Jos saisitta niin minkä ikästä naista/miestä panisitte?
Esim. Onko suuri toive esim. Panna 50 vuotiasta naista? Vai juuri 16 vuotiasta kiimasta tyttöä? Vai haluaisitko kenties samaa sukupuolta olevaa panna? Nyt kertokaa! :)
Kommentit (252)
+60v panisi minua ja itse olisin 12-13 v
Nuorena tykkäsin itseäni muutaman vuoden vanhemmista miehistä, mutta nyt nelikymppisenä voisin sanoa, että ottaisin kyllä mielelläni vähän nuoremmankin.
Ite oon mies 23v. Himoitsen vanhempia naisia, 40-60 v. Rintojen pitää olla oikein isot tykkään leipoa niitä ja imeä nännejä.
Ite oon mies 23v. Himoitsen vanhempia naisia, 40-60 v. Rintojen pitää olla oikein isot tykkään leipoa niitä ja imeä nännejä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Rouvia 40…60 ikähaarukassa.
M24
Sixpackin omaava nuorimies olisi kiva kokea. En ole koskaan kosketellut hyvää sixpackia. N49
Kyllä se olisi pitkähiuksinen 18v blondi, jolla on pieni sporttinen peppu. Takaapäin, stringit sivuun. 😀
57v anoppi. Takaapäin jyskyttäisin lujaa vetäen hänen päätä taaksepäin lopuksi saarnaajassa spermat sisään
Unelmani olisi naida 18-30 vuotiasta nuorta, lyhyttä ja hoikkaa naista. Olen 60 v kookkaalla kullilla varustettu himokas mies.
55 v. isotissinen ku//inlutkuttaja olisi kiva.
Haluaisin nyt vanhempaa naista, sellainen seksikäs ja hyväkuntoinen 50v nainen joka koskettelisi nyt housujeni alta penistäni käsittelyä varten. Kelpaisi myös 30-40vuotias nainen. Himoitsen seksiä nyt paljon.
Ikä ei ole kriteeri. Sensuelleja, eroottista voimaa tihkuvia naisia olen havainnut ikäluokissa, jotka itselle sopivat eli n. 45-70 v.
M58
ikä on vain numero
seksi kuuluu kaiken ikäiselle
..ole kuullut? oli varmasti vain valehtelua..
ja totuushan löytyy vain sieltä:
marja N puurosta eikö?
Ison kullin ja osaavaa nuolemista haluaisin kokea. Joku vähän nuorempi, jolla seisoisi vielä jämäkästi vatsaa vasten ilman sinisiä tabuja.
Mun entinen työkaverimies on minua 7v vanhempi, hän on ihan todella haluttava ja olen ihastunut häneen..
Toinen työkaverimies on 9v nuorempi, komea ja seksikäs, ois mielenkiintoista tietää millaista niin upeakroppaisen kanssa ois olla sängyssä.
20-25 hoikkaa sporttista saparotyttöä.
Olis kyllä kiihottavaa jos pääsis jotain 18v yökerhosta löytynyttä nussimaan yöks. Sit tietysti fantasioissa ihan lain puitteissa myös 16v, ai että
M25