Jos saisitta niin minkä ikästä naista/miestä panisitte?
Esim. Onko suuri toive esim. Panna 50 vuotiasta naista? Vai juuri 16 vuotiasta kiimasta tyttöä? Vai haluaisitko kenties samaa sukupuolta olevaa panna? Nyt kertokaa! :)
Kommentit (252)
Panisin mieluiten 50-60 vuotiasta naista.
M58
N42 kirjoitti:
Jos sais valita niin fantasioissa 2 tai 3 16-18v kollia... Juu hävettää välillä ajatuksetkin...
Samoin. Ei edes hävetä
18v tarttis päästä koeajaan pitkästä aikaa.
N44
no 92 olis passeli. Ompa älytön ketju taas.
Vierailija kirjoitti:
Joku 45-50-vuotias kokenut mies, joka osaisi tyydyttää sellaisillakin tavoilla, joita en osaa edes kuvitella...
N31
Mulla oli seksisuhde 30v naiseen kun olin 45v. Sai mielestään todella hyvää seksiä. Parempaa kuin muilta.
Nyt kun tässä fantasioidaan. Niin haluaisin olla mies, urheilullinen, lihaksikas. Ja haluaisin nusautella parikymppisten twinkkien kanssa. Kokoero joku mielellään 20 cm, vähintään. Kyllä antaisi bottompojille kunnon kyydit. Nyt olen tosin syntynyt naisena, ikääkin jo 50 v. No ok, jotain 35 veetä, miestä, olis kiva päästä kokeilemaan.
Next life sitten voisinkin olla hopeakettu jolla oma twinkhaaremi.
Optimi naisen ikä = miehen ikä / 2 + 7.
Pätee välillä 10-100 v.
35-50v nainen. Tämä haave on ollut minulla nuoresta pitäen.
T. M40
Vierailija kirjoitti:
T. M40
Yleinen nuorten miesten fantasia. Miksiköhän?
Joskus kaikki 18-vuotiaat halusi 3-kymppisen.
Tiedän tarkalleen, se olisi ihana 51- vuotias mies... ;). Hellää, pitkäkestoista, molemmin puolin täysin toisen tyydyttävää rakastelua, joka toisi taivaan maan päälle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M40
Joskus kaikki 18-vuotiaat halusi 3-kymppisen.
Kyllä kokemus tuo varmuutta, mutta hlökohtaisesti pidän tuon ikäisiä naisia upeina ilmestyksinä.
Mutta myös se kun 18 vuotiaana pääsi +30v naisen oppiin, niin siitä sai jotain oppia mitä on voinut hyödyntää. Mutta se vaatii myös naiselta osaamista. Sama tietenkin koskee vanhempi mies - nuorempi nainen yhdistelmää. Tämä tietenkin vaatii myös sen, että vanhempi "opettaja" on myös kokeillut muutakin kuin lähetysaarnaaja-asentoa kerran puhtaana saunan jälkeen.
Itselläni on käynyt hyvin ja olen hyvin onnellinen siitä ja kaiholla muistelen tuota aikaa. Olisi ilo jakaa noita oppeja eteenpäin. Nykyisin en ole voinut tehdäkun aivan osittain ja siksi voinkin aivan vilpittömästi todeta, että kun joku nuori haluaa rouvaltani "oppeja", niin voi vitsi mikä pettymys. Kun ei osaa mitään, eikä halua oppia tai kokeilla mitään, niin...
T. Sama M40
N39 kirjoitti:
23v kundia, joka makoilee juuri tässä vieressä. 😋
Just joo ja sinä vaan palstailet.
16-vuotiasta teiniä. T. Setämies
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ketään tai minkään ikäistä .
Olen lopettanut ne touhut , ei ollut mun juttu
Ikääkin on pian jo 40v ja lapset hankittu niin mitä sitä enää suatta
On muutenkin likaista ja yliarvostettua touhua.
Sopii varmasti joillekin mutta ei minulle.
Ne ajat oli ja meni.
Ja epäilemättä oletkin nainen. Jostain kumman syystä roikut kuitenkin seksipalstalla?
25-40v mutta paljon muitakin kriteerejä esim kolmen kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M40
Joskus kaikki 18-vuotiaat halusi 3-kymppisen.Kyllä kokemus tuo varmuutta, mutta hlökohtaisesti pidän tuon ikäisiä naisia upeina ilmestyksinä.
Mutta myös se kun 18 vuotiaana pääsi +30v naisen oppiin, niin siitä sai jotain oppia mitä on voinut hyödyntää. Mutta se vaatii myös naiselta osaamista. Sama tietenkin koskee vanhempi mies - nuorempi nainen yhdistelmää. Tämä tietenkin vaatii myös sen, että vanhempi "opettaja" on myös kokeillut muutakin kuin lähetysaarnaaja-asentoa kerran puhtaana saunan jälkeen.
Itselläni on käynyt hyvin ja olen hyvin onnellinen siitä ja kaiholla muistelen tuota aikaa. Olisi ilo jakaa noita oppeja eteenpäin. Nykyisin en ole voinut tehdäkun aivan osittain ja siksi voinkin aivan vilpittömästi todeta, että kun joku nuori haluaa rouvaltani "oppeja", niin voi vitsi mikä pettymys. Kun ei osaa mitään, eikä halua oppia tai kokeilla mitään, niin...
T. Sama M40
No opeta sitä rouvaasi. Minä aina kyselen mieheltäni miten missäkin pitää tehdä. Pitkä liitto.
59, 41, 38 ja 35 vuotiasta. Yhtä kerrallaan. M59.
Kunhan on 30+ ja ikään nähden sopivasti kokemusta.
Joku 45-50-vuotias kokenut mies, joka osaisi tyydyttää sellaisillakin tavoilla, joita en osaa edes kuvitella...
N31