Jos saisitta niin minkä ikästä naista/miestä panisitte?
Esim. Onko suuri toive esim. Panna 50 vuotiasta naista? Vai juuri 16 vuotiasta kiimasta tyttöä? Vai haluaisitko kenties samaa sukupuolta olevaa panna? Nyt kertokaa! :)
Kommentit (252)
16 vuotiasta nussisin pitkään ja hartaasti. M40
Joku n. 35-45v. dom mies olis ihana.
N25
Joku 35-50v kotiseksiinsä pettynyt rouva maistuis.... Toki myös sinkut ja yh:t käy.
M45
Voisi noin kaksikymppistä panna ja ekaks tietysti nuolla pillun märäksi, olisi se vaihtelua, aina on tullut pantua oman ikäisiä naisia. Kaksikymppinen saisi olla mallia siro.
M60
20-23 - vuotiasta pyykkilautavatsakollia. Ensin nuolisin sulkijalihakset liukkaiksi.
Ujo pystytissinen 18-19-v. tyttö, tai sitten rehevä 50-60-v. rouva... kyllä siitä välistäkin kävisi toki;)
Urheilullinen n. 16v tosin vain fantasian tasolla kun taitaa olla kiellettyä.
M 42
Vierailija kirjoitti:
Joku n. 35-45v. dom mies olis ihana.
N25
Hmm... ehkäpä juuri kaltaistasi narttua etsimässä... toki olen "jo" nelisen vuotta vanhempi kuin tuo ylähaarukkasi...
Tre74
Miehistä parikymppistä kiinteää kollia. Naisista viisikymppistä irstasta milffiä. M45
Aloitin juuri suhteen mua 6 vuotta nuoremman naisen kanssa, itse ole 44 (mies) ja ai että tuntuu juuri sopivalta tuo ikäero, ainakin juuri hänen kanssaan.
Yhtä 27-vuotiasta ruskeasilmäistä brunettia.
Noin oman ikäistä naista mieluiten, jotenkin vaan synkaa sillon parhaiten, 50+.
25-30 vuotiasta. Olen itse 45v.
Aika outo kysymys minusta.
Ei pelkkä ikä tee ketään kiihottavaksi vaikka toisinpäin voin kyllä sanoa 100% varmuudella ettei 4 miljardin naispuolisen joukossa ole yhtään alle 10- tai yli 80-vuotiasta jota haluaisin panna.
Jos joku nainen on minun mielestäni kiihottava, se on sitä teinistä keski-ikäiseksi milf:iksi ellei nyt ihan av-karvamammaksi turvahda.
Mieluiten suunnilleen oman ikäistä, mutta ei se niin tarkkaa ole. Sanotaanko vaikka 30-50 vuotta.
N41
Nuoret naiset lahnailee tai huohottaa, että 'älä niin syvääh..'. Kolmikymppisenä nainen on parhaimmillaan, osaa hommat, uskaltaa kokeilla ja kehtaa nauttia vähän pervommastakin menosta. M47