Eveliina Heinäluoma SDP - tekee itselleen rahaa köyhille tarkoitetuilla HITAS ASUNNOILLA
Näin, se SDP taas toimii. Omistaa kolme HITAS asuntoa, kahta vuokraa, yhdessä asustelee perheensä kanssa. Ei ollut sitten kansanedustajalla rahaa ostaa ihan yksityisiltä markkinoilta, että pitää vielä loisia valtion rahoilla rakennetuissa HITAS asunnoissa. Törkee ä-m-m-ä-. Nyt vinkuu, että vaikea päästä eroon kahdesta, eli haluaa voittoa, voi voi ahneella on paskainen loppu.
Kommentit (21)
Jutussa taisi lukea, että kuusi muutakin edustajaa omistaa näitä asuntoja useampia, mutta näiden puolueista ei kerrottu mitään.
Ei noi ole köyhille ja siksi niitä on tyhjillään. Hyvä juttu, että joku ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin että joku ostaa. Maksamme tuolle Heinäluoman ä-m-m-ä-l-l-e- palkkaa, Suomen kansa siis ja tämä ä-m-m-ä--- -o-s-t-aa valtion rahoilla rakennettuja HITAS asuntoja itselleen, ahne ahne ahne taattua SDP:tä. Muutenkin toi Heinäluoman ä-m-m-ä- -on todella vastenmielinen, on päässyt isin tukemana tuonne Eduskuntataloon. Tuo Heinäluoman loisperhe on todella oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin että joku ostaa. Maksamme tuolle Heinäluoman ä-m-m-ä-l-l-e- palkkaa, Suomen kansa siis ja tämä ä-m-m-ä--- -o-s-t-aa valtion rahoilla rakennettuja HITAS asuntoja itselleen, ahne ahne ahne taattua SDP:tä. Muutenkin toi Heinäluoman ä-m-m-ä- -on todella vastenmielinen, on päässyt isin tukemana tuonne Eduskuntataloon. Tuo Heinäluoman loisperhe on todella oksettava.
😂😂😂😂PerusIncel lähti sit valehteleen huolella!
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoista, persut, epätoivoista.
Täytyy ymmärtää näitä persujennäkijöitä koska heille on aiheutunut aivovamma persujen menestyksestä. He näkevät persuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂PerusIncel lähti sit valehteleen huolella!
Kiva kun osaat laittaa kuvia tänne, huomaa, että olet vasemmiston kannattaja, koska älykkyysosamääräsi on somalin tasolla. Mitäs jos vaikka muuttaisit Somaliaan, olisit vertaistesi seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitas mikään köyhien asunto ole
Ei tietenkään kun poliitikot kahmivat ne ja tekevät niillä voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät eivät pysty edes noita ostamaan.
Ehkä se onkin se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa taisi lukea, että kuusi muutakin edustajaa omistaa näitä asuntoja useampia, mutta näiden puolueista ei kerrottu mitään.
Mainittiin kyllä. Vihreitä pari ainakin. Loput tais nekin olla demareita.
Milloin te ihmiset uskotte että se porukka kusettaa aina. Köyhien ystäviä, hehe.
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiin kyllä mutta et halunnut lykea. Komukoilla paskat puntissa 😅
MULLE MULLE MULLE MULLE - SDP
MINÄ MINÄ MINÄ MULLE MULLE MULLE - SDP
ANNA RAHASI MINULLE SDP