etten siis suinkaan joka iltalenkin yhdeydessä hae herkkuja.
ehkä pari kertaa kuussa..
kun lapset ovat muuten aina kaupassa mukana, ei oikein ole vaihtoehtoja!
"Ei, teillä ei nyt ole namipäivä mutta äiti tahtoo merkkareita. Sori"
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani on hammaskisko jota hän joutuu yöllä käyttämään. Sen puhdistamista varten on joskus käytettävä Corega Tabseja (tekohampaiden puhdistusainetta) ja sitä mä piilotan ostoskärryssä muiden ostosten alle.
Mullakin on kisko, mutta mä en kehtaa ollenkaan ostaa kaupasta Coregoita. Tilaan ne aina nettikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävetti vähän viimeks ku ostin yhden oluen ja purkin liukuvoidetta viikonlopuksi.
Meinasit sitten heittäytyä aivan villiksi :D
Liddlissä neljän lapsen ( 2 omaa 2 kaverin) kanssa, ilman meikkiä kulunut parkatakki päällä ja ostoksina energiajuomaa, karkkipusseja , pakastepitsoja sekä makukondomeja...
mitähän lie kassa ajatellut? :-D
Haukotteleva ämmä kiljuvan kakaralauman kanssa ostaa kortsuja..
Vierailija kirjoitti:
Harvoin varsinaisesti häpeän ostoksiani, mutta joskus kyllä tulee mietittyä annankohan huonon kuvan itsestäni jos korissa on lähes pelkästään eineksiä ja/tai herkkuja, vaikka jokainen järkevä ihminen tajuaisi etten niitä todellakaan joka päivä syö :D
Ihmeellistä kyllä, myös pikkuhousunsuojat hävettää. Ehkä koska olen nuori ihminen ja tuntuu että jossain paketeissa oikein korostetaan että "virtsankarkailuun!!" vaikka oikeasti käytän niitä kuukautisten alku- ja loppupäivinä kun tulee tuhruvuotoa ja tarvitsen jotain kevyttä suojaa.
Tämä on kyllä mielenkiintoista. Siis, että miksi ihmisiä hävettää ostaa ihan normaalin ruokakaupan tavaroita.
No myönnettäköön, että 16-kesäisenä hieman nolostutti ostaa silloiselle tyttöystävälle siteitä. Tuossa iässä ei ollut mitään käsitystä niistä (eikä vieläkään kauheasti). Olin kevarilla ja tyttöystävä pyysi niitä tuomaan matkalla hänen luokseen. Siinä sitten kaupassa kummastelin pääpunaisena hyllyn edessä. Ja tunsin ne kaikki huvittuneet katseet, jotka tilanteen nähneet naisasiakkaat minuun loivat. Tai sitten vain kuvittelin ne.
Kesällä hävetti. Olin vatsavaivojen vuoksi laihtunut kovin, menin Prismaan pyörimään kalpeana ja uupuneena . ostin riisikakkuja, sokerittoman batteryn sekä Skyrin jonka vedin heti kassojen jälkeen. Päälläni olivat vielä tiukat farkut ja toppi, jotka eivät paljon peittäneet sitä miten olin kuihtunut...
monikohan luuli että syömishäiriö? :/
Samat fiilikset tulivat pari päivää myöhemmin kahvilassa lasten kanssa, jälkikasvulle croisantit ja itselle teetä...
Suurta herkkuani on irtolenkki kylmänä :D sitten ku joskus ostan sitä, ja satun ostamaan samalla kaljaa ja joitain muita pieniä tuotteita, niin se makkara ja kalja oikeen paistaa siinä :D oon 30v muidu
Sipsien ostaminen hävettää. Outoa, mutta totta :D