Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisten pitää väkisin ängetä bussin takaosaan, jos keskellä vaunuja+taaperoita ja edessä olisi tilaa??

Vierailija
17.02.2016 |

Joka kerta sama homma. itsellä vaunuissa vauva ja mukana taapero, joka myös vaunujen vieressä. Ja yleensä vaunupaikat täynnä ja on ahdasta. Niin miksi helvetissä ihmisten pitää väkisin ängetä sinne taakse, jos edessä on tilaa??? ja vielä vihaisella asenteella? Tänään viimeksi oli tilanne, että olin bussissa, keskiosassa kolmet vaunut, niin yksi mies väkisin ryysi melkein päältäni ison reppunsa kanssa ja raivosi samalla minulle. Edessä oli monta tyhjää paikkaa. Nämä kokemukset siis pk seudulta.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun tykkään istua siellä takana. Pakkoko teillä mammoilla on ängetä sinne bussiin vaunujenne kanssa.

Vierailija
2/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että minulle tulee huono olo jos istun edessä. Jatkossa tiedän, että on suotavampaa oksentaa kun mennä taakse istumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun niiden vaunujen on pakko ängetä bussiin vaikka on ahdasta, kun ulkona olisi vielä tilaa.

Vierailija
4/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussiin EI saa ottaa kun 2 vaunut !! Turvallisuusriski. Ei mikään ihme jos saatte vihaisia katseita !!

Vierailija
5/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussiin EI saa ottaa kun 2 vaunut !! Turvallisuusriski. Ei mikään ihme jos saatte vihaisia katseita !!

Kolmet.

t. Lapseton ohis

Vierailija
6/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että laukkuni osuisi lastasi kasvoihin vahingossa. :)

Olen pahoillani siitä, että vanhempiesi ehkäisy petti.

- ohis

Vierailija
7/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejalkaisena tietysti marssin suoraan takaosaan, jotta vanhuksille ja vaivaisille olisi edessä tilaa.

Itse puolestani välillä ihmetellen näitä vaunuttelijoita, jotka tuntuvat ihan tahallaan tukkivan koko käytävän vaikkei bussissa olisi kuin yhdet vaunut ja tilaa olisi vaikka kuinka. Eikä vahingossakaan tehdä elettäkään että väistettäisiin, mulkoillaan vaan.

Vierailija
8/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk seudulla joihinkin busseihin mahtuu kolmet vaunut.

Vierailija
9/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että laukkuni osuisi lastasi kasvoihin vahingossa. :)

Ja lapsenko vika se on, että äiti vie häntä bussilla?

Vierailija
10/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamatkustajan ei kannattaisi itkeä ilmaisista etuuksistaan.

Vierailija
11/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ärsyttävää kun porukka jää seisoo siihen eteen tai keskelle kuin idiootit tukkimaan käytävää vaikka takana on tilaa. Ja istuma paikat edessä tulisi säästää vanhoille, sairaille tai niille joilla on vaikeuksia liikkua.

Vierailija
12/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu kahdet vaunut + pyörätuolipaikka. Toivottavasti olet varautunut poistumaan, mikäli pyörätuolillinen ihminen haluaa kyytiin. 

Vierailija
13/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä väkisin änkeä, mutta siis taakse menen aina, jos siellä on tilaa.

Vanhukset, sairaat ja raskaanaolevat saavat jäädä eteen, heille niin on helpompaa.

Vierailija
14/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaunut ei saisi olla tukkeena! Ovet on sitä varten, että niistä kuljetaan eikä siksi, että niiden edustan voi tukkia.

Vierailija
15/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mahtuisikin niin EI saa ottaa kun 2 vaunut!! Usko jo.

Vierailija
16/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä missä minä asun, mammat tunkevat vaunuinensa ihan täpötäyteen bussiin (siis sellaiseen, missä käytävä on täynnä ihmisiä, samoin se keskiosa) ja kulkevat jonkun YHDEN pysäkinvälin. Eikö sitä 200 metrin matkaa voi kävellä niiden vaunujen kanssa?

Vierailija
17/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen niitä jotka vaunujen kanssa menee vaan pysäkin välin. Kävelis niin sais liikuntaa.

Vierailija
18/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos minun jälkeen tulee raskaanaoleva tai huonokuntoinen vanhus niin onko oikein heitä kohtaan heidän könkätä sinne takaosaan?

Vierailija
19/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen välikköön mahdu kuin kahdet vaunut. Jos keskiovien edessä on tulppana vielä kolmannet, se on väärin, turvallisuusriski. Kuskin ei olisi pitänyt sallia sellaista. Jos näkisin vastaavaa, huomauttaisin kuskille ja ilmoittaisin HSL:lle.

ja ap kysymykseen oma arvaukseni on, että ne taakse pyrkivät haluavat päästä sen tulpan ohi niin että kun oma pysäkki tulee, pääsevät poistumaan takaovesta rauhassa ja hyvässä järjestyksessä eikä sen keskioven äiti/vankkuri/taaperotulpan läpi.

Vierailija
20/143 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaamatkustajan ei kannattaisi itkeä ilmaisista etuuksistaan.

Ei se ole etuus vaan Kaikkien turvallisuuden sanelema pakko. Myös sinun. Toisekseen, iso osa ihmisistä, jotka ovat rattaiden kanssa joskus liikenteessä, on liikenteessä myös yksinään ja todennäköisesti omaavat voimassaolevan matkakortin.