Jos saisitta niin minkä ikästä naista/miestä panisitte?
Esim. Onko suuri toive esim. Panna 50 vuotiasta naista? Vai juuri 16 vuotiasta kiimasta tyttöä? Vai haluaisitko kenties samaa sukupuolta olevaa panna? Nyt kertokaa! :)
Kommentit (252)
n 60 v maturea uuh, odotan kun tulee mökille. Päästään paineet purkamaan, molemmat varattuja.
Jos pelkkä seksi kiinnostaisi, niin jotain 30-35v kieppeillä olevaa naista. Halut jo kunnolla heräämässä, muutenkin olemuksessa hehkuu seksuaalisuus - ellei ole pikkulapsiarki tietenkin päällä. Itse M42.
Mutta suhteeseen halunnut ja etsinyt aina oman ikäistä.
25-30v naista, niillä on halut ja tietävät jo mitä seksi on
Ihan sama kunhan ei käytä vaippoja, hampaat suussa eikä luule minua aviomiehekseen joka on kuollut sodassa.
Jotai 40-60v naista haluisin päästä painamaan
Panisin mieluiten 50-60-vuotiasta, eli oman ikäistä kuten vaimoani, mutta olisi kiva nuolla ja panna vielä joskus noin 24-vuotiasta naista.
16-18v naista painaisi mielellään. M36
18-25 v hoikkaa, pienirintaista ja pienipeppuista opiskelijapimua, mielellään blondi.
M41
Olen 40v nainen. Mielellään tuottaisin orkkuja 50-60v naisille.
20 - 29 -vuotiasta hoikkaa hyvin kostuvaa viehättävää naista haluaisin vielä saada.
17..18v eli just rajalla mut kyl nuoret muutki käy sekä kaikeniläiset lookista ja olemuksesta riippuen jonneki 55 kieppeille asti ainakin...
Nuoren teinitytön vartalosta kun pääsisi setämies vielä nauttimaan eli sellaista 16-19-vuotiasta hoikkaa neitiä. Tyttären kaverit kiinnostavat siis ja tulee kyllä salaa vilkuiltua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ketään tai minkään ikäistä .
Olen lopettanut ne touhut , ei ollut mun juttu
Ikääkin on pian jo 40v ja lapset hankittu niin mitä sitä enää suatta
On muutenkin likaista ja yliarvostettua touhua.
Sopii varmasti joillekin mutta ei minulle.
Ne ajat oli ja meni.
Ihmis polo sponsred by vw
55-60+ varattu, rohkea kiimap¥llu.
Oman ikäistä, mutta kaljamahat ei kelpaa. N46
3 kpl 17v teinipoikaa... Kokokemattomia suippokulleja jotka heti ruikki mutta useasti vuorotellen.....
M51 kirjoitti:
Nuoren teinitytön vartalosta kun pääsisi setämies vielä nauttimaan eli sellaista 16-19-vuotiasta hoikkaa neitiä. Tyttären kaverit kiinnostavat siis ja tulee kyllä salaa vilkuiltua. ;)
Tyttäresi kavereiden isät sitten yrittävät omaa tytärtäsi, kiva, eikö?
itse olen 33v. mies. Haaveilen jatkuvasti 55-70 vuotiaista naisista.