Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva on viikon ikäinen - poikkis aikoo lähteä baariin!

Vierailija
05.02.2016 |

Siis mä en kestä! Olisin halunnut viettää ekaa viikonloppua vauvaperheenä ihan rauhassa ja ehkä saanut vähän levätä. Nyt poikkis laittoi viestiä, että menee suoraan töistä kaverille ja lähtevät tänään baariin ryyppäämään, ei kuulemma kannata valvoa. Oikeasti, ei tää voi olla todellista?!?

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on poikkis nyt!

Ja oikeasti, miksi ajattelit, että asiat jotenkin muuttuisivat lapsen myötä, jos poikkis ennenkin kävi baareissa yhtenään? Ilmeisesti isyyslomaakaan ei pitänyt, kun viikkoa syntymän jälkeen on jo töissä.

Vierailija
2/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. kavereiden kanssa ryyppäämään vai parkuvan vauvan kanssa kotona :D vaikea valinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin sitte ilmeisesti sun lapsi, ei teidän... Aika itsekeskeistä sanoisin.

Meillä mies oli pojan syntymän jälkeen niin haltioissaan, että meni todella pitkä aika, kun meni töiden lisäks mihinkään ilman meitä....

Onnea sille, joka kuvittelee, ettei viikonikäisen kanssa joudu yöllä valvomaan...

Tsemppiä sulle. <3

Vierailija
4/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aio pitää isyyslomaa. Mun vanhemmat asuu eri paikkakunnalla, oon vielä tosi kipeä synnytyksestä ja itkettää vähän kaikki. Nyt pitää sitten olla ihan yksin vauvan kanssa 24/7 ja oon tosi väsynyt. Imetys ei onnistu, mikään ei onnistu, ei mitään tukea poikkikselta :( Ap

Vierailija
5/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus rävähti silmille. Tämä tulee varmasti toistumaan. Sitä vaan ei kiinnosta sun vauvaprojektisi, kaverit on kivempia ja baarissa on hauskempaa.

Vierailija
6/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poikkis?" Oletko 14?

Vierailija
7/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä vaikka sinne vanhempien luo?

Vierailija
8/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poikkis?" Oletko 14?

Seurustellaan. Ei olla kihloissa eikä naimisissa. En silti sentään ole 14v. Ap

Vierailija
9/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poikkis?" Oletko 14?

Siltä kuulostaa. Teinipillujen ja -giguleiden huolia.

Vierailija
10/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda lukot. :)

Vierailija
11/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitti:

Voitko mennä vaikka sinne vanhempien luo?

Mulla ei ole ajokorttia :( Enkä kyllä pystyisi istumaankaan sitä tarvittavaa melkein kolmea tuntia autossa tai julkisissa. Enkä uskaltaisi viedä noin pientä julkisilla :( Muuten kyllä voisin mennä, on hyvät välit äitiin. Ap

Vierailija
12/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en kestä! Olisin halunnut viettää ekaa viikonloppua vauvaperheenä ihan rauhassa ja ehkä saanut vähän levätä. Nyt poikkis laittoi viestiä, että menee suoraan töistä kaverille ja lähtevät tänään baariin ryyppäämään, ei kuulemma kannata valvoa. Oikeasti, ei tää voi olla todellista?!?

"Vauvaperhe": Äiti, vauva ja poikkis.

Vierailija
13/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on tyttö ja poikkis ei kestä häntä esikoisena?

Vierailija
14/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ei tuollaiset poikkikset ole valmiita lapsen tuloon. Mutta sinä selviät kyllä kuten miljoonat muutkin naiset tässä maailmassa. Et ole ainoa. Nyt olet herkillä ja ottaa päähän mutta lapsi on nyt prioriteetti numero 1 ja sen mukaan on elettävä. Pian se vauva-arki alkaa sujumaan. Jos imetys ei suju niin pääasia että vauva saa ruokaa vaikka sitten pullosta. Tsemppiä vain!

Vierailija
15/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei tuollaiset poikkikset ole valmiita lapsen tuloon. Mutta sinä selviät kyllä kuten miljoonat muutkin naiset tässä maailmassa. Et ole ainoa. Nyt olet herkillä ja ottaa päähän mutta lapsi on nyt prioriteetti numero 1 ja sen mukaan on elettävä. Pian se vauva-arki alkaa sujumaan. Jos imetys ei suju niin pääasia että vauva saa ruokaa vaikka sitten pullosta. Tsemppiä vain!

Kiitos. Sen piti muuttaa mun ja vauvan luo, mutta en tiedä tuleeko siitä mitään. Imetys ei suju vaikka koitan pumppailla :( Neuvola oli varattu koko soittoajan kun olisin kysynyt siitä lisämaidosta. Mun pitäis olla onnellinen äiti mutta oon kaikkea muuta :( Ap

Vierailija
16/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva on tyttö ja poikkis ei kestä häntä esikoisena?

Vauva on poika. Suloinen on. Ap

Vierailija
17/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis? Minkä ikäsiä olette? Olet syystäkin loukkaantunut. Mikä miehiä oikeen vaivaa..

Mulla on laskettu aika tämän kuun 24.pv, ja mies ilmoitti menevänsä päiväksi laivalle juhlimaan TYÖKAVERIN synttäreitä eli ryyppäämään päivää ennen tätä, mikäli vauva on jo syntynyt silloin niin hyvinhän mä sitten pärjään synnärillä / kotona! Joo, kyllä varmaan mutta tuntui hirveältä että hän siinä kohtaa pystyisi vain lähtemään..

Nostin sellaisen mellakan että lupasi olla menemättä. Olin jo viittä vaille jättämässä ukon.. Ei käsittänyt miksi pimahdin totaalisesti! Jäi niin paskan maku suuhun että toivottavasti asenteensa muuttuu syntymän jälkeen

Vierailija
18/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkis? Minkä ikäsiä olette? Olet syystäkin loukkaantunut. Mikä miehiä oikeen vaivaa..

Mulla on laskettu aika tämän kuun 24.pv, ja mies ilmoitti menevänsä päiväksi laivalle juhlimaan TYÖKAVERIN synttäreitä eli ryyppäämään päivää ennen tätä, mikäli vauva on jo syntynyt silloin niin hyvinhän mä sitten pärjään synnärillä / kotona! Joo, kyllä varmaan mutta tuntui hirveältä että hän siinä kohtaa pystyisi vain lähtemään..

Nostin sellaisen mellakan että lupasi olla menemättä. Olin jo viittä vaille

jättämässä ukon.. Ei käsittänyt miksi

pimahdin totaalisesti! Jäi niin paskan

maku suuhun että toivottavasti

asenteensa muuttuu syntymän jälkeen[/

quote]

Mä oon 21, poikkis 23 (en jotenki osaa sanoa "mun mies" ja kun ei oo kihlattukaan tms). Toivottavasti teillä menee paremmin nää jutut, toi on oikeesti kamalaa toiselta. Ap

Vierailija
19/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiskö sun äiti viikonlopuksi teille käymään? :)

Vierailija
20/170 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lisämaitoa jos tuntuu että vauva on nälkäinen. Saat edes siltä osin mielenrauhan. Imettäminen on tärkeää jne. mutta vielä tärkeämpää on, että vauva saa ravintoa ja sinä itse saat sen osan uudesta tilanteesta hallintaan.

Imetä ensin ja jos vauva on nälkäinen (yrittää imeä ja itkeskelee kun mitään ei tule) niin anna korviketta lisäksi pullosta. Varmaan 50ml riittää hyvinkin alkuun lisämaidoksi, lämmitä käden lämpöiseksi. Ja anna lisää jos vauvalle 50ml ei riitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän