Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisitta niin minkä ikästä naista/miestä panisitte?

Vierailija
08.02.2016 |

Esim. Onko suuri toive esim. Panna 50 vuotiasta naista? Vai juuri 16 vuotiasta kiimasta tyttöä? Vai haluaisitko kenties samaa sukupuolta olevaa panna? Nyt kertokaa! :)

Kommentit (252)

Vierailija
141/252 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-70v miestä. 40-55v naista

N45

Vierailija
142/252 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-60 v miestä.

N50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/252 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei ole väliä. Eikä rintojen koolla.

Pääasia on sopivan iloinen ja tuhma luonne.

Haluan ehdottomasti saada myös nuolla naista, joka puolelta. Eli nainen, joka nauttii seksistä kaikin tavoin. Pelkkä paneminen käy tylsäksi.

Vielä parempi, jos nainen on ennakkoluuloton ja haluaa tehdä myös minulle hyvää kaikin tavoin.

Jos joku haarukka pitää antaa iän puolesta, niin 18-60 lienee sopiva.

m44

Vierailija
144/252 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilanteeseen tyytyväisenä täytyy vastata, että 45-vuotiasta.

Jos en olisi tyytyväinen, niin sulkisin pois välin 30-50, koska suuret ikäerot kiihottaa jostain syystä. Toki täysi-ikäinen pitäisi olla.

Vierailija
145/252 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ikää 40. Nuorekkaana säilynyt, ainakin näin kehuttu. Viime kesänä otin ihan työnalle, että isken alle 20v naisen ja kuuman sellaisen. No, tinderistä löytyikin sopiva 19v nainen, kuuma ja selkeästi vain seksiä vailla. Ei muuta kun jallittelee. Toisilla treffeillä päädyimme sitten saunaan ja saunan jälkeen panohommiin. Oli kyllä todella kiihkeää, ainoa miinus oli että tulin vähän liian nopeasti. Ei käytetty kumia, joten kuti oli herkässä, posliininen, ihanan tiukka kostea nuoren naisen pimpsa teki tehtävänsä. Toki laukesin sisään! Ihana oli katsella kun otti kullin ulos ja spermaa valui lakanoille saakka. 

Lopuksi vielä nuolin tälle neidille ison O:n, näin molemmat oli tyytyväisiä. 

Ehkä tänä kesänä taas joku 18 - 20v työnalle ;)

Vierailija
146/252 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljakkoin eronnut nainen miettii millaista olisi vaihtaa ex viisikymppinen ukko kahteen kaksviitoseen

Vierailija
147/252 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..aika mies voittoinen on osallistuminen.

Laitanpa nais näkökulman.

Olin 35v rouva kun sain eka kokemuksen kimpasta,

Kaksi reilustialle 20v kollia ,juuri oli valkolakin saatu.

Vaikka kuin sanotaan että nuoret mitään osaa.

Vaikka olin heidän eka nainen ,löytyi paikka mistä olin halki.

Voi luoja sitä kyytiä mitä sain,ja se kunto.

Vaikka ruiskahti ,oli hetken päästä kovana.

Kun toinen hoiti ,toinen odotti kulli kovana ja tuli päälle kun toinen lopetti.

Vierailija
148/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-20v naista mieluiten, kunhan sen kanssa ei tarvitsisi kummemmin keskustella.

M45

Vierailija
149/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51 kirjoitti:

Nuoren teinitytön vartalosta kun pääsisi setämies vielä nauttimaan eli sellaista 16-19-vuotiasta hoikkaa neitiä. Tyttären kaverit kiinnostavat siis ja tulee kyllä salaa vilkuiltua. ;)

Onpa kyllä turvallinen ympäristö ollut sun lapsella kasvaa kun isänsä on tuollainen pervo. Ei minusta kuulosta terveeltä tuollainen seksihulluus että pitää kyylätä lapsen kavereita kiimaisena kuin koira joka odottaa pukille pääsyä.

Vierailija
150/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ikää 40. Nuorekkaana säilynyt, ainakin näin kehuttu. Viime kesänä otin ihan työnalle, että isken alle 20v naisen ja kuuman sellaisen. No, tinderistä löytyikin sopiva 19v nainen, kuuma ja selkeästi vain seksiä vailla. Ei muuta kun jallittelee. Toisilla treffeillä päädyimme sitten saunaan ja saunan jälkeen panohommiin. Oli kyllä todella kiihkeää, ainoa miinus oli että tulin vähän liian nopeasti. Ei käytetty kumia, joten kuti oli herkässä, posliininen, ihanan tiukka kostea nuoren naisen pimpsa teki tehtävänsä. Toki laukesin sisään! Ihana oli katsella kun otti kullin ulos ja spermaa valui lakanoille saakka. 

Lopuksi vielä nuolin tälle neidille ison O:n, näin molemmat oli tyytyväisiä. 

Ehkä tänä kesänä taas joku 18 - 20v työnalle ;)

Onpa se tämäkin fantasia, nuolet siis mielelläsi omat spermasi sieltä pillusta. Mulla ei löydy edes sanoja tuollaiselle.

Vierailija
151/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin tämän ikäistä 52v miestä kiinnostaa nuori 25-30v nainen. Toisaalta kiinnostaa myös 70v nainen. Taidan olla kaikki ruokainen, mitä naisen ikän tulee

.

Vierailija
152/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaisi nuolla ja panna 70-vuotiasta naista, joka on sporttinen, fyysisesti ja henkisesti loistokunnossa ja hoikka ja pitkähiuksinen.

M40

Vierailija
153/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17v. Itse olen 46v perheenisä.

Kyllä se vaan naisen keho vanhenee kuin pöydälle unohtunut limppu, vaikka jotkut viinimielikuvia itsekseen hellivätkin.

Nuoren mehevän persikan maistaminen vs. keski-ikäisen alligaattoribuutsin nuoleminen ovat kyllä kaksi eri urheilulajia.

Joo ja sun liki 50 v.kulli on lärvähtänyt jo. Tyydy kullis ja kieles kanssa kronotiilinnahkaan vaan suosiolla pervo! Oon 17 v.enkä antaisi ikinä tuollaisen hikisen papan koskea itseeni 🖕

Vierailija
154/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 25-30 lyhyt ja hieman pyöreä olis kiva. Sit toisena joku lukioikäinen timmipeppunen kaunokainen

-M42

Vierailija
155/252 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista 32v hyvävartaloista miestä jolla on työllå hankitut lihakset eli miestå joka on mies ja testosteroni jyllää vielå kunnolla. Keho ei ole vielä ukottunut.

Mitkä vi tuntuöllä hankitut lihakset. Sellaisia kun ei nykyään ole.

Vierailija
156/252 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä saanut 55-60v naisilta

Ne on estottomia, kokeilunhaluisia ja jopa ehdottaa jotain kivaa rakastellessa

lisäksi iso plussa että ei kuukautisia

Vierailija
157/252 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin vain yhden ja saman kanssa 30 vuotta. Samanikäisiä oltiin.

Vuoden olin ilman seksiä, yksi lähelläpititilanne oli 8 vuotta itseäni nuoremman kanssa, mutta en sydänsurujen takia vielä pystynyt. Nyt on rakastaja 8 vuotta itseäni vanhempi ja todellakin tietää mitä tekee, pallomaha ja siniset pillerit käytössä, mutta orgasmia orgasmin perään ja ihan uskomatonta suuseksiä. Tämä henkilö herätti minun seksuaalisuuteni uuteen nousuun, mutta jos olisi nyt mahdollista niin haluaisin kokeilla myös tuon itseäni 8 v nuoremman.

Sen tiedän, että ilman seksiä en ole valmis enää elää, eli yllätyin kuinka intohimoista seksiä voi harrastaa henkilön kanssa ilman suurempia tunteita.

Olen siis Nainen 50v ja ikähaarukkani olisi 40-60 vuotta.

Vierailija
158/252 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v kuulostaisi hyvältä. Nykyinen itseäni vanhempi ja 47v.

Vierailija
159/252 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena parikymppisenä kollina olisi kiihottavaa naida neljäkymppistä naista.

Vierailija
160/252 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 vuotiasta nuorta reenattua naista. Hoikka, tiukka pylly, ryhdikäs, kauniit rinnat omistavaa naista. Toisaalta kiinnostaa myös kokenut 50-60 vuotias isorintainen nainen.

M48